Mijn vader heeft de fuji finepix 3000, en werkte altijd met het finepixviewer-programma om de fotoŽs van zijn camera af te halen. Dit heeft nooit problemen gegeven, totdat ik zelf ook een digitale camera kreeg met kodak easyshare software. Sindsdien kan mijn vader geen fotoŽs meer overzetten via finepixviewer, en ook via kodak easyshare lukt dit niet.
Wat heeft hij allemaal al geprobeerd? het programma opnieuw installeren, de driver van bijgeleverde software opnieuw geinstalleerd. Meer kunnen we (volgens hem) niet proberen.
We werken met windows ME.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen, en dat dit zo goed genoeg geformuleerd is. Mijn vriend zegt dat als dat niet zo is, jullie me verrot gaan schelden, maar sorry, ik ben maar een digibeet, en dit is het enige wat ik jullie zal vragen * bloos *
Liefs,
bobolover.
Wat heeft hij allemaal al geprobeerd? het programma opnieuw installeren, de driver van bijgeleverde software opnieuw geinstalleerd. Meer kunnen we (volgens hem) niet proberen.
We werken met windows ME.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen, en dat dit zo goed genoeg geformuleerd is. Mijn vriend zegt dat als dat niet zo is, jullie me verrot gaan schelden, maar sorry, ik ben maar een digibeet, en dit is het enige wat ik jullie zal vragen * bloos *
Liefs,
bobolover.