Toon posts:

kodak camera en fuji camera: soft ware fuji werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft de fuji finepix 3000, en werkte altijd met het finepixviewer-programma om de fotoŽs van zijn camera af te halen. Dit heeft nooit problemen gegeven, totdat ik zelf ook een digitale camera kreeg met kodak easyshare software. Sindsdien kan mijn vader geen fotoŽs meer overzetten via finepixviewer, en ook via kodak easyshare lukt dit niet.

Wat heeft hij allemaal al geprobeerd? het programma opnieuw installeren, de driver van bijgeleverde software opnieuw geinstalleerd. Meer kunnen we (volgens hem) niet proberen.
We werken met windows ME.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen, en dat dit zo goed genoeg geformuleerd is. Mijn vriend zegt dat als dat niet zo is, jullie me verrot gaan schelden, maar sorry, ik ben maar een digibeet, en dit is het enige wat ik jullie zal vragen * bloos *

Liefs,

bobolover. 8)7

• MrLee
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01 15:57
Misschien niet helemaal het antwoord wat je zoekt, maar misschien kun je een aparte memorycard lezer kopen en inbouwen. Die dingen kosten bijna niets meer en heb je ook niet dat gedoe meer dat je je camera via het mini-USB kabeltje moet aansluiten en wisselen.

Memeory card in de reader en de software opstarten. Of gewoon copy>paste in Windows. Over het algemeen werkt dat wat makkelijker. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, volgens mij heeft mijn vriend zoŽn ding.... Daar kan je toch allerlei foraten kaartjes instoppen ofzo? 8)7 Is misschien wel een idee.
Bedankt voor de tip. :>

Liefs,

bobolover

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:26

breinonline

Are you afraid to be known?

Veel meer dan drivers verwijderen en eventueel de nieuwe usb drivers downloaden kan je inderdaad niet doen. Een workaround via een kaartlezer lijkt me inderdaad de beste oplossing. Deze heb je al vanaf 10 EUR en het foto's overzetten werkt ook nog eens veel sneller dan met een kabeltje.

offtopic:
als je niet wil dat we je verrot schelden, zet dan niet overal liefs bobolover onder, dat kan mensen irriteren en het mag niet volgens de FAQ ;)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Draaien beide onder XP (Home SP2) hier gebroederlijk naast elkaar.. O-)

Heb wel het automatisch opstarten van het fuji ding uitgezet (ms config) omdat pc wel heeel traag tot leven kwam..

Misschien domme vraag maar heb je Fuji of Kodak het probleem al voorgelegd :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, daar heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Is misschien ook nog een ideetje. :)
En sorry dat ik liefs bobolover schreef... Moet eerlijk zeggen dat ik de FAQ (nog) niet had gelezen. Het voelt raar om geen liefs te zeggen, maar ik zal het proberen 8)7
Pagina: 1