DVD in een keer branden?

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-08 08:39

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
Hallo,

na een aantal programmaatjes geprobeerd te hebben heb ik nog steeds niet gevonden wat ik zocht.
in de huidige situatie gebruik ik DVD decryptor, dvd2one en dan nero. Wekt perfect maar iedere keer weer die paar klikken doen onder het proces is zeer hatelijk (net als je key intikken halverwege de install van XP) nu heb ik wel DVD shrink welke al een stap weghaalt maar het zou mooi zijn als zo'n dergelijk progje ook gelijk brandde. kun je m voor school aanzetten ofzo. ik heb hier en daar wel een progje gevonden maar dan haalt hij de key van de DVD er weer niet automatisch uit.

annyone?
het comprimeren graag wel volgens het principe van DVD 2 one snel en goed dus.

tnx _/-\o_

Verwijderd

Ik maak ook gebruik van DvdDecryptor en DvdShrink, heb de nieuwste DvdShrink gedownload, 3.2 en die gaat de dvd automatisch "op maat"maken en BRANDEN !!!
Ik was zelf ook verbaasd, maar mooier kan het niet.

Verwijderd

Inderdaad gewoon dvd shrink installeren. met versie 3.2 is het zeker mogelijk om ineens te branden. Origineel in je speler, lege in je fikker en starten maar. ook is het nu mogelijk om zonder Nero op je pc te branden. Je kunt dan ook meteen kiezen om inplaats van losse VOB files een iso te maken.

Verwijderd

dan moet je op zoek gaan naar DVDXCopy daarmee gebeurt alles in 1 keer

• Sjoerd666

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
Nou het kan aan mij liggen maar ik zie echt nergens een optie om de geripte DVD automatisch te branden met DVD shrink.... 8)7

Verwijderd

DVD-Shrink gebruikt als ik mij niet vergis Nero 6. Je moet dus ook Nero 6 hebben geinstalleerd :) (kan ik een beetje fout hebben :P )

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

DVD shrink -> Clone DVD Dat is serieus 3 klikken en klaar :) Ik wist niet dat de nieuwe DVD-shrink ook kom branden. Toch maar eens even naar gaan kijken :)

HENG HENG

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-08 17:54
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:28:
DVD-Shrink gebruikt als ik mij niet vergis Nero 6. Je moet dus ook Nero 6 hebben geinstalleerd :) (kan ik een beetje fout hebben :P )
inderdaad:
DVD Shrink will also burn your backup DVD, if you have installed the latest version of Nero.
(http://www.dvdshrink.org/what.html)

• Sjoerd666

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
hallo,

nou nergens een spoor van nero of branden in DVD shrink. ik heb nero 6 geinstalled, alleen DVD shrink 2.3 hoef je niet te installen het is gewoon een op zich zelf staand exe bestandje :/ hoort dit, of moet ik zelf ff een andere versie zoeken?

Ik heb de beperkte menu's doorgelopen maar in geen velden of wegen iets te vinden met 'burn cd' of wat dan ook...

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:35
Open met DVD Shrink eens een DVD-schijf, en wacht totdat hij klaar is met analyseren.
Ga dan naar File, Backup, en je zult zien dat je er wel degelijk mee kunt branden :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• Sjoerd666

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
OK boys ik heb het! de versie die ik had gedowwnd kon je niet installen was het halve programma zeg maar zonder installatie... :|

nja annyway ik heb een andere gedownd en ik zie ineens 75% meer instellingen waaronder onze aller Nero :)

Ik draai nu ff een testje maar volgens mij ist alles in ordnung!

hartelijk bedankt voor jullie aandacht!
greets

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 13:20
Gebruik dvd shrink al meer als een jaar zelf. Gewoon incombinatie met nero zodra hij klaar is met het rippen van je backup gaatie meteen branden. (moet je wel de dvd er al in hebben anders moet je weer klikken :P )

Verwijderd

Spacecowboy schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:37:
DVD shrink -> Clone DVD Dat is serieus 3 klikken en klaar :) Ik wist niet dat de nieuwe DVD-shrink ook kom branden. Toch maar eens even naar gaan kijken :)
Maar daar kun je zeker niet een beetje editen met subtitles en extra menu's?

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Sjoerd666 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:13:
OK boys ik heb het! de versie die ik had gedowwnd kon je niet installen was het halve programma zeg maar zonder installatie... :|

nja annyway ik heb een andere gedownd en ik zie ineens 75% meer instellingen waaronder onze aller Nero :)

Ik draai nu ff een testje maar volgens mij ist alles in ordnung!

hartelijk bedankt voor jullie aandacht!
greets
De versie die ik heb was ook zonder installer,,, Gewoon ergens neerpleuren en die exe runnen.Ik heb net even gezocht, maar ik kon behalve de versie die ik hebm geen nieuwere ontdekken (Of ik zoek met me neus) Sodeju, ik ben blind :X

[ Voor 3% gewijzigd door Spacecowboy op 12-01-2005 21:06 ]

HENG HENG

Pagina: 1