Hallo,
ik heb een vraag en heb al gezocht hier maar kon geen antwoord vinden hiervoor.
Het probleem is alsvolgt: Ik heb een HP Pavilion 7945, alleen diskette station
was stuk. Dus ik naar de winkel en nieuwe gekocht (NEC btw) en erin gedaan,
werkte al meteen vreemd want deed het bij enkele diskettes wel en andere weer niet.
Maar goed zijn diskettes en zijn onbetrouwbaar. Na een maand of 2 deed ie het helemaal
niet meer op de diskettes, dus ik nieuwe diskettes gekocht, maar die slaan op deze
computer ook niet aan. Dus nieuw diskette station, maar ook niks.
Ja vaak als je een diskette erin stopt zegt ie: Diskette is niet geformatteerd, terwijl
die op elke andere diskette station wel werkt.
Ik beide diskette stations en de kabel getest in de andere computers en dat werkte.
Ik snap er niks van waarom werkt het niet in de HP? Is er iets bekend over incompatibiliteit
van HP met standaard diskette stations? Moet je speciale HP troep hebben (zoals bij Compaq).
Of zou er gewoon iets mis zijn met de aansluiting op het MOBO?
ik heb een vraag en heb al gezocht hier maar kon geen antwoord vinden hiervoor.
Het probleem is alsvolgt: Ik heb een HP Pavilion 7945, alleen diskette station
was stuk. Dus ik naar de winkel en nieuwe gekocht (NEC btw) en erin gedaan,
werkte al meteen vreemd want deed het bij enkele diskettes wel en andere weer niet.
Maar goed zijn diskettes en zijn onbetrouwbaar. Na een maand of 2 deed ie het helemaal
niet meer op de diskettes, dus ik nieuwe diskettes gekocht, maar die slaan op deze
computer ook niet aan. Dus nieuw diskette station, maar ook niks.
Ja vaak als je een diskette erin stopt zegt ie: Diskette is niet geformatteerd, terwijl
die op elke andere diskette station wel werkt.
Ik beide diskette stations en de kabel getest in de andere computers en dat werkte.
Ik snap er niks van waarom werkt het niet in de HP? Is er iets bekend over incompatibiliteit
van HP met standaard diskette stations? Moet je speciale HP troep hebben (zoals bij Compaq).
Of zou er gewoon iets mis zijn met de aansluiting op het MOBO?