ik heb al sinds jaar en dag last van deze foutmelding. ik kan me niet meer herinneren dat er een dag was dat ik m niet had. heb xp waarschijnlijk al meerdere keren geinstalleerd sinds die tijd. niet dat ik er altijd last van heb, maar soms gewoon. soms helpt het als ik me schijf laat checken, soms ook niet. ik heb erg veel data (200gb film, 100gb muziek, etc..) en verplaats ook het een en ander. en de foutmelding blijft voorkomen. gewoon random lijkt het wel zo iritant. natuurlijk bestaat deze foutmelding al eeuwen (duh...)en met 98 en 2k had ik m vast ook wel eens maar ik heb er nu zo vaak last van tis niet normaal van.
nu dacht ik, is er geen programmatje die kan checken welke processen een bepaald bestand gebruiken ofzo? hoe kan ik dit tot de bodem uitzoeken of is dit gewoon slappy programmeren van bill gates en kan ik er weinig aan doen?
ik heb een
amd athlon 800 mhz
asus a7v met nieuwste bios (1011 geloof ik)
2x 120gb westerndigital op de onboard promise kaart
1x 40gb maxtor
1x maxtor 200gb
programma die meestal aan staan >
winamp 5
msn
netlimiter
daemon manager
hauppage wintv remote control
dit is globaal gezien, leek me handig om te melden. als jullie meer dingen moeten weten tell me...
edit: zie net toevallig ook een topic over mappen die niet te verwijderen zijn, dat heb ik dus ook wel eens.ik weet dat het allemaal wel met processen te maken zal hebben, en dat de oplossing wel dezelfde zal zijn of niet? ik dacht eerst dat de map dan corupt was ofzo als ik m niet meer kon weghalen maar met een ntfs filesysteem lijkt me dat toch niet zo voordehand liggende. als dit klopt dan zou me harddisk checken (wat ik hierboven vermelde) niet echt uit moeten maken, eerder het herstarten van de pc. volgen jullie mij? of praat ik poep?
nu dacht ik, is er geen programmatje die kan checken welke processen een bepaald bestand gebruiken ofzo? hoe kan ik dit tot de bodem uitzoeken of is dit gewoon slappy programmeren van bill gates en kan ik er weinig aan doen?
ik heb een
amd athlon 800 mhz
asus a7v met nieuwste bios (1011 geloof ik)
2x 120gb westerndigital op de onboard promise kaart
1x 40gb maxtor
1x maxtor 200gb
programma die meestal aan staan >
winamp 5
msn
netlimiter
daemon manager
hauppage wintv remote control
dit is globaal gezien, leek me handig om te melden. als jullie meer dingen moeten weten tell me...
edit: zie net toevallig ook een topic over mappen die niet te verwijderen zijn, dat heb ik dus ook wel eens.ik weet dat het allemaal wel met processen te maken zal hebben, en dat de oplossing wel dezelfde zal zijn of niet? ik dacht eerst dat de map dan corupt was ofzo als ik m niet meer kon weghalen maar met een ntfs filesysteem lijkt me dat toch niet zo voordehand liggende. als dit klopt dan zou me harddisk checken (wat ik hierboven vermelde) niet echt uit moeten maken, eerder het herstarten van de pc. volgen jullie mij? of praat ik poep?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 20:45 ]