welke kaart is beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• fedde | IA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11-2007
mischien een vreemde vraag maar welke kaart is beter

club3d 9800pro of de
club3d x700pro

ik heb al naar rapporten zitten te zoeken maar niks gevonden

[ Voor 26% gewijzigd door fedde | IA op 11-01-2005 20:32 ]

Verwijderd

Ligt eraan wat je er mee wil doen, de 9800 pro kan het meeste nog we laardig draaien, en de x700 pro is niet veel duurder (prijzen liggen gelijk ongeveer) daar kan je wel langer mee vooruit, je kan de 3d mark scores met elkaar te vergelijken.

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Dit soort topics mogen eigenlijk niet, maar ik help je toch een beetje op weg. Kijk in het Ati topic in de 1e post. Daar staan veel reviews over Ati kaarten. Dit kon je zelf ook vrij makkelijk vinden met de search...

• ATR
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:45

ATR

De ene is AGP de ander PCI-e...

Het is dus maar net welke soort je zoekt.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-07 00:01
ik zou zelf voor de nieuwere kaart gaan , maar die is dus wel pci-e

Verwijderd

Wat heeft de TS`er eigenlijk?

Nationaal kampioenschap slecht onderbouwde domme topics openen??

Welkom op GoT,

Dit is een forum voor gevorderde gebruikers die enig initiatief tonen om hun problemen op te lossen, lukt dit niet gebruiken wij de search of openen wij een topic.

Lees eens een paar dagen alle forum onderdelen door dan heb je vanzelf door hou je een topic opent en wat je daar in zet.
Tevens is he belangrijk om in je posts goed en duidelijk te typen, zodat iedereen begrijpt wat je bedoelt.

No offense verder maar iedereen heeft het hier geleerd dus kan jij dat vast ook wel.

• fedde | IA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11-2007
wat is het nadeel van een pci-express videokaart

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 21:49

_Christiaan_

Master of SOG

Als je moederbord geen pci-express slot heeft, kan je er geen pci-express-videokaart op aansluiten. Dan moet je gewoon een AGP-videokaart nemen.

Of een nieuw moederbord MET pci-express natuurlijk :D

NOSIG

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:58:
Wat heeft de TS`er eigenlijk?

Nationaal kampioenschap slecht onderbouwde domme topics openen??
WTF, waar ben JIJ mee bezig? Jouw posts zijn gegarandeerd niet behulpzaam, terwijl dit topic nog nut zou kunnen hebben. Heb je eraan gedacht dat er wel eens mensen zouden kunnen zijn die op GoT zoeken naar 'x700 vs 9800', of ben je er te dom voor om dit te begrijpen. Is niet erg hoor, maar houdt je kwek de volgende keer wel graag :*

Benchmarks:
X700pro: http://www.net-forums.net...ion/index.php/t17431.html
9800pro: http://www.digit-life.com/articles2/radeon/r9800pro.html#p17
De X700pro blijkt 7577 3dmark03 punten te hebben, de 9800pro 5315. Nu is één zo'n gegeven die ik je snel geef te weinig om een conclusie te trekken, maar het lijkt er nogal op dat de X700 sneller is. Lees de artiekelen door, dan kom je vast tot een goede conclusie.

🌞🍃

Verwijderd

fedde | IA schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:06:
wat is het nadeel van een pci-express videokaart
voorzover ik weet geen, behalve compatibiliteit

Verwijderd

[quote]DataBeest schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:20:
[...]

WTF, waar ben JIJ mee bezig? Jouw posts zijn gegarandeerd niet behulpzaam, terwijl dit topic nog nut zou kunnen hebben. Heb je eraan gedacht dat er wel eens mensen zouden kunnen zijn die op GoT zoeken naar 'x700 vs 9800', of ben je er te dom voor om dit te begrijpen. Is niet erg hoor, maar houdt je kwek de volgende keer wel graag :*
[quote]
offtopic:
het gaat om de manier waarop de TS topics opent, en zinnen schrijft. zie zijn topiclijst(sweex router 4 topics) Tevens is er toch niks mis mee om hem duidelijk te maken hoe wij hier te werk gaan.

Dit soort topics zijn zeker handig.

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TS, je moet wel oppassen. Vrijwel alle topics die je hebt geopend zijn gesloten. Misschien eens een FAQ doorlezen?
Maargoed, wat heb je? een AGP of PCI-Express moederbord?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Okej, nou is hij wel mooi geweest.

Topicstarter: lees FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen graag door, en vooral het deel over 'welke videokaart moet ik kopen?'

Verder: kampoe1: je gedrag in dit topic is schandalig. Er is geen enkele reden om zo te reageren op de topicstarter of op anderen. Dit is beneden alle peil, hou dus je mail in de gaten.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.