Ik ben op vakantie geweest in Egypte, het geschenk van de nijl. De foto's zijn gemaakt op mijn canon ixus 430
Het is eigenlijk de eerste keer dat ik serieus foto's maak met mijn camera, ik ben een echte beginner, ik kan tips dan ook erg goed gebruiken. Dit zijn 15 foto's die ik uitgekozen heb. Alles is puur natuur, nix aan gephotoshopped.

Deze foto is gemaakt vanaf een moskee in Cairo, het geeft een mooi beeld van de chaos van deze stad. Op alle daken daar ligt alles vol met puin etc.

Deze is gemaakt bij de piramide's (DUH) tis moeilijk om daar wat mooi's van te maken...

Nog een piramide foto, de piramide van Cheops.

Deze dacht ik dat hij heel erg mooi zou zijn, maar het weer was net slechter geworden. Deze moet je eigenlijk zien met strak blauwe lucht.

Weet niet waarom, maar deze foto heeft iets...

Kwijl
Onder de zon kun je de piramide's zien

Er was perfect licht voor een foto, dit was in de Sahara, heerlijk 25 graden. In de zomer is het daar zo een 45 tot 50 graden.

zonsondergang in de Sahara om een uur of 6.

In de zwarte woestijn, midden in de Sahara.

De witte woestijn, midden in de Sahara.

Niet zo bijzonder, oowjaa shit het zijn wel 20 kamelen in een auto

Genomen uit het hotel, mooi licht. Mn moeder zei dat ik snel een foto moest maken omdat er een regenboog was, ik zat net op de plee... Ik zag die regenboog toen ik eindelijk mn camera had voor de horizon verdwijnen. Het bijzondere licht bleef gelukkig wel.

Genomen vanuit een hele grote moskee in Cairo.

Dezelfde moskee in Cairo.

Mijn camera kan ook goed macro foto's maken
Dit is een "Sahara kikker"
Dat was het dan, vertel me wat jullie ervan vonden, Als je een foto op ware grote wil, lees ik het wel.
Edit
Wat vinden jullie van deze kamelen?
Het is eigenlijk de eerste keer dat ik serieus foto's maak met mijn camera, ik ben een echte beginner, ik kan tips dan ook erg goed gebruiken. Dit zijn 15 foto's die ik uitgekozen heb. Alles is puur natuur, nix aan gephotoshopped.

Deze foto is gemaakt vanaf een moskee in Cairo, het geeft een mooi beeld van de chaos van deze stad. Op alle daken daar ligt alles vol met puin etc.

Deze is gemaakt bij de piramide's (DUH) tis moeilijk om daar wat mooi's van te maken...

Nog een piramide foto, de piramide van Cheops.

Deze dacht ik dat hij heel erg mooi zou zijn, maar het weer was net slechter geworden. Deze moet je eigenlijk zien met strak blauwe lucht.

Weet niet waarom, maar deze foto heeft iets...

Kwijl

Er was perfect licht voor een foto, dit was in de Sahara, heerlijk 25 graden. In de zomer is het daar zo een 45 tot 50 graden.

zonsondergang in de Sahara om een uur of 6.

In de zwarte woestijn, midden in de Sahara.

De witte woestijn, midden in de Sahara.

Niet zo bijzonder, oowjaa shit het zijn wel 20 kamelen in een auto

Genomen uit het hotel, mooi licht. Mn moeder zei dat ik snel een foto moest maken omdat er een regenboog was, ik zat net op de plee... Ik zag die regenboog toen ik eindelijk mn camera had voor de horizon verdwijnen. Het bijzondere licht bleef gelukkig wel.

Genomen vanuit een hele grote moskee in Cairo.

Dezelfde moskee in Cairo.

Mijn camera kan ook goed macro foto's maken
Dat was het dan, vertel me wat jullie ervan vonden, Als je een foto op ware grote wil, lees ik het wel.
Edit
Wat vinden jullie van deze kamelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 17:35 ]