ik heb even gezocht op dit forum (met de search
) en ik heb niet echt een topic over gemodde CPU koeling gevonden... dus laat ik er een beginnen
zijn er enigen onder jullie die hun CPU koeler hebben gemod?
nou zul je wel denken.. wat valt er aan te modden?
nou, zelf in elkaar knutselen bijvoorbeel. of een standaart cpu koeler een beetje modden, bijvoorbeeld met een andere fan erop..
ik en een jongen uit de buurt hadden het er laatst over... en toen zijn we maar eens aan de slag gegaan.. toen hebben we een watercooling systeem gemod tot een socket a koeler...
ik heb geen fotos, maar ik zal zo even een voorbeeldje modden...
in ieder geval.
het bakbeest is wat lomp geworden.. en de kast kan niet meer dicht...
nou wil ik mn eigen koeler ook wat modden... maar dan niet echt om hem koeler te maken, maar om hem stiller te maken...
hier is mijn plannetje..:
ik heb een Spire whisper rock IV heatshink liggen.. en nog een 120 MM fan...
nou kun je wel leuk een verloopstukje kopen (duckt?) van 120 naar 80 mm maar er zijn 2 puntjes daartegen...
kopen is niet leuk
en aangezijn mijn cijfers op school niet al te best zijn, mag ik helemaal niks kopen voor mn pc...
dus modden is de enige optie
.
dus.. hints, tips en eigen modervaringen.. kom maar op..:D
zijn er enigen onder jullie die hun CPU koeler hebben gemod?
nou zul je wel denken.. wat valt er aan te modden?
nou, zelf in elkaar knutselen bijvoorbeel. of een standaart cpu koeler een beetje modden, bijvoorbeeld met een andere fan erop..
ik en een jongen uit de buurt hadden het er laatst over... en toen zijn we maar eens aan de slag gegaan.. toen hebben we een watercooling systeem gemod tot een socket a koeler...
ik heb geen fotos, maar ik zal zo even een voorbeeldje modden...
in ieder geval.
het bakbeest is wat lomp geworden.. en de kast kan niet meer dicht...
nou wil ik mn eigen koeler ook wat modden... maar dan niet echt om hem koeler te maken, maar om hem stiller te maken...
hier is mijn plannetje..:
ik heb een Spire whisper rock IV heatshink liggen.. en nog een 120 MM fan...
nou kun je wel leuk een verloopstukje kopen (duckt?) van 120 naar 80 mm maar er zijn 2 puntjes daartegen...
kopen is niet leuk
en aangezijn mijn cijfers op school niet al te best zijn, mag ik helemaal niks kopen voor mn pc...
dus modden is de enige optie
dus.. hints, tips en eigen modervaringen.. kom maar op..:D
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)