uitvallen van een sweex wireless router

Pagina: 1
Acties:

• fedde | IA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11-2007
wij hebben sinds kort een sweex wirelessrouter lc000070
het probleem is dat hij naar enige tijd gewoon vastloopt
alle lichtjes branden nog wel maar hij doet gewoon helemaal niks meer
ik heb al gezocht naar firmware maar dat is er niet
we hebben kabel internet van @home
ik heb het ook bij iemand anders geinstalleerd en daar is het exact het zelfde probleem
daarom is wanadoo adsl
ik weet echt geen raad meer
wie kan mij helpen?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

poging 4 met het aanmaken van draadjes en hoeveeltse poging tot het lezen van de FAQ?

Verwijderd

Laten omruilen in de winkel.

• fedde | IA
laten omruilen lijkt mij vreemd 2 keer de verkeerde in een bestelling
zou het ook zo kunnen zijn dat er nog een firmware komt?

Verwijderd

Twee keer de verkeerde in een bestelling? Wat bedoel je nou? Serieus hoor, je moet echt duidelijker zijn in je zinnen.

Verwijderd

Mijn ervaring is dat je bij sweex op een firmware kan wachten tot je een ons weegt. Helpdesk is ook iets van 1,5 euro per minuut. Afzetters....Terugsturen en ander merk nemen (robotics oid)

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:03
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:00:
Mijn ervaring is dat je bij sweex op een firmware kan wachten tot je een ons weegt. Helpdesk is ook iets van 1,5 euro per minuut. Afzetters....Terugsturen en ander merk nemen (robotics oid)
Voor telefonische technische ondersteuning kun je in Nederland bellen met 0900-BELSWEEX (0900-23579339, € 0,50 p.m). Je wordt snel en professioneel geholpen.

Verwijderd

Ricardo87 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:05:
[...]

Voor telefonische technische ondersteuning kun je in Nederland bellen met 0900-BELSWEEX (0900-23579339, € 0,50 p.m). Je wordt snel en professioneel geholpen.
50 cent per minuut vind ik ook absurd duur maarja.

Verwijderd

stappenplan:
  1. Werkt een andere router wel?
  2. Zijn er vergelijkbare problemen met andere routers(merk en type)?
  3. alle drivers firmware en pc`s goed geconfigureerd en geinstalleerd?
  4. ga naar de winkel.
  5. laat hem daar testen.
  6. ruil hem om voor een echte router.
  7. Installeer het en probeer nu je netwerk te maken en met eventuele problemen kan je de search gebruiken of een overzichtelijke topic titel met duidelijk inhoud.
Veel succes

Verwijderd

fedde | IA schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:55:
laten omruilen lijkt mij vreemd 2 keer de verkeerde in een bestelling
zou het ook zo kunnen zijn dat er nog een firmware komt?
Ik begrijp dus dat dit je 2e is??? :?

Dat kan, Sweex is geen Cisco he.

edit* owh, wacht ff nu ik je zin voor de 5e keer lees begrijp ik dat je er 2 hebt besteld?? Ik snap het niet meer

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 20:54 ]

• fedde | IA
een voor onszelf en een voor een ander
die van ons is op @home aangesloten en die ander is op wanadoo adsl aangesloten
wij hebben er 2 aan een kabel en 1 draadloos
bij de ander zit er een aan kabel en 1 draadloos
bij allebij het zelfde probleem

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 07:04
schroef de bovenkant eraf en houd hem koel zal het een stuk beter gaan. Maar ik zou een ander merk nemen of in ieder geval een ander type want dit klinkt als een niet zo goede router.

• Nariman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb ook het zelfde probleem, dus het is wel een serieus probleem. Maar bij mij zijn de uitvallen iets onregelmatiger. :r De ene keer is het binnen 10 min. en een andere keer gaat ie dagen mee zonder enig probleem.

Sweex 11G router, zou een goede router moeten zijn. In maart 2004 was ie uitgeroepen tot de beste router door computerblad PCM.

Verwijderd

Je hebt 2 wat aan een kabel? 2 printers? Printers kun je over het algemeen niet op deze routers aansluiten.

Standaard Nederlands:

Begin elke zin met een hoofdletter (krijg je door op shift te drukken, en tegelijk op de letter die je in hoofdletter wilt hebben).
Beëindig elke zin met een punt.
Maak duidelijke alinea's.
We zitten niet bij je thuis, vertel precies wat je doet, je bent nogal... vaag...

Een leuke tip:

Tik je post eerst in Word, en haal een spellingcontrole en grammatica controle d'r overheen. Stel de grammatica controle in op strict. Als de fouten eruit zijn, copy-paste je je post hier!

Nariman:

Je zegt het al: PCM. PCM is niet serieus te nemen qua tests. Niet alleen vind ik het niveau twijfelachtig, maar ook testen ze te weinig, en te weinig producten. ALS je al uitgaat van bladen, kijk dan naar bijvoorbeeld duitse bladen, die testen gelijk 50 routers, en laten ze een maand zwaar belast draaien, en maken mystery call's naar helpdesks. Ook halen ze hun routers gewoon bij winkels weg, zodat ze niet een perfect testexemplaar door de fabrikant hand-picked krijgen.

Verwijderd

ik zag dat er nogal wat problemen waren met de LC000070. Ik heb diezelfde problemen en ik heb gemaild naar Sweex..volgende dag had ik al antwoord. Er is nu nieuwe firmware uit voor de LC000070, als je die gasten ff mailt en uitlegt wat je problemen zijn krijg je de firmware gemaild. Na een paar dagen nemen ze weer contact met je op of je problemen opgelost zijn.
Pagina: 1