Mislukte domein ruil

Pagina: 1
Acties:

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:04
Een tijdje geleden heb ik met een ander een domein ruil gedaan. Alle benodigde papieren waren ingevuld en handtekeningen waren gezet.

Nu is mijn domein wel naar de ander overgezet, maar die van hem staat nog niet op mijn naam. Bij wie moet ik nou echt zijn om het daardwerkelijk voor elkaar te krijgen? Mijn "registrar" belt niet terug (mci) en de 'registrar" van de ander geeft ook geen gehoor :/

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je zult toch bij je (toekomstig) registrar moeten zijn, dat zijn de mensen die het domein van houder kunnen wisselen.
Gaat het om een .nl of een ander tld?

• Nice Guy Eddie
Is een .nl domein

Ben hier pas een jaar mee bezig om het voor elkaar te krijgen 8)7
Vorige jaar had ik het dus opnieuw naar MCI gefaxt, maar na een paar maanden kwam ik er achter dat er niks was gebeurt. Dus ik weer bellen, zou teruggebeld worden,... maar niet heus, je kent het wel.

• IceStorm

IceStorm

Ok als het een .nl is en je hebt alle papieren met handtekeningen etc nog dan zou ik zeggen, neem een andere registrar. Er zijn er dik 1600 met nog een stapel resellers in Nederland.
Als alle papieren kloppen kun je bij een ieder van deze terecht en die kunnen het dan voor je regelen.
Het stelt overigens niks voor dus ik snap niet waar ze bij je huidige registrar zoveel tijd voro nodig hebben :).

[edit]Je hebt denk/hoop ik een ingevult formulier 'wijziging domeinnaamhouder' (om het domein op jouw naam te krijgen) en een formulier 'verhuizing domein naar andere deelnemer'. Dat is in principe genoeg (nou ja, dat is in principe alles wat je nodig hebt van de 'vorige' eigenaar).

[ Voor 27% gewijzigd door IceStorm op 11-01-2005 19:54 ]

• Nice Guy Eddie
Bedankt voor je reacties!

Ik ben ook naar een ander gegaan in de loop der tijd (heb meerder domeinen). Maar dat was Cistron, en die is nu weer Xs4all, dus dat beloofd ook weer wat te worden :X

Maar wist niet dat je dan toch nog op een andere registrar kon zetten, bedankt, ik ga er morgen achteraan.

EDIT: Maakt het dan niet uit dat het inmiddels verouderde papieren zijn die toendertijd getekend zijn?

[ Voor 38% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 11-01-2005 19:57 ]

• IceStorm

IceStorm

Nice Guy Eddie schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:53:
EDIT: Maakt het dan niet uit dat het inmiddels verouderde papieren zijn die toendertijd getekend zijn?
Nee hoor, tenzij het echt jaren terug zou zijn :).

Mail gewoon een registrar waar je wel vertrouwen in hebt, leg het probleem uit, geef aan wat je allemaal hebt een formulieren/handtekeningen en dan neem ik aan dat ze je precies uitleggen wat je moet doen (nou ja, dat kan ik ook zeggen, die formulieren opsturen :P). Succes iig.
Pagina: 1