Toon posts:

De Problemen die VIRTUALBOX.NL oproept

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met heel veel belangstelling de problemen bij Virtualbox gevolgd en dan met name voor de abonnees die daar een unlimited variant hebben.
Aangezien er hier nu ook al over wordt gesproken en ik ook abonnnee daar ben, zal ik hier dan maar eens mijn bevindingen neerzetten.

Dat Virtualbox problemen heeft is duidelijk. Al vanaf half november spelen er daar problemen. Dat kan. Het is techniek. Er gaat wel eens iets stuk. Instellingen zijn wel eens anders.
Ook al vanaf half november laten gebruikers zich daar in het forum horen dat ze ontevreden zijn. Terecht! Als je voor iets betaald en je krijgt een slecht product geleverd mag je aan de bel trekken.

Dat gebeurt ook!.
Alleen als je de reacties ziet van de mensen van Virtualbox, en dat zijn toch de mensen waarmee de gebruiker een contract sluit, dan bespeur ik dat die reacties van Virtualbox zoveel ergernis extra opleveren, waarvan ik het vermoeden heb, dat ze niet bijdragen tot een gezond product aldaar.
Er worden toezeggingen gedaan, (door VB) die vervolgens een paar dagen laten weer anders worden.
De oorzaken van de storingen zijn ook iedere keer weer anders, en iedere keer ligt de schuld bij een ander. (dus niet bij VB)
VB zegt te maken te hebben met een leverancier die niet aan zijn verplichtingen voldoet.
Daarom heeft VB begin december besloten om bij een nieuwe leverancier te gaan shoppen.
Begin december is er ook aan de gebruikers gemeld dat ze gaan overstappen en dat er die week gestart wordt met het overzetten.
Dat gebeurt niet en er volgen af en toe een paar hele aardige reactie van VB of van de Moderators waarom dat niet gebeurt.

Ik heb gelezen dat?
- er door VB eerst hardware aangeschaft moest worden en dat die eerst getest moet worden. (begin december). Is het geen kwestie van routeren?
- Dat degene van VB na door verschillende gebruikers in het forum ter verantwoording wordt geroepen, niet meer reageert en dat een Moderator weet te vertellen dat hij op vakantie is. (terwijl er toezeggingen liepen voor het overzetten)
- Op de eerste maandag van januari zou er dan echt begonnen worden met overzetten. Dat gebeurde ook, die maandag en dinsdag zijn er in totaal 50 klanten overgezet. In een mededeling op het forum zegt VB de volgende dag niets te doen, omdat het invullen van een belastingbiljet belangrijker is. Daarna is het argument om niks meer te doen veranderd in dat de nieuwe leverancier eerst moet testen omdat hollandse gebruikers meer resources nodig hebben als andere gebruikers.

Dit soort mededelingen leverde in de afgelopen weken dusdanige reacties in het forum op, die weer nieuwe reacties opriepen. Toen was opeens demon en daarna above.net weer de gebeten hond volgens VB.
Al met al mag de conclusie nmm worden getrokken dat VB in zijn communicatie niet erg sterk acteert. De gebruikers worden met een kluitje in het riet van kassie naar muur gestuurd.

Er zijn enkele kritische gebruikers gebanned van het forum, omdat ze kennelijk al te kritisch werden.

Zou het kunnen dat:

De oude leverancier gewoon goed werk levert maar dat Virtualbox gewoon slecht heeft ingekocht?
Er komen meer gebruikers dus meer capaciteit is er nodig om die gebruikers te bedienen. Zou dat ook daadwerkelijk ingekocht zijn.

Over de nieuwe leverancier. Ook dat is een bestaande leverancier die naar ik mag hopen, weet hoe het een en ander werkt en blij zou zijn met 1400 klanten er bij!
Nu zou ik als leverancier daar een mooi prijsje voor maken richting de uitbater, en misschien is dat de reden wel dat Newshosting eerst wil weten wat de afname zou kunnen zijn en dat op die manier doorberekent aan VB. Dit zou een mooie reden kunnen zijn voor het trage omzetten naar de nieuwe leverancier.

Na informatie heb ik gezien dat als je als klant rechtstreeks zaken gaat doen met deze leveancier, je beslist goedkoper shopped als bij VB.
Dus het advies mag duidelijk zijn

Ben heel benieuwd naar reacties en ervaringen

• tweakerpim
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-02 15:15
Mijn ervaring is: dat het in het begin inderdaad een goede newsserver was.
De laatste tijd kampte ik alleen met problemen daar.
De "valse" beloftes van overzetten zoals je hierboven omschrijft is inderdaad waar. Iedere keer is er wel een ander excuus.
Ik dacht dat ik met een professioneel bedrijf te maken had, maar het blijkt niet zo te zijn. Ik heb voor 3 maanden mijn abonnement in december verlengd, ongeacht de problemen die er op dat moment waren. Ik ging ervan uit dat het bedrijf voldoende personeel, kennis en investeringen had om de volgende periode lekker gebruik te kunnen maken van de nieuwe server / leverancier.

Maar helaas, er gebeurde niets. Beloftes zoals: Ja, we gaan er mee beginnen. Er worden nu gebruikers overgezet. Als je daar op het forum vraagt wie is er over gezet krijg je nul komma nul reacties. Kortom er is gewoon niets gebeurd. Als je dan kritisch en ook behulpzaam in het begin reageerd of er beter geinformeerd kan worden, krijg je een standaard reactie.

Uiteindelijk ben ik blijkbaar te kritisch geweest en is mij de toegang ontzegd op het forum. Ik heb geen persoonlijke email ontvangen, met een reden waarom. Gelukkig ben ik erg handig en heb ik mijzelf toch weer toegang kunnen verstrekken tot het forum. Ik heb daar gelezen, dat ik en andere gebande users geband zijn omdat wij onze twijfels trokken aan hun overzet beleid.

Tsja, als je gebruikers voor dit gaat bannen. Dan heb je toch wat te verbergen blijkbaar. Negatieve reacties werden gelijk verwijderd. Dan ben je toch geen bedrijf met ballen.
In elk bedrijf gaat er wel is iets fout, maar erken dit dan. Er is dan veel meer respect voor je en helemaal als je het goed oplost binnen een korte termijn. Maar goed, ik ga kort houden :)

Ik ben heb het helemaal gehad met virtualbox.nl
Voor mij GEEN abonnement meer daar !

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik vind dat ik ook even moet reageren, ik heb nog nieteens een abbo lopen daar en nu behandelen ze me al als vuil.
ik heb 6 januari een bestelling gedaan voor een no limit abbo, netjes geld overgemaakt.
10 jan. van mijn rekening afgeschreven, alles goed en wel ze zeggen binnen 1 a 2 dagen je account aan te maken.
het is nu inmiddels de 17de en ik heb nog niets
ik heb aan het einde van vorige week 2 mails gestuurd, met vraag om uitleg en de status van mijn betaling.
en je hoort gewoon helemaal niets van die gasten, kijk als ze me geld nog niet hebben kunnen ze dat ook gewoon zeggen.
maar ik ben nu 49€ armer en krijg er totaal NIETS voor terug.
ik heb het idee dat ik mijn geld kwijt ben... :(

Verwijderd

Ik ben nu al sins half november bezig met virtualbox omdat ik vanaf half november tot einde december simpel weg niet kon inloggen. Als ik daarover dan een mailtje stuurde kreeg ik een mailtje terug met de text ( kunt u nu wel inloggen ) of ( daar hadden we het toch al over gehad ? ).
Ik kwam geen donder verder kwa emails versturen en ontvangen je wordt er gewoon niet serieus genomen. Na december bleven de problemen zich voordoen en ook nu na tal van emails krijg ik net zoals het downloaden gaat met me nolimit accound vage en incomplete reacties terug .
Als Betalende klant wordt je gewoon met de rug tegen de muur gezet.
Tot deze week wand voor mij is de maat meer dan vol !! Ik heb contact gezocht met de consumenten bond en een advocaat en wat blijkt. Virtualbox voldoet in geen van zijn diensten aan de eisen die worden gesteld bij koop op afstand. Even een simpel voorbeeld zo hebben zij geen product voorwaarden en geografiche gegevens vrij gegeven op hun website . Een klant kan dus niet een per brief of telefoon contact met ze opnemen.
Ik heb virtualbox 7 dagen de tijd gegeven om mij het aangeboden product naar behoren aan te bieden en mij schadeloos te stellen over de periode waar ik niet naar behoren gebruik van hun diensten heb kunnen maken. In dat mailtje van mij aan hun heb ik aangegeven dat ik echt de schade op hun zal verhalen wannneer zij niet binnen 7 dagen mij een normaal product aan bieden met een tegemoetkoming of wel 2 termijnen van 49,95 terug storten op me rekening.

Ik raad een ieder in een zelfde situatie aan de consumentenbond hierover te bellen om daar melding van te maken . En voor de gene die geld terug willen er dan ook echt werk van te maken wand jij als consument STAAT VOOR 100% in je recht.

Vriendelijke groet albert
marcx34@hotmail.com

• tweakerpim
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-02 15:15
forum is ook offline daar en je kan ook niet inloggen op de website van www.virtualbox.nl

Het is één groot zooitje daar.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Ik snap al niet waarom jullie in zee gaan met een bedrijf die niet eens algemene voorwaarden op zijn site heeft... |:(

• riesg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06-2024
Ondanks de problemen bij VB heb ik toch mijn abonnement voortgezet, helaas helaas. Ik zou t/m heden toegang hebben maar dat is al afgelopen voor deze datum. Voor de snelheid had het niet gehoeven maar het nog net compleet krijgen van posts zou wel makkelijker geweest zijn.

Mijn reacties hierop op het forum worden als L*Lverhaal vertaald door de moderators. Het is inderdaad een zooitje daar en bovenalles na een scheldpartij van een van de moderators in een personal message en mijn reactie op het forum ben ik gebanned van het forum.....

Gelukkig krijg ik mijn betaling terug en ga inderdaad eens kijken bij de leverancier van VB, dezelfde ellende voor minder is tenslotte aantrekkelijker...........

Trek uw conclusie.

• Vinz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2021
Ze zijn inderdaad daar al maanden aan het prusten. De kwaliteit is gezien de prijs erg onder de maat. Ikzelf heb daarom een ander unlimited account gepakt bij een andere: Eweka.
Persoonlijk ben ik erg tevreden over hun service, zelfs toen ze hun system flink uitbreid werd was de downtime minder dan 1 dag (een paar uur). De posts zijn erg compleet (vooral wanneer je vergelijkt met VB). Enige beperking: je mag maar 4 connecties ipv 8 ten opzichte van VB.
Om dat alles nog lekkerder te maken: kosten voor unlimited: 7,50 /mnd
Binnenkort ook nog Tweakdsl, heb over die newsserver ook goeie dingen gehoord.

minds are like parachutes, they work only when opened.

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Ook ik ervaar enorme problemen met Virtualbox. Weken geleden (lees: half januari) heb ik al geklaagd over authenticatieproblemen. (herhaaldelijke melding "Unable to authenticate, blablabla") Hierop werd (na herhaaldelijk aandringen) zéér karig en onvolledig op gereageerd. Maar goed, op een gegeven moment was het verdraagzaam, 1 of 2 lijntjes minder, hou je toch nog 6 over. Beter dan de maximaal 1 a 2 lijntjes die ik eerder die week had.

Nu is het al bijna 2 weken wéér huilen met de pet, dus wéér geklaagd. Nu komt er dan (weer na herhaaldelijk mailen) toch een vorm van reactie. Echter de des-interesse, onprofessionaliteit, onkunde en arrogantie spatten uit de reacties. De hele mailstroom heb ik samengevat in een PDF:
http://www.terrion.net/files/virtualbox.nl/mailstroom.pdf

In de laatste mail (nog niet in de PDF verwerkt) stel ik ze een ultimatum. Reageren ze niet of niet tijdig, neem ik verdere maatregelen (mogelijk in overleg met eerdere posters)

Mijn advies: Géén zaken doen met die lui! Het zijn een stel incapabele, arrogante amateurs.

blah

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 14:06

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Dames en heren, meld deze klachten even bij TROS opgelicht, TROS Radar en VARA's KASSA! Als er meer mensen zijn die problemen hebben zal dit zekers een item opleveren op de TV, en dan kan ook de vinger aan de pols worden gehouden. Effe met de neus in de media komen met slechte service kan best in zijn voordeel werken! Gewoon een item starten op hun fora, en het begin is er

You are NIJL-ed!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02

BCC

Ik zou ff je username & Password eruit halen.. niet dat iemand ermee kan inloggen, maar goed :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:28

sjaak

un giorno credi

Potverdorie, wie denkt die supported dat ie is? :D Zou je bij een 'normaal' bedrijf moeten doen, zeker dat je er dan binnen een uur op straat staat. Ik zou m'n biezen pakken, jammer van het geld maar geen moeite meer in steken tenzij je ze goed terug kan pakken. Dit is iig niet professioneel.

Verwijderd

Hey Swolters,
Keurig gedaan met je mailtjes hoor! Echt een bijzonder vreemd bedrijf dat ze op deze manier hun eigen glazen in gooien. Die werknemer krijgt het na het tweede mailtje al niet meer voor elkaar om vriendelijk te reageren

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 11:33 ]

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 14:06

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:32:
Hey Swolters,
Keurig gedaan met je mailtjes hoor! Echt een bijzonder vreemd bedrijf dat ze op deze manier hun eigen glazen in gooien. Die werknemer krijgt het na het tweede mailtje al niet meer voor elkaar om vriendelijk te reageren
was mijn reactie ook.. t bedrijfje lijkt wel te draaien op een paar 12 jarige pubers.. daarom willen ze geen tel support natuurlijk: dan komen de klanten er achter dat ze met kinderen van doen hebben.

You are NIJL-ed!

• tERRiON
Ik heb afgelopen week contact gezocht met D. Schalk van Easy Computers, het bedrijf achter Virtualbox. EC heeft mij een alternatieve login gegeven incl. 3 maanden gratis abo.

Nu ben ik afgelopen weekend weer een beetje aan het leechen geweest, en het leek zowaar goed te gaan. Nou weet ik alleen niet of dit toeval is of dat er echt een adequate oplossing gevonden is.

Zal mij in elk geval benieuwen wat er met "Roger" gebeurt. Als ik EC was, wist ik in elk geval wel wie per direct zijn biezen kon pakken...

blah

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:04

Wildfire

Joy to the world!

swolters schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:48:
Ik heb afgelopen week contact gezocht met D. Schalk van Easy Computers, het bedrijf achter Virtualbox. EC heeft mij een alternatieve login gegeven incl. 3 maanden gratis abo.

Nu ben ik afgelopen weekend weer een beetje aan het leechen geweest, en het leek zowaar goed te gaan. Nou weet ik alleen niet of dit toeval is of dat er echt een adequate oplossing gevonden is.

Zal mij in elk geval benieuwen wat er met "Roger" gebeurt. Als ik EC was, wist ik in elk geval wel wie per direct zijn biezen kon pakken...
Pas maar op dat ze jou nu niet een uitzonderingsbehandeling geven om verdere problemen met jou te voorkomen.

Ik heb iig net de mailwisseling gelezen, wat een kl**tzak is die supportgast zeg. Verder is z'n taalgebruik onder de maat, 't is zeker een halve analfabeet ofzo? :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-02 15:53
swolters schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 23:54:
[knip]

Nu is het al bijna 2 weken wéér huilen met de pet, dus wéér geklaagd. Nu komt er dan (weer na herhaaldelijk mailen) toch een vorm van reactie. Echter de des-interesse, onprofessionaliteit, onkunde en arrogantie spatten uit de reacties. De hele mailstroom heb ik samengevat in een PDF:
http://www.terrion.net/files/virtualbox.nl/mailstroom.pdf

[knip]
Na de email converstatie gelezen te hebben vond ik dat ik wel moest reageren. Ondanks het feit dat ik geen ervaring heb met news-servers kun je zien dat 'proffessionaliteit' ver te zoeken is, en dat, zoals Nijl al zei, het lijkt alsof het bedrijf door een aantal pubers gerund wordt. Compliment voor de manier waarop je de reacties afhandelde :).

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Virtualbox is eigenlijk gewoon usenetserver.com. Deze is laats van eigenaar verwisseld en ik denk dat daardoor problemen zijn ontstaan. Over UNS hoor ik ook steeds slechtere berichten.

Ik zou lekker een account nemen bij een anderen provider zoals eweka of tweaknews. Lekker goedkoop en goede kwaliteit. Ze zijn bij eweka flink aan het uitbereiden en de service is goed.

• tERRiON
Wildfire schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:25:
[...]
Verder is z'n taalgebruik onder de maat, 't is zeker een halve analfabeet ofzo? :)
Euhm... Volgens mij is het gemiddelde de laatste jaren sowieso erg gedaald. Als ik zie hoe veel 16-jarigen tegenwoordig schrijven... Nou was ik zelf nooit echt een held in Nederlands, maar toen ik 8 was schreef ik al beter dan veel mensen van 16 van tegenwoordig.

Ik vind het een werkelijke schande, en stiekem hoop ik dat het slechts 'internetpraat' is, hoewel ik het idee heb dat 'internetpraat' de taalkundige vaardigheden negatief beinvloeden.
(hoevaak ik in het verleden bijna "/me" geschreven had i.p.v. "ik" is niet meer te tellen, hehe)

blah

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
swolters schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:02:
[...]
Euhm... Volgens mij is het gemiddelde de laatste jaren sowieso erg gedaald. Als ik zie hoe veel 16-jarigen tegenwoordig schrijven... Nou was ik zelf nooit echt een held in Nederlands, maar toen ik 8 was schreef ik al beter dan veel mensen van 16 van tegenwoordig.

Ik vind het een werkelijke schande, en stiekem hoop ik dat het slechts 'internetpraat' is, hoewel ik het idee heb dat 'internetpraat' de taalkundige vaardigheden negatief beinvloeden.
(hoevaak ik in het verleden bijna "/me" geschreven had i.p.v. "ik" is niet meer te tellen, hehe)
Mijn vriendin van 17 dacht dat 'hoe laat' 1 woord was.

hoezo het is slecht gesteld tegenwoordig, en nee ze is geen complete retard :P

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 19:51
Ik heb ook enorm veel connectie problemen gehad , maar ik moet zeggen dat het nu sinds gister als een trein gaat :D

Verwijderd

Ik zit deze topic met aandacht te lezen. De laatste tijd kan ik heel vaak geen verbinding maken met de newsserver... Iemand enig idee hoe dat komt? Of zitten ze te 'kutten'? :(

• zuigzoen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 21:24
Ik heb dit topic met veel interesse gelezen,
ook ik ben erin getuind, ook ik heb een "nolimit" abbo genomen bij VB. Ik heb mijn abbo zelfs verlengd (stom, stom, stom!) |:( ik had de ijdele hoop dat de problemen die er waren, op zich zelf stonden, dus gaf ze het voordeel van de twijfel.

En tot mijn grote spijt is het nog steed een en al ellende, ook op mijn e-mails en klachten wordt niet gereageerd.
Het enige waarop gereageerd wordt is de melding dat mijn geld is ontvangen.

De melding dat de servers van adres zijn verandert moet je op de site vinden. Vervolgens is er een storing die op 4 mei wordt gemeld. Er staat dat de storing 3 uur gaat duren en zelfs nu er nog geen connectie mogelijk.
Vanuit VB geen commentaar.
Wat is er met de forums gebeurt? Werd er daar te veel geklaagd, haalde dat de verkoopbaarheid van het product omlaag? Zou dit nog ergens gecached staan?)

Ik heb ze in ieder geval per mail 2 werkdagen de tijd gegeven om mij een bevredigend antwoord te geven op mijn vragen, zo niet verwacht ik per direct volledige restitutie van mijn aboonementsgeld vanwege niet leveren van geboden product of dienst.

Ik ben van plan om stappen te ondernemen tegen deze jongens (en meisjes?). Zoals hierboven aangegeven via allerlei consumeten programma's. Ik hoop dat er goed wat publiciteit aan te geven is.
ik (wij) zouden wel veel sterker staan wanner ik dit niet in mijn eentje deed.
Zijn er meer tweakers die net zoals ik zich enorm opgelicht voelen en daar wat een willen doen?
Ik lees hier dat ik niet de enige ben. En ik vindt dit gedrag onaanvaardbaar, ik hoop dat er medestanders zijn.

Neem contact met me op: zuigzoen@hotmail.com

A.k.a. basjes

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Dit oudere topic blijft gewoon beneden staan ;)

[rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 3][/rml]

edit:
in overleg heropend

[ Voor 11% gewijzigd door bjck op 09-05-2005 17:11 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• tERRiON
zuigzoen schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:12:Ik heb ze in ieder geval per mail 2 werkdagen de tijd gegeven om mij een bevredigend antwoord te geven op mijn vragen, zo niet verwacht ik per direct volledige restitutie van mijn aboonementsgeld vanwege niet leveren van geboden product of dienst.
Ik denk inderdaad dat dat het beste is. Ze eerst een ultimatum stellen en vervolgens verdere stappen ondernemen. Dat heb ik ook gedaan, en bij mij heeft het geleid tot 3 maanden gratis abonnement. Maar als je (b.v.) een heel jaar vooruit betaald hebt, zoals een van hun klanten waarvan ik een mailtje gekregen heb, zou ik daar absoluut niet mee akkoord gaan.
Ik ben van plan om stappen te ondernemen tegen deze jongens (en meisjes?). Zoals hierboven aangegeven via allerlei consumeten programma's. Ik hoop dat er goed wat publiciteit aan te geven is.
ik (wij) zouden wel veel sterker staan wanner ik dit niet in mijn eentje deed.
Zijn er meer tweakers die net zoals ik zich enorm opgelicht voelen en daar wat een willen doen?
Ik lees hier dat ik niet de enige ben. En ik vindt dit gedrag onaanvaardbaar, ik hoop dat er medestanders zijn.

Neem contact met me op: zuigzoen@hotmail.com
Inderdaad, wanneer je samen actie onderneemt, sta je uiteraard veel sterker. Maar eerlijk gezegd betwijfel ik of het enig resultaat zal hebben. VB heeft zelf geen eigen servers in beheer. Hooguit hun website, maar niet meer dan dat. Voor de Nolimit-abo's nemen zij hun diensten af van Usenetserver.com (UNS) en wanneer er problemen zijn, zijn het feitelijk niet eens problemen van VB maar van UNS.

Maar goed, juridisch gezien maakt dat volgens mij geen verschil (ik ben overigens geen jurist) omdat wij een overeenkomst zijn aangegaan met VB en niet met UNS. Een overeenkomst die overigens in strijd is met de wet, zo heb ik mij recentelijk laten vertellen. Ieder bedrijf is verplicht zijn Algemene Voorwaarden te deponeren bij de KvK. VB heeft dit verzuimd en is dus in strijd met de wet. VB heeft ook geen AV op hun website staan, en ze zijn (voor zover ik weet) ook niet te verkrijgen.

Anyway, als ik nog eens wat betekenen kan in eventuele verdere stappen, hoor ik het wel. M'n email adres staat in m'n profiel.

blah

Pagina: 1