Sweex Wlan LC000070 (problemen)

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• fedde | IA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11-2007
ik heb dit topic eerder gestart:
wij hebben deze router net gekocht maar de verbindingen vallen naar zon 30minuten uit
niks doet het meer en wanneer je de stekker eruit haalt en er dan weer indoet dan doet hij het weer dit is op elke pc zowel met kabel als draadloos

ik heb ook al gezocht naar firmware op de site van sweex
en ik heb de klantenservice gebelt van sweex maar hier was het zo druk dat
de verbinden werd verbroken en heb geen zin om 0,50 per minuut te betalen als ik 10 minuten moet wachten.

[ Voor 39% gewijzigd door fedde | IA op 11-01-2005 18:30 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:21
Regels doorgelezen? Dan weet je ook waar je startpost aan moet voldoen.
Dit ontbreekt onder andere:

Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).

En je topictitel is ook niet duidelijk.

En dit ook nog:
Topic einde:

Een topic kan op verschillende manieren ten einde lopen. Een verstomde discussie bijv. behoeft geen uitleg, maar in 2 specifieke gevallen verwachten wij het volgende:
slotje: Een moderator heeft je topic gesloten. Neem in dat geval altijd goed de sluitmessage door. Bij twijfel/vragen kun je contact opnemen met de moderator in kwestie via 1 van de mogelijkheden in zijn profiel.

Je mag dus niet zomaar weer een nieuw topic openen. Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Dus neem aub nog ff de regels door!

[ Voor 45% gewijzigd door Jimster op 11-01-2005 18:29 ]

Verwijderd

Het begint al iets te worden, je bent alleen nog steeds niet duidelijk genoeg. Neem nou gewoon eens de tijd om even een duidelijke topicstart te maken en zelf een paar dingen te proberen.

Nieuwe drivers voor je clientkaartjes bijvoorbeeld. En informatie over welke hardware je überhaupt gebruikt. En waarom laat je hem niet gewoon omwisselen door de winkel waar je 'm gekocht hebt als hij zowel bij draadloos als bekabeld uitvalt?

We gaan je niet aan het handje nemen om je probleem op te lossen: je moet zélf achter een oplossing aan, wij kunnen je daar alleen bij helpen.

Dit topic is gesloten.