Hoi, ik heb een harddisk based MP3/OGG speler, namelijk de XCLEF HD-500. Een zeker Franse dude, genaamd Khan, heeft een tool gemaakt om zo de plaatjes/symbooltjes/figuurtjes te wijzigen in de firmware van de XCLEF HD-500.
Nu, ik krijg de tool niet geopend omdat hij een fout aangeeft. Namelijk, de volgende:
Oplossing 1: ik moet zorgen dat ik het DLL-bestand in de goede map krijg.
Oplossing 2: ik moet zorgen dat ik het DLL-bestand geinstalleerd krijg.
Ik heb MSSTDFMT.DLL dus al gedownload en in Z:\Windows en daarna in Z:\Windows\system32 geplaatst, zonder succes.
Kan iemand mij wegwijs maken?
Nu, ik krijg de tool niet geopend omdat hij een fout aangeeft. Namelijk, de volgende:
Mijn vraag, wat is dit voor een bepaalde file. Als ik google, dan krijg ik overal websites waarvan ik deze file kan downloaden, maar wat is dit voor een bestandje? Ik heb de file gedownload can DLL-files.com. Dan download je een ZIP'je met daarin een readme-bestand. Daarin staat:Class not registered.
You need the following file installed on your machine. MSSTDFMT.DLL
Ik heb hem eerst ge-extract naar Z:\Windows maar toen deed het programma'tje (die tool van Khan) het niet. Toen zag ik in Z:\Windows\system32 veel DLL-bestanden staat en heb ik de file in die map geplaatst. Ik kan nog steeds de tool niet openen vanwege dezelfde fout.Install notes:
Use WinZip to extract the file to your windows\system directory.
Oplossing 1: ik moet zorgen dat ik het DLL-bestand in de goede map krijg.
Oplossing 2: ik moet zorgen dat ik het DLL-bestand geinstalleerd krijg.
Ik heb MSSTDFMT.DLL dus al gedownload en in Z:\Windows en daarna in Z:\Windows\system32 geplaatst, zonder succes.
Kan iemand mij wegwijs maken?