Toon posts:

stilste 60 mm cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb ik eens zitten kijken op http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/492. Zie zoveel 60mm coolers. Welke 60mm fan is echt stil (liefst onder de 20db) en waar te bestellen?

Tevens de vraag wat exact passieve videokaartkoeling is en de vraag of dat altijd past en hoe stil dat dit is. (In mijn geval zou hij moeten op een ati x600 die zit in een pci express slot en direct daarnaast zitten in de gewone pci-sloten mijn reguliere pci kaarten (tv,audio,firewire)). Heb een intel GUX915 mb.

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
als je direct eronder een kaart hebt die niet ergens anders kan lukken de meeste andere koelers niet omdat die een extra slot in beslag nemen

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:54
passief is zonder actieve onderdelen. Onder actieve onderdelen vallen onder andere fan's en pompen

dus stil

• lemming_nl
  • Niet online
maar heeft dan wel weer wat airflow nodig en het enige passieve blok dat ik ken is de zalman en die is best groot als je er nog een kaart onder hebt

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
denk niet dat zoiets bestaat voor wat jij wilt

je huidige videokaart fan is prolly ook 60mm en draait op hoog rpm (vandaar het lawaai)

als je een stille fan wilt moet je fans met lage rpm zoeken
en die gaat 9/10 te weinig lucht verplaatsen om je gpu te coolen

er zullen prolly wel fans zijn met hoger rpm die beweren stil te zijn, maar na een weekje zit er beetje stof in en maken die ook lawaai

Verwijderd

Topicstarter
duidelijk verhaal,

maar wat betreft een 60mm cooler voor mijn kast? Zie wel veel stille 80mm coolers maar 60mm is minder aanbod in. Waar kan ik echt een uitgebreid assortiment aan coolers vinden? (ik zoek eigenlijk een 60mmx60mm kastfan die rond de 20db zit.

• Aight!
  • Laatst online: 07-02 15:06

Aight!

'A toy robot...'

Pagina: 1