met papier mache kun je alles maken!!
http://www.winamp.com/customize/detail.jhtml?componentId=7914
http://www.winamp.com/customize/detail.jhtml?componentId=8412
-Die tweede kan hem niet vinden, dus zal ook wel voor andere remote bedoeld zijn.
mijn remote is gewoon een draadje met een rood "lichtje"
het is mij gelukt!!
Download dit programma:
http://www.antenet.fi/irassistant/scripts/download.php3?url=http://www.antenet.fi/irassistant/IRA330.zip
En gebruik de "General Com driver"
met deze settings:
Driver: General COM driver
Init string: R
Speed: 4800
Byte size: 8
Parity: None
Stop bits: 1
DTR control: Disable
RTS control: Enable
Xon/Xoff: On
Read interval timeout (ms): 1
En dan werkt het !
thanx!
Ik heb ook op de site gekeken maar stonden net iets andere instellingen, maar het wil allemaal niet echt goed werken...
Kan het zijn dat het aan Win2K ligt ?
Maar ik krijg de driver er niet bij gezet, hij doet gewoon niks, als ik op configeru..
druk.
Weet iemand wat ik dan moet?
Grz.
'
Linda
kunt alles er wel in programmeren, erg handy
en er zijn tal van default macro's in te laden (pctv, mouse, WMP, Winamp)
Ik heb deze los gekocht (50 piek) toen ik al een pctv rave had, maar werkt daar helemaal los van
iedereen kan dat ding kopen en gebruiken ook zonder pinnacle kaart
snapte de commotie ook al niet toen er een paar weken terug een afstandbediening was voor winamp op tweakers nieuws
ik gebruik hem vooral voor winamp als ik visite heb
ff fullscreen switchen hoelang de film nog duurt, ff pauze zetten, volume regelen enz..
erg handig voor 5 tientjes
dus mensen IEDEREEEN KOPEN!!
edit:
Ohja het handige is dus dat je ook gebruik maakt van groepen, als je bijv winamptoets indrukt dan zijn al je knoppen voor winamp en als je dan de WMP knop weer indrukt is alles weer voor WMP
terwijl je ook weer mainvolume als altijd boven alle groepen kunt laten werken
Ik geloof ook dat er meerdere versies zijn van de pinnacle remote, op het plaatje op de doos stonden maar +/- 25 knoppen terwijl er dus 41 opzitten
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Verwijderd
je moet tijdens het leren je hand voor de remote doen, knop indouwen (wisselend drukken en inhouden) en dan hand pas weghalen, het leren maar op +/- 5x ofzo zetten en 3 types
want hij geeft een verschillend signaal met enkel dubbel of inhouden van de knop
dan kijk je learnt commands en kijk je ff als die 80 er niet tussen zit, zo niet dan is die klaar, check wel even of er echt nergens 80 instaat want anders start die toepassing steeds
LindaVanKessel> er is een aparte comdriver te downloaden geloof ik, instellingen zie servowire's bericht hierboven
thedj> voodoo3 (16mb) ging perfect
heb hier iemand in huis met een rage128 (4mb) en een hauppage die kan ook perfect fullscreen, installeer eens nieuwe viddrivers of op pinnacle.de versie 4.02 van die pctv installeren, misschien lost dat wat op
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Verwijderd
Verwijderd
Hier is de config:
[deault]
KEY42=EXEC c:\Program Files\Winamp\winamp.exe
KEY47=KEYBOARD ALT+F4+^F4+^ALT
[title -]
WINAMP -=Winamp
[WINAMP]
KEY22=KEYBOARD NUM4+^NUM4
KEY07=KEYBOARD NUM6+^NUM6
KEY13=KEYBOARD NUM5+^NUM5
KEY19=KEYBOARD NUM9+^NUM9
KEY11=KEYBOARD v+^v
KEY21=KEYBOARD c+^c
KEY58=KEYBOARD r+^r
KEY37=KEYBOARD s+^s
KEY27=KEYBOARD NUM8+^NUM8
KEY15=KEYBOARD NUM2+^NUM2
KEY26=KEYBOARD ENTER+^ENTER
KEY59=KEYBOARD NUM8+^NUM8
KEY61=KEYBOARD NUM2+^NUM2
mzzls
ff verder in dit topic. ik wil dus mijn aftandbediening voor winamp3 gebruiken heb dus winamp vervangen doro winamp 3. lukt wel om met de afstandbediening winamp op te starten maar niet af te spelen, pauzeren of stoppen.Verwijderd schreef op 02 July 2002 @ 14:32:
Ik heb een config gemaakt voor WinAmp met de drivers die door Pinnacle zelf geleverd worden. Je moet alleen ff dit in de profiles.ini plakken en je kunt winamp volledig besturen met je PCTV Remote (dit is voor de 41 knoppen versie trouwens)
Hier is de config:
[deault]
KEY42=EXEC c:\Program Files\Winamp\winamp.exe
KEY47=KEYBOARD ALT+F4+^F4+^ALT
[title -]
WINAMP -=Winamp
[WINAMP]
KEY22=KEYBOARD NUM4+^NUM4
KEY07=KEYBOARD NUM6+^NUM6
KEY13=KEYBOARD NUM5+^NUM5
KEY19=KEYBOARD NUM9+^NUM9
KEY11=KEYBOARD v+^v
KEY21=KEYBOARD c+^c
KEY58=KEYBOARD r+^r
KEY37=KEYBOARD s+^s
KEY27=KEYBOARD NUM8+^NUM8
KEY15=KEYBOARD NUM2+^NUM2
KEY26=KEYBOARD ENTER+^ENTER
KEY59=KEYBOARD NUM8+^NUM8
KEY61=KEYBOARD NUM2+^NUM2
mzzls
Dit is m'n config:
[default]
; key38=EXEC d:\Program Files\PCTV Sat\Vision\vision.exe | -tv
; key41=EXEC d:\Program Files\PCTV Sat\TeleText\WebText.exe
; KEY42=EXEC c:\Program Files\Winamp3\winamp3.exe
; key24=EXEC c:\program files\pinnacle\studio pctv\bin\epguide.exe
; hardware ID:
HWID=0
key38=EXEC C:\Program Files\Pinnacle\Pinnacle PCTV\Vision\vision.exe | -tv
key41=EXEC C:\Program Files\Pinnacle\Pinnacle PCTV\TeleText\WebText.exe
KEY42=EXEC c:\Program Files\Winamp3\winamp3.exe
[title -]
PCTV Teletext -=PCTV Teletext
PCTV WebText -=PCTV WebText
Winamp3 -=Winamp3
...............knip...............
[WINAMP3]
KEY13=KEYBOARD x+^x
KEY11=KEYBOARD v+^v
KEY21=KEYBOARD c+^c
Wie weet er wat ik fout doe
Hoe krijg ik dit Pinnacle Remote schatje aan de praat met MediaPortal? Met Girder heeft het een tijd geleden gewerkt, maar op de een of andere duistere manier nu niet meer. Nu vond ik, na enig googlen dit:
http://www.maisenbachers....trol#pinnacle_pctv_remote
Heb het progje geinstalled, config aangemaakt, maar de remote wil nog steeds niets doen.
Iemand een idee?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...