Ik heb een paar back-up kopieen gemaakt van een paar dvd's die ik hier heb liggen en kreeg bij de laatste een melding dat ik geen ruimte meer zou hebben. Nu bekeek ik mn schijf en had idd nog maar 2.5GB over. Dus ik wist meteen dat de kopieen ook op mn schijf zouden staan. Ik dus naar de tijdelijk map, niets in te vinden. Ik de rest van de schijf af zoeken en wat kom ik tot de ontdekking:
Explorer zoekt alle bestanden af op de schijf en zegt dat de totale grootte van de bestanden 93.6 GB is en dat het lege deel beslaat 2.5 GB. Nu is de totale grootte van mijn schijf ook aangegeven als 111GB. Er mist dus een stuk van ongeveer 15GB. Bij toeval wil het dat dat ook vrijwel dezelfde groote is als de 4 films die ik gekopieerd heb.
Nu is mn vraag dus, hoe kan ik achterhalen waar dit stuk heen is gegaan en hoe kan ik het weer terug krijgen?
Als sysspecs nodig zijn hoor ik het graag.
Explorer zoekt alle bestanden af op de schijf en zegt dat de totale grootte van de bestanden 93.6 GB is en dat het lege deel beslaat 2.5 GB. Nu is de totale grootte van mijn schijf ook aangegeven als 111GB. Er mist dus een stuk van ongeveer 15GB. Bij toeval wil het dat dat ook vrijwel dezelfde groote is als de 4 films die ik gekopieerd heb.
Nu is mn vraag dus, hoe kan ik achterhalen waar dit stuk heen is gegaan en hoe kan ik het weer terug krijgen?
Als sysspecs nodig zijn hoor ik het graag.
[ Voor 4% gewijzigd door telefoontoestel op 11-01-2005 16:55 ]
telefoontoestel