[CloneDVD2]Hardeschijf ruimte verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik heb een paar back-up kopieen gemaakt van een paar dvd's die ik hier heb liggen en kreeg bij de laatste een melding dat ik geen ruimte meer zou hebben. Nu bekeek ik mn schijf en had idd nog maar 2.5GB over. Dus ik wist meteen dat de kopieen ook op mn schijf zouden staan. Ik dus naar de tijdelijk map, niets in te vinden. Ik de rest van de schijf af zoeken en wat kom ik tot de ontdekking:
Explorer zoekt alle bestanden af op de schijf en zegt dat de totale grootte van de bestanden 93.6 GB is en dat het lege deel beslaat 2.5 GB. Nu is de totale grootte van mijn schijf ook aangegeven als 111GB. Er mist dus een stuk van ongeveer 15GB. Bij toeval wil het dat dat ook vrijwel dezelfde groote is als de 4 films die ik gekopieerd heb.

Nu is mn vraag dus, hoe kan ik achterhalen waar dit stuk heen is gegaan en hoe kan ik het weer terug krijgen?

Als sysspecs nodig zijn hoor ik het graag.

[ Voor 4% gewijzigd door telefoontoestel op 11-01-2005 16:55 ]

telefoontoestel

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

met welk proggie heb je die gemaakt dan?

Sorry had de titel moeten lezen |:(

Wellicht zijn ze weggeschreven naar een 'hidden' map?

[ Voor 63% gewijzigd door NRGetic op 11-01-2005 17:02 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 23:38

mymind*

A Beautiful Mind

Heb je misschien een door Norton beveiligde prullenbak? Die laat meestal ook schijruimte 'verdwijnen'.

[ Voor 8% gewijzigd door mymind* op 11-01-2005 17:03 ]

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Die hidden heb ik al laten unhiden, maar dat van de norton prullenbak had ik idd nog niet aan gedacht. meteen ff nakijken...
Ik heb idd wel meteen een hele zooi terug, maar nog niet alles helaas. Ik mis nu ongeveer nog 5 GB.

Zijn er nog meer opties?

telefoontoestel

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 23:38

mymind*

A Beautiful Mind

Windows System Restore wellicht? Kijk eens of dat misschien aanstaat.

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Die staat idd ook aan, maar laat die dan ook de schijfruimte verdwijnen? Ik dacht namelijk dat die bestanden wel traceerbaar waren namelijk.

telefoontoestel

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Heb je een search op je hele schijf naar bestanden die vandaag gemaakt zijn gedaan? Wellicht is er nog wat in een andere map terecht gekomen.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Windows FAQ: Waar is mijn diskspace
kan ook erg leerzaam zijn om je vraag te beantwoorden.

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Hey kijk ns, dat zal em geweest zijn (zoals aangegeven in de FAQ). Ik kan niet kijken in de map van een ander account hier, goede kans dat die dan idd iets van 5GB inneemt. Thnx voor de hulp iedereen _/-\o_ :Y)

telefoontoestel

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is eenvoudig te vinden door te zoeken op GoT; er lopen momenteel ook meerdere topics met exact deze vraag; vandaar dat ik deze dicht doe. Probeer in het vervolg zelf even te zoeken en logisch na te denken voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.