bluetooth onbeveiligde verbinding mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:07

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Ik was vandaag even met mijn MSI Bluetooth dongle aan het klooien.

en ik vroeg mij af het ook mogelijk is om zonder aan beide kant (PC en Telefoon) een PIN code in te tikken toch bestanden te versturen.

de telefoon hoeft dan alleen maar op "Accept" te drukken en hij ontvangt het betreffende bestand.

dus eigenlijk file transfer ZONDER Paar verbinding.

hier op GOT kon ik hier niks over vinden.

iRacing Profiel

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Sorry maar ik vind dit echt een hele stomme vraag!
Natuurlijk hoort dit niet te kunnen en als het wel zou kunnen is het ook wel handig om te vertellen om wat voor telefoon het dan ging, als je er linux op draait kan je er tenslotte een hoop op kloten(niet dat ik er ervaring mee heb, maar voor iemand die het dan zou weten).
Verder kan je veel bleutooth telefoons hacken, kan je zonder password op te geven de hele telefoon misbruiken, was laatst een docu over en de software zal ook wel ergens te vinden zijn ;)

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
als ik de std bluetooth software van winxp sp2 gebruik dan kan ik zonder een ww te vragen een bestand versturen.
op de telefoon staat dan "computernaam" wil je een bestand versturen, blalbabl druk op accept.
als je dan op accept drukt, komt het bestand binnen.
maar de software die bij de Dongle werd geleverd, kan dit niet :(.
maar ik vroeg me eigenlijk af of er meer software was dan alleen de std xp of die std bijgeleverd word.

iRacing Profiel

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Ik kan in mijn telefoon de paarvorming vastzetten. Je voert dus 1x het wachtwoord in en dan hoeft dat daarna niet meer. 'geautoriseerd' heet dat op mijn telefoon ( nokia 6600 )

Adrian- werkt en leert

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Adrian- schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:05:
Ik kan in mijn telefoon de paarvorming vastzetten. Je voert dus 1x het wachtwoord in en dan hoeft dat daarna niet meer. 'geautoriseerd' heet dat op mijn telefoon ( nokia 6600 )
dat weet ik, maar ik wil juist niet paar vormen, alleen maar een bestand verzenden:)

iRacing Profiel