Toon posts:

AtHome en nslookupprobleem (of niet)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Athomebasisabbo op dit moment. Bevalt me prima. Toch viel me laatst het volgende op. Het speelt waarschijnlijk sinds de dns-storing van athome in december.

Als ik nu op mijn ipadres een nslookup uitvoer, komt daar als url ccYYYYY-a.zwoll1.ov.home.nl te staan. Dat klopt niet. Dat zou ccXXXXX-a.zwoll1.ov.home.nl moeten zijn.

Hierdoor raakte ik een beetje van de wijs, omdat ik mezelf niet meer kon vinden in de webstats van mijn site.

Natuurlijk is dit makkelijk te verhelpen door Athome te bellen, maar ik ben nieuwsgierig. Zou het nu zo zijn dat ik de abonnementssnelheid heb van de abbo-houder van ccYYYYY-a. Of is dat afhankelijk van het serienummer van het modem?

Laten we wel wezen. Als het het eerste geval is, houd ik natuurlijk mijn mond, want Internet werkt hier bij mij thuis uitstekend :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 16:59 . Reden: computernaam verkeerd ]

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:44:
Als ik nu op mijn ipadres een nslookup uitvoer, komt daar als url ccYYYYY-a.zwoll1.ov.home.nl te staan. Dat klopt niet. Dat zou ccYYYYY-a.zwoll1.ov.home.nl moeten zijn.
:X

Close-up van de 2 genoemde namen:
ccYYYYY-a.zwoll1.ov.home.nl

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14
ik snapte er al niets van.

wat bedoel je olaf ?

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Pannenkoekkie schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:49:
:X

Close-up van de 2 genoemde namen:
Ik dacht al... en ik maar lezen die zinnen. 20 keer gelezen, neh, ik ben toch niet scheel...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Topicstarter
is aangepast. mijn excuses. Probeer het zo nog eens te lezen :+

Verwijderd

ik denk dat hij de specifieke nummers verborgen heeft... ik denk dat hij bedoelt dat zijn ip adres niet overeenkomt met z'n toegewezen hostname van @home of andersom...

@ TS zal wel een dubbele boeking zijn of je cache is oud...
ipconfig /flushdns op je pc en opnieuw proberen..
testen evt vanaf een andere aansluiting en indien je de zelfde fout blijft houden @ home bellen..

suc6

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 17:03 ]

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Ik gok dat je ook een ander IP hebt gekregen?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Pagina: 1