Toon posts:

KPN imode en imail instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik ben nieuw op dit forum
Ja, ik heb gezocht op het www
Ja, ik heb gezocht binnen dit forum

Nee, ik heb nog geen antwoord gevonden. :'(

Vraag: Heb een KPN abo met imode. Hiervoor had ik een NEC toestel en zou graag met deze T630 ook willen imailen en imoden. Weet iemand of en hoe de T630 kan/moet configureren?

Thanks!
Franck.

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-01 13:59
Het is in ieder geval niet mogelijk om I-mode of I-mail te gebruiken op jouw T630, hiervoor heb je echt een I-mode toestel nodig zoal de NEC die jij had.

Wel is er volgens mij een mogelijkheid om je I-mode data-bundel te gebruiken met jouw toestel. Je wapt dan via GPRS naar de pagina's die je zelf invoerd (dus geen i-mode pagina's).

Klik hier voor instellingen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke. Niet oke, eigenlijk maar ja. Dus jouw link gevolgd en WAP laten configureren. Krijg nu echter steeds de volgende melding eerst "onjuiste gebruikers-id of wachtwoord"en daarna "communicatiefout, Probeer opnieuw of neem contact op met uw bla bla".

Wat doe ik verkeerd?

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-01 13:59
Probeer dit eens handmatig in te voeren.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Binz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:36:
Probeer dit eens handmatig in te voeren.
Let wel op: dit zijn de M-Info instellingen. M-Info dataverkeer gaat niet van de i-mode databundel af!

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:14
313 bellen, GPRS en MMS aanzetten (dit is optie 1) maar waarschijnlijk heb je dat al aanstaan.
Vervolgens T630 SMS'en naar 667 en de instellingen opslaan, als je dan die instellingen (KPN MMS) als default instelt op je telefoon en één MMS stuurt heb je GPRS en MMS op je telefoon.
Pagina: 1