Reactie op iemand die een reactie copy-paste

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1213952

Nu heeft deze gebruiker gelijk dat je niet direct hoeft te copy pasten om een reactie te plaatsen, maar de reactie van hem is helemaal misplaatst... IMHO

Zo'n reactie hoort hier thuis, niet op de FP.

[ Voor 11% gewijzigd door CoRrRan op 11-01-2005 15:51 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Heb hem al omlaag gemod, maar blijkbaar vinden sommige mensen het nodig om deze voor-lul-zet reactie met grappig te waarderen. Tevens is het voor de gemiddelde lezer alleen maar irritant om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

* eensch * met TS

* inzet zwaarder tooltje *

* done *

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36
Ik vraag me af waarom mijn post omlaag gepowermod is. Het is mij verder om het even maar toch wil ik graag weten wat er zo 'fout' is aan mijn constatering dat de FIPO niets anders was dan een c/p uit een andere nieuwsitem?

En als mijn post dan zo fout was en de daaropvolgende moderatie door de t.net bezoekers dan klaarblijkelijk ook, waarom wordt de FIPO dan niet in ere hersteld?

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Jouw opmerking was niet fout, maar hoorde eenvoudigweg niet daar thuis. In principe kun je stellen dat alle reacties die niet over het onderwerp van het nieuwsitem gaan per definitie off-topic zijn, en daar valt ook jouw reactie onder.

Als je een opmerking kwijt wil over een reactie of zijn score, dan kun je dat beter hier komen melden :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

@SoleBastard; ik heb je post naar de 0 offtopic gepowermod omdat de rek er na 18 moderaties al ver uit was en omdat je reactie volstrekt offtopic is, het voegt immers niets aan het nieuwsdraadje toe.

De eerste reactie in dat draadje is wmb beslist geen -1 fipo en zal zeker boven het maaiveld uit moeten komen/blijven, maar het hele draadje moet nog verder onderhanden genoemen worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36
Dat mijn post off-topic was en eigenlijk hier had gemoeten kan ik mee instemmen. Ik blijf echter van mening dat de eerste post van power_user weldegelijk binnen de catagorie fipo danwel dubbelpost valt.

Maar goed, ik las net op m'n filosofiescheurkalender het volgende:

'Als critici het niet met elkaar eens zijn, is de kunstenaar in harmonie met zichzelf.'

Oscar Wilde in A Portrait of Dorian Gray (1891)

In hoeverre, waarop of op wie deze stelling van toepassing is laat ik in het midden... O-) ;)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

SoleBastard schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:12:
Dat mijn post off-topic was en eigenlijk hier had gemoeten kan ik mee instemmen. Ik blijf echter van mening dat de eerste post van power_user weldegelijk binnen de catagorie fipo danwel dubbelpost valt.
Dat is dan ook best begrijpelijk en bovendien je goed recht, al is er afaik in geen enkele frontpagefaq iets over crossposten te vinden. For what it's worth: ik ben het op grond van de functionaliteit van de post in dit specifieke draadje, net als botoo, hartgrondig met je oneens :>

Ik ben wel blij dat je je kan vinden in het offtopic-verhaal. Het jammere van dergelijke posts is namelijk niet alleen dat ze zelf in de weg staan, maar dat ze bovendien mensen op "foute" ideeën brengen: zie deze en deze. 's Gewoon jammer van de tijd die mensen er in steken.

Prachtquote van Wilde, trouwens. Nog eentje van dezelfde auteur; die ik gemakshalve op álles en iederéén van toepassing verklaar:
The pure and simple truth is rarely pure and never simple.
Waarvan acte :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1