ey, ik heb net xp nieuw geinstalleert en ik heb netjes Service pack 2 etc ge-upt, ik weet hoe dat kader van SP2 werkt das geen punt, maar ik wordt helemaal gek van dat gele hulpballonetje van xp zelf, met dat update aanraden, of allerlei andere stomme tips....iemand die mij simpel kan vertellen hoe ik hem afzet?
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced]
"EnableBalloonTips"="0"
ff opslaan als regkey
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced]
"EnableBalloonTips"="0"
ff opslaan als regkey
huh? security center ingaan en alles aanklikken dat je het zelf doet, dat je het snapt, en nu oprotten met het balonnetje.
Wat lukt dan niet?
Wat lukt dan niet?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Vorig jaar met het eind project in de 3rde klas moesten wij een volledig netwerk opzetten. Ik was samen met 2 andere bezig met de windows based kant van het project.
toen ik bezig was in de Group Policiy instellingen, kwam ik tegen "no balloons" (of iets in die geest). dus ik denk dat je het daar moet zoeken
start, uitvoeren -> gpedit.msc (kijk wel erg goed uit wat je uit zet.. dadelijk kom je het configuratie scherm niet meer in)
toen ik bezig was in de Group Policiy instellingen, kwam ik tegen "no balloons" (of iets in die geest). dus ik denk dat je het daar moet zoeken
start, uitvoeren -> gpedit.msc (kijk wel erg goed uit wat je uit zet.. dadelijk kom je het configuratie scherm niet meer in)
13:37
Verwijderd
Het kan makkelijker, de Alerter Service is verantwoordelijk voor zo goed als alle ballonetjes in XP, dus zet die gewoon uit. Dit doe je bij (Rechtermuisknop)Deze Computer => Beheren => Services en dan de alerter Service op manual zetten, nog ff stoppen en klaar is kees.
mooiVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:19:
Het kan makkelijker, de Alerter Service is verantwoordelijk voor zo goed als alle ballonetjes in XP, dus zet die gewoon uit. Dit doe je bij (Rechtermuisknop)Deze Computer => Beheren => Services en dan de alerter Service op manual zetten, nog ff stoppen en klaar is kees.
Keep it calm...en lek mig de zuk
Of je gaat via het confiratiescherm naar het beveiligingscentrum en klik linksonder in dat scherm op de optie: meldingen van beveiligingscentrum instellen.
Vink vervolgens alles uit, klik op OK en weg zijn de ballonnetjes.
Vink vervolgens alles uit, klik op OK en weg zijn de ballonnetjes.
Dit is iets wat je zelf makkelijk had kunnen vinden. Lees Windows Operating Systems - Policy en Windows Operating Systems - FAQ nog eens goed door.
We verwachten wel dat je zelf wat moeite doet, en dus de GoT search en Google gebruikt. Lees hierover Registratievoorwaarden en faq nog eens goed door
We verwachten wel dat je zelf wat moeite doet, en dus de GoT search en Google gebruikt. Lees hierover Registratievoorwaarden en faq nog eens goed door
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()