Toon posts:

[VGA] Is videokaart nou overleden ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi . Ik heb sinds vandaag een nieuwe plank binnengekregen en heb alles overgezet, De eerste opstart was in orde en alles ingesteld. later heb ik 'm uitgezet en kreeg ik dus een sirene gebeuren en kwam d'rachter dat het moederbord nog niet goed overweg kon met m'n silent 3000rpm koeler. Het probleem is nu nadat ik dit heb kunnen oplossen door tal van resets dat m'n Vga (fx-5700) strepen / blokken weergeeft. Hij reageert wel als ik dan del druk en uit de bios duik. In windows is het het zelfde verhaal en het beeld blijft verticale strepen geven. Is de videokaart nu kapot ?

of is dit ergens een setting die ik over het hoofd heb gezien, Ik werk nu ook met een pci kaartje van 800x600x72hz wat heel vervelend is.

edit het moederbord is een Epox 8RDA3+

AMD xp 2000+ / 2x256mb 266 dc
Asus v9570 TD 256mb.
200gb + 40 gb + windows xp sp2.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 15:05 ]

Verwijderd

k wil je best helpen maar k denk dat je zometeen een moderator op je dak krijgt k zou eerst even de faq lezen en zelf het een en ander proberen zoals je clocksnelheid en tempratuur checken, dit is voor ons ook maar wat raden

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het hiervoor gewoon ook nog gedaan met het nieuwe moederbord, Er is geen sprake van oc'en of temps, want alles zit goed en heb ik gechecked. Zelfs de geleidspasta is gister vernieuwd en ik zie ook geen sporen van.

Maar ja zoals ik al zei gebeurt het bij het booten al, wel signaal maar gewoon verticale streepen.. Ik ga de search raadplegen...

Ok , vele topics duiden op kapot geheugen op de videokaart. Garantie zal wel vervallen omdat ik de pasta heb vervangen.

heb de keus gemaakt om gewoon maar een nieuwe videokaart aan te schaffen, en deze week nog maar eventjes met m'n oude onboard te draaien.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 18:09 ]

• jointb2h
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 12:02
kijk even in je slot om te kijken of r geen pennetjes verbogen zijn. (heb t zelf ook gehad 8)7 )

zit ie wel goed in je mobo?