Toon posts:

alle videobeelden schokken. Dit zuigt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jetway 663 as pro mobo en een barracuda ata II harde schijf met 30,6 gig. De processor die ik heb is een 1000 mhz AMD. Mijn videokaart is een Geforce 2 v7700 GTS.

Alle videobeelden en spelletjes schokken. Waar kan dit aan liggen. Mijn harde schijf geeft ata 66 aan, maar moet ata 100 aangeven! Is dit misschien het probleem? Ik heb alle drivers al geupdate, dus daar ligt het volgens mij niet aan. Ik denk dat het hardware matig is?

Kan iemand mij helpen? Ik weet het niet meer. Ik heb ook al een ander besturingsprogramma geprobeerd. Ook tevergeefs.

Casb!

Verwijderd

Is dat een merk Jetway. Is dat een huismerk net zoals Vobis Highscreen heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt! beetje vaag merk misschien, maar het bedrijf garandeerde dat het dezelfde prestaties had als de a7v. Als dit niet het geval was, dan kon ik em terug brengen. Het mobo kon geloof ik een ding minder, maar dat gebruikt een particulier toch niet, ik weet alleen niet precies wat dat was. Het klonk me niet bekent in de oren

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 05 januari 2001 11:59 schreef Casb het volgende:
Dat klopt! beetje vaag merk misschien, maar het bedrijf garandeerde dat het dezelfde prestaties had als de a7v. Als dit niet het geval was, dan kon ik em terug brengen. Het mobo kon geloof ik een ding minder, maar dat gebruikt een particulier toch niet, ik weet alleen niet precies wat dat was. Het klonk me niet bekent in de oren
1 ding minder?
- ATA100 controller?
- Jumperless overclocking?
- Bios update in Windows?
Ik weet niet wat jouw bordje kan, maar de A7v kan VEEEEEL. Het lijkt me echt verkoperspraat 'het kan maar 1 dingetje minder, maar dat gebruik je toch niet' hehehehe
Dan zou ik meteen al wegrennen naar een andere winkel.

Verwijderd

Topicstarter
Bovenstaande kan ie dus wel, maar dat is ook niet het punt! De beelden schokken!

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 11:45 schreef Casb het volgende:
Ik heb een jetway 663 as pro mobo en een barracuda ata II harde schijf met 30,6 gig. De processor die ik heb is een 1000 mhz AMD. Mijn videokaart is een Geforce 2 v7700 GTS.

Alle videobeelden en spelletjes schokken. Waar kan dit aan liggen. Mijn harde schijf geeft ata 66 aan, maar moet ata 100 aangeven! Is dit misschien het probleem? Ik heb alle drivers al geupdate, dus daar ligt het volgens mij niet aan. Ik denk dat het hardware matig is?

Kan iemand mij helpen? Ik weet het niet meer. Ik heb ook al een ander besturingsprogramma geprobeerd. Ook tevergeefs.

Casb!
Drivers voor VIA Chipset installeren?

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

jetway = sneu

sorry hoor... gewoon terug gaan met dat ding!

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die vinden?

• nike
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[quote]Op vrijdag 05 januari 2001 11:45 schreef Casb het volgende:

heb je al je bios settings nagekeken en timings van je geheugen enzo.
bios is toch meeestal het eerste waar ik naar kijk

-edit-

Pagina: 1