Ik heb een programma dat van een puntenwolk de buitenste coordinaten pakt en in de database zet. Vervolgens moeten die buitenste coordinaten op volgorde gezet worden, zodat met behulp van imagepolygon de puntenwolk grafisch gemaakt kan worden. Hiervoor heb ik een while loop die alle puntenwolken stuk voor stuk doorloopt. In de while loop wordt de functie 'volgende' aangeroepen, die voor elk punt de volgende kan pakken... Deze herhaalt zichzelf net zo lang totdat hij alle buitenste coordinaten heeft gehad.
Dit gaat in de meeste gevallen goed en levert mooie polygonen op. De gevallen waarin het niet goed gaat zijn de puntenwolken met meer dan 75 buitenste coordinaten. Hierbij zegt internet explorer ' gereed' en maakt ie de while loop ook niet meer af: de rest van de puntenwolken pakt ie dus niet meer..
Ik denk dat dit in de php instellingen moet zitten, ik heb de time limit al op 0 gezet, maar dat helpt niet.. Iemand anders een idee?
Dit gaat in de meeste gevallen goed en levert mooie polygonen op. De gevallen waarin het niet goed gaat zijn de puntenwolken met meer dan 75 buitenste coordinaten. Hierbij zegt internet explorer ' gereed' en maakt ie de while loop ook niet meer af: de rest van de puntenwolken pakt ie dus niet meer..
Ik denk dat dit in de php instellingen moet zitten, ik heb de time limit al op 0 gezet, maar dat helpt niet.. Iemand anders een idee?