Logitech Cordless Desktop MX3100

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:43

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Topicstarter
Na lange tijd is Logitech er eindelijk weer in geslaagd hun nieuwste muis te gebruiken bij een Cordless Desktop oplossing. De MX1000 zal gecombineerd met het toetsenbord van de MX3000 op de markt gebracht worden.

Hier de link naar Logitech: Logitech's MX3100

Aangezien ik al een poosje op deze combinatie wacht, ben ik aardig verheugd dat hij nu eindelijk komt. De vraag is echter: Wanneer? Hij is nog nergens in Nederland te bekennen.
Volgens Everythingusb.com komt de set in april uit in de US of A met een prijskaartje van $150.
HighFiDelity zegt dat wij tot mei moeten wachten. :'(
En PCWorld meldt dan weer dat ie in maart al in Europa komt. Kortom: gespeculeer alom, afwachten maar.

Hij is er inmiddels wel :+
Pricewatch

Reviews:
* HardCoreWare
* Hardware Pacers
* PCGameworld
* CNet
* The Tech Zone

In dit topic kunnen, zodra de set beschikbaar is, gebruikerservaringen uitgedeeld worden.

[ Voor 55% gewijzigd door SayWhatAgain! op 23-03-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Als ie er eindelijk is, koop k hem metteen! Ik wacht echt al telang op die set.

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

mooi combi.. ik mis nog wel de bluetooth variant.. rf heeft doorgaans niet ver bereik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
Mwah, ik vind 3 meter bereik meer dan genoeg hoor. Maar ja, mijn hele kamer is maar 16m2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Tsja, ziet er uit als topsetje!
Maarja, dan komt ie misschien daarna wel bluetooth...
En daarna misschien wel weer een Di Novo met MX1000 (bluetooth), zo blijf je kopen :)

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Jammer dat logitech de diNovo layout niet heeft aangehouden. Ik vond het gescheiden numeriek deel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-08 00:34
Waarom zo lang wachten op deze set.....

als je de desktop lx700 hebt en een mx1000 kun je alles zo ombouwen en heb je gewoon weg precies dezelfde set (alleen geen garantie meer) en je kunt nog eens iemand een muis cadeau doen :)
Heb dit zelf ook gedaan en de muis werkt perfect op de ontvanger van de lx700, je moet alleen uitkijken welke adapter je gebruikt. De MX1000 werkt op 12v en de muis van de lx700 op 5v 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door stefans op 13-01-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Misschien een klein beetje offtopic, maar wordt dit toetsenbord ook los verkocht? Logitech heeft namelijk wel het Media Keyboard, maar dat is toch net anders (niet de zoom aan de linkerkant, minder knoppen bovenop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Razorfist schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:09:
Misschien een klein beetje offtopic, maar wordt dit toetsenbord ook los verkocht? Logitech heeft namelijk wel het Media Keyboard, maar dat is toch net anders (niet de zoom aan de linkerkant, minder knoppen bovenop)
De toestenbord uit de LX300 reeks is wel los te halen. Alleen is dat niet echt degene die je zoekt. Deze toetsenbord komt uit de LX700 serie die heel erg mooi is maar niet los te krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Kleine update: hij schijnt in de week van 21 februari bij de Nederlandse distibuteurs verwacht te worden. Weten anderen hier misschien nog meer van?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Laatst online: 28-08 23:06
Mijn Desktop MX is aan vervanging onder garantie toe... De muisoplader werkt niet zo heel goed meer. Iemand enig idee of ze misschien dit in de plaats opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de trant van "this thread is worthless without pics" kom hem zo snel ff niet vinden :P

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/6420.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fu-Raz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08-2019

Fu-Raz

Webdeveloper

dat wordt mijn nieuwe set.. Alhoewel ik $150,- wel erg veel vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
Ik ga hem zeker te weten kopen zodra ie er is... en dat zou al wel eens snel kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[schop]

Enigste waar ik met dit toetsenbord wel een beetje heel erg van baal, is dat hij maar in 1 uitvoering te krijgen is (zie plaatje bij posting van entail) en dat hij via FastRF verbind? :?

Waarom niet met Bluetooth als ik vragen mag? Want de Logitech Cordless Desktop MX for Bluetooth (en dus ook de di Novo) werd(en) er juist om geprezen? :?

Ik kan dan wel voor de di Novo gaan, als ik écht BT wil, maar ik heb geen di Novo centen, dus dat is wel jammer :9 Vandaar dat ik zat te kijken naar de Logitech Cordless Desktop MX for Bluetooth, maar die is nergens meer te krijg en, ja bij 2e hands verkoopsites, zoals marktplaats.nl en zo, maar ik wil gewoon nieuw, dan weet ik zeker dat het werkt. Afin, dat is jullie probleem niet, maar de mijne.

Afbeeldingslocatie: http://www.devhardware.com/images/logitechsuite.jpg
De Logitech Cordless Desktop MX for Bluetooth, heb ff plaatje gedaan voor verduidelijking

Ik vraag me trouwens af, wat is er beter? De FastRF technologie die gebruikt word in deze set (MX 3100), of Bluetooth, zoals gezien in de o zo mooie Logitech Cordless Desktop MX for Bleutooth?

Heb wat gevonden, en ik denk, dat ik daarmee wel een vergelijking kan maken, tussen BT en FastRF:

BluetoothFast RF
Frequency: 2.4 GHzNiet kunnen vinden
Transmission rate: 500 kbpsTransmission rate: 6 kbps
Range: 10-100 meters (device-dependant)
10 mtr is zo'n 33 feet
Range: 6 feet
Battery consumption: medium
(2-3 months for average use on keyboards)
Battery consumption: low
(3 months for average use)
Channel: Frequency hopping
(more than 70 frequences)
Channels: Dual channel technology
Interconnection: Up to 7 active devices
in same area
Niet kunnen vinden

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 03-03-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 06-09 12:33
Uhm, de MX900 van Logitech met bluetooth was volgens mij ook niet zo geweldig, al had hij bluetooth, in vergelijkingen met MX700 kwam deze laatste er soms zelfs beter uit.
Ik vind dit setje geweldig, en hij staat nu in de pricewatch voor 109 euro, en dat valt me hartstikke mee. Wel weer dat ie pas in april wordt geleverd...

[ Voor 15% gewijzigd door B-Bandit op 04-03-2005 18:47 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
Bij OBCS staat ie al voor 101,76 euro. Maar ja wanneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Van de site... "20050305 (verwachte datum)"

Wel erg laat..

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
Goh, laatst was dat nog 20051602. Ben bang dat we nog wel even moeten wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Hij is anders niet zo goedkoop bij OBCS hoor. Ik dacht hem gelijk te bestellen, maar het bleek dat er bijna 20 euro aan verzendkosten bijkwamen bij vooruitbetaling(!!!). Wil ik niet negatief klinken over de winkel, maar dan bestel ik liever elders en dan onder rembours voor dezelfde prijs. En de datum is opeens weer terugverandert naar 20051602...dus wie weet? Ik wou dat er een winkel was die nou ff een concrete datum gaf.

Ok...zie 8 stuks staan bij komplett.nl op 11 maart?? maar niet bevestigd.

Zag ook nog een review op internet, misschien iets voor de topicstart?
http://www.hardware-pacer...catType=r&id=845&pageX=on

[ Voor 22% gewijzigd door B-Bandit op 07-03-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
@Shailesh

Ik ben niet pro OBCS hoor, maar ik zag m daar staan en met die verzendkosten er bij is ie daar wel duur inderdaad. Goed opgemerkt.
En je review komt in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ok, ik kick het topic ff. Als je nog een MX3100 wil, ze hebben er nog 3 in voorraad bij www.perfect-systems.nl . Is volgens mij de eerste winkel die ze ook echt in voorraad heeft. Ik heb de mijne afgelopen weekend besteld, en is vandaag verstuurd, dus ik heb hem morgen onder mijn vingers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Ik had em er vorige week woensdag gehaald, echt een top desktop!

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
Ik heb m ook besteld bij Perfect Systems. Wel samen met laatmeerin, kunnen we de verzendkosten delen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
Ik heb m binnen. Bevalt goed, ook een mooi zwaar toetsenbord. Alleen als je met z'n 2'en DTM2 doet, gaat een van de 2 soms ineens naar links of naar rechts. Iemand een idee hoe dit kan? Misschien moet ik hem ipv op ps2 op usb aansluiten?

Edit: typo

[ Voor 9% gewijzigd door SayWhatAgain! op 22-03-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 14:35
MediaMarkt heeft 'm nu ook liggen, althans in Groningen.

Lijkt me dus dat ie nu overal verkrijgbaar moet zijn.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem thnx to SayWhatAgain
He's mine mine mine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxie_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 20:16
Als ik niet in het midde van de spatie balk druk lijkt het of deze een beetje vast zit ... Heeft hier nog iemand last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
@Foxie_s: Totaal niet, hij werkt perfect. Behalve mijn DTM2 probleem dan. Zou het kunnen dat een ps2 aansluiting niet genoeg bandbreedte heeft voor teveel simultane toetsaanslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ik vind het een top toetsenbord setje. Alleen zoals al in sommige reviews aangehaald, staan sommige knoppen wel erg dicht op elkaar. Ik druk maar al te vaak de caps in ipv a. Maar voor de rest vind ik hem echt geweldig :D

Overigens, welke versie van setpoint software gebruiken jullie? Meegeleverd was 2.12 te downloaden is 2.14 maar die dateert al van 11 Januari 2004 (!). Ik hoop maar dat ze binnenkort met nieuwe software komen, want ik zou graag nog een aantal extra programmeerbare knoppen zien, die nu vast lijken te staan.

[ Voor 42% gewijzigd door B-Bandit op 22-03-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Ik doe het voorlopig maar gewoon met 2.12, eerst ff wachten tot er een update komt met inderdaad wat grotere veranderingen.

Overigens heb ik em gewoon via USB aangesloten, waarom zou ik het met 2x PS/2 doen...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katert
  • Laatst online: 01-11-2024
TonyB schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 05:52:
Overigens heb ik em gewoon via USB aangesloten, waarom zou ik het met 2x PS/2 doen...
Omdat je die toch nergens anders voor gebruikt? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
TonyB schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 05:52:
Ik doe het voorlopig maar gewoon met 2.12, eerst ff wachten tot er een update komt met inderdaad wat grotere veranderingen.

Waarom niet? Usb poorten heb je nooit genoeg van. ps/2 heb je alleen nodig voor je keyboard en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Ik zou ook die knoppen links onderin willen veranderen en er zou eindelijk eens wat ondersteuning voor foobar moeten komen!
Verder geloof ik is het probleem van SayWhatAgain opgelost door de ontvanger ergens anders te plaatsten.
Na een dagje testen: topset! ook de mx1000 blijkt een duidelijke verbetering tegen de mx700 (waar ik al erg tevreden over was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ik betwijfel of iemand het kan oplossen maar here goed:
die status knop voor je Messenger (msn in dit geval), wordt bij mij elke keer gereset naar bezet. En als ik hem dan gebruik gaat hij op offline weergeven. Als ik hem dan handmatig in de setpoint instel op afwezig, dan werkt de status knop wel. Dus beetje vaag. Ik heb zowel de meegeleverde 2.12 als de nieuwste 2.14 geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-08 23:00
Nu de set in omloop is, heb ik nog wat vragen die (sommigen) van jullie vast wel kunnen beantwoorden:

1) Ik maak gebruik van een KVM switch, deze beschikt uiteraard alleen over ps/2 aansluitingen, kan ik hier de mx3100 set op aansluiten, en werken dan alle extra knoppen e.d. ook nog goed?

2) Hoe is het draadloze bereik van de muis en het keyboard? Net zoals als bij andere? Binnen een straal van hoeveel meter werkt de set goed?

3) De muis kan opgeladen worden op het basisstation, maar het keyboard toch niet? wat is het verbruik van het keyboard? Hoevaak moeten de batterijen verwisseld worden als ik 5 uur per dag gebruik maakt van de set?

4) Komt er ook een andere kleur set uit? of blijf dit blauw-achtig? De MX1000 is toch ook in zwart verkrijgbaar, komt de desktop serie hier ook mee?

5) Nog even over het aansluiten, kunnen ps/2 en usb tegelijk aangesloten worden (om gebruik te maken van bijv. extra functies?

Pfuu nog een aardig lijstje geworden...
bedankt voor de answers! ;)

Verder een topset! Ik heb hem besteld, verwacht hem binnen enkele dagen... (8>

<edit>
typo
</edit>

[ Voor 5% gewijzigd door HardinxCore op 23-03-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

1) ik heb en muis en tb aangesloten op ps2, alles werkt zoals het moet werken
2) bij mij werkt het goed tot zo'n 3-4 meter
3) het toetsenbord werkt op normale AA batterijen, die kan je natuurlijk ook zelf opladen maar niet via het basisstation. Verder doet dat toetsenbord toch erg lang over 2 batterijen (als in maanden)
4) denk/weet het niet
5) heb alleen maar met ps2 uitgeprobeerd, het kan wel via usb aangesloten worden maar dat vind ik nogal zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
'Laatmeerin' Mijn dank is groot voor u, thnx voor antwoorden _/-\o_
Enne... wat zie ik daar links? 'Blond en lekker, mail me...' Daar aas ik ook op, niet in m'n vaarwater he? :+

Verder on-topic:
Over de set is nu ook informatie te vinden op het nederlands-talige deel: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2162,CONTENTID=9950

vlgns mij is dit sinds pas...

[ Voor 25% gewijzigd door HardinxCore op 23-03-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ja, die staat er pas sinds vandaag bij. Ik wou namelijk gister nog setpoint software downloaden, maar kon alleen via de engelse pagina. Wel apart hoor, want in Amerika stond ie al maanden op de site, maar is ie nog amper verkrijgbaar, en hier in nl is hij sinds vorige week verkrijgbaar en staat pas sinds vandaag op de site. Beste vind ik, dat we ook eens een keertje een lagere prijs krijgen dan de dollar prijs. Dollar prijs is $150, en de straatprijs in nl ligt rond de 140 (winkels dus, niet webshops).

Anywayz, nieuwe review voor de geinteresseerden, http://www.pcgameworld.com/article.php/id/282/
wederom, zoals elke review tot nu toe positief gestemd en boven de 9 :)

nog een, ze schieten als paddenstoelen uit de grond nu :) Nu komt de ts een beetje vol te staan ;)
http://reviews.cnet.com/L...7-31287803-2.html?tag=top

en nog een http://thetechzone.com/?m=show&id=213

[ Voor 18% gewijzigd door B-Bandit op 23-03-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
@ Laatmeerin: haal die ubertypo eens weg in puntje 3 Goed zo! :*)

Ik zou ook wel willen zien dat dat statusknopje ook bij trillian werkt. Ik hoop dat de volgende Setpoint de gebruiker nog meer vrijheid geeft... En o ja, dat DTM2 probleem is idd opgelost. Die MX1000 is echt :~ en het toetsenbord voelt een stuk degelijker en solide dan die van de Logitech Cordless MX set (daar was ik ook wel over tevreden trouwens)
Goede ervaring bij Perfect Systems gehad: maandagmiddag bestelt en woensdagmiddag in huis! Goed verpakt e.d.

@Shailesh: Ik heb ze in de TS gezet, bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door SayWhatAgain! op 23-03-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk toetsenbord en prima muis. Alleen de symbooltoetsen boven de cijfers werken niet goed. Als ik bv een apestaartje intoets (shift 2) dan krijg ik ".

Ik heb de software geïnstalleerd (ook weer opnieuw), en het toetsenbord ingesteld op NL, maar er verandert niks.

Kan iemand mij advies geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je taal mag dan wel Nederlands zijn, je toetsenbordindeling is dat niet. Die is namelijk VS Internationaal oid.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat was het probleem, dank je! Mijn vorige toetsenbord moest juist niet op Engels VS staan, maar deze dus wel. Alles werkt perfect nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:25:
Heerlijk toetsenbord en prima muis. Alleen de symbooltoetsen boven de cijfers werken niet goed. Als ik bv een apestaartje intoets (shift 2) dan krijg ik ".

Ik heb de software geïnstalleerd (ook weer opnieuw), en het toetsenbord ingesteld op NL, maar er verandert niks.

n00b, plaats zulke shit ff ergens anders of koop wat bij "decomputerwinkelomdehoek".
Niet in dit forum

})

Modbreak:Doe eens ff normaal, waar slaat een post als deze nou weer op? :z

[ Voor 9% gewijzigd door Pollewob op 25-03-2005 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
HardinxCore schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:58:
[...]

n00b, plaats zulke shit ff ergens anders of koop wat bij "decomputerwinkelomdehoek".
Niet in dit forum

})
Joh, reageer niet zo overdreven. Kleine moeite om het even uit te leggen.
Heeft tenminste meer nut dan dit soort posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Mooi toetsenbord, ik zat er ook aan te denken om er een te kopen, maar kan iemand mij nog overtuigen?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Zet dan eerst de punten waarover je twijfelt maar eens uiteen...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
Gewoon kopen! Het is echt een mooi setje! Ik weet niet wat je nu hebt, maar ik had een Cordless Desktop MX, en ik vind het de investering zelfs waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:46:
[...]

Joh, reageer niet zo overdreven. Kleine moeite om het even uit te leggen.
Heeft tenminste meer nut dan dit soort posts.
sorry jongens, was zo lelijk niet bedoeld :|
Ik denk dat het tijd voor m'n bed was....

Was idd niet zo een briljante post....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
TonyB schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 04:22:
Zet dan eerst de punten waarover je twijfelt maar eens uiteen...
de prijs en of ie lekker typt, ik zie op de plaatjes dat er ook geen polsteun bij zit, is dit erg?

ik heb nu de Logitech Internet Navigator Wit

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-09 10:43
weet iemand welke oplader je meekrijgt ? de standaard doorzichtige zwarte of die blauwe oplader die lijkt op die van de mx serie? ik zie namelijk in deze thread een afwijkende oplader itt de lgoitech site .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
leonvanderbeek schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:46:
[...]

de prijs en of ie lekker typt, ik zie op de plaatjes dat er ook geen polsteun bij zit, is dit erg?

ik heb nu de Logitech Internet Navigator Wit
Hij heeft een polssteun, ziet er erg goed uit en bied goede ondersteuning.
Hij typt imho erg lekker, maar dat doen alle nieuwe toetsenborden uiteraard, maar ik vind deze tov mijn vorige toetsenbord heel erg soepel.
Niet te vergeten dat het toetsenbord een ligging heeft van 0°, alle toetsen liggen dus op gelijke hoogte, en dat is beter voor de ergonomie. Ik moest in het begin wel ff wennen, omdat ik altijd een hoger toetsenbord was gewent, maar als je eenmaal gewent bent is het veel beter voor je.

En de prijs...tjsah, ik zag daarnet op tellsell een tweety toetsenbord voor 60 euro. Ding zag er niet uit, en was ook nog eens merkloos. Dit toetsenbord kost zo'n 50 euro, en de muis 60 euro (los ook). Dus de prijs valt zeer mee.

En het toetsenbord is een verbetering, van welk toetsenbord dan ook. De mediabuttons vind ik zeer handig, ze werken ook in alle programma's (iTunes, wmp, winamp), en er zijn ook een aantal knoppen die naar mijn idee nutteloos zijn, en alleen in te stellen voor wmp10. Zoals het brand icoontje om cds te branden. Maar die heb ik nu gewoon ingesteld als icoon voor firefox (toepasselijk toch). Tsja, en de scrollbuttons aan de linkerzijkant zijn erg makkelijk vind ik. Als ik weer een lang topic doorlees (mijn post pp staaat op 100) kan ik daarmee scrollen, bespaar ik mn rechterhand weer.

Al met al ben ik zeer tevree met het toetsenbord, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de muis die de créme de la créme is van de muizen. Laat ik het er maar op houden dat ik er erg tevreden over ben. Alleen de sidescroll wiel vind ik nutteloos, maar als je dat bijvoorbeeld toewijst aan tabs switchen in firefox (met swiftplug) is het zéér handig.

@kenny89 hij heeft een doozichtig zwarte oplader. Ik weet niet hoe die van de mx serie eruitziet, maar ik plaats straks wel ff een foto (heb nu mn cam niet bij de hand).

[ Voor 5% gewijzigd door B-Bandit op 26-03-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
HardinxCore schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:45:
[...]

sorry jongens, was zo lelijk niet bedoeld :|
Ik denk dat het tijd voor m'n bed was....

Was idd niet zo een briljante post....
Apologies accepted ;)

@kenny89: Plaatje oplader
Die oplader die boven Oplaadbaarheid staat krijg je erbij. Niet dat je m vaak nodig hebt voor de MX1000 :9

[ Voor 31% gewijzigd door SayWhatAgain! op 26-03-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:26
Is er iemand die een grote afbeelding heeft van het toetsenbord? (zodat ik de knopindeling kan bekijken)

Ik was aan het overwegen om een vervangende muis voor mijn MX700 te kopen en deze set is niet veel duurder dan de losse MX1000.

Ik heb nu een microsoft office keyboard en ben er erg goed over te spreken. Dit is uiteraard vanwege de nieuwe opstelling van de pgup/down knoppies (die de logitech zo te zien ook heeft), wat extra functietoetsen (heeft de logitech ook plenty) en omgelabelde F-toetsen.

Maar wat ik vooral mooi vind aan mijn office keyboard zijn de extra toetsen boven het numerieke gedeelte (die de logitech mist volgens mij) en de briljante scrollknop die zo zwaar is dat je er gewoon een slinger aan kan geven. De numlock toets doet normaal gesproken dienst als tab-toets, dat vind ik ook wel handig.

Het leuke aan de MS software is ook dat je de capslock uit kan zetten. Het zou mooi zijn als dat bij de logitech software ook kan. Elke keer als ik achter een andere pc zit waar de capslock gewoon werkt, heb ik om de haverklap hoofdletters. . . .

Vraagjes:
Hoe "zwaar" is de scrollknop op dit toetsenbord?
Kan bij de logitech software de capslock toets ook uitgezet worden?
en natuurlijk: Heeft iemand een grote afbeelding van het toetsenbord?

[ Voor 18% gewijzigd door Raymond op 28-03-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
3 standen
Afbeeldingslocatie: http://img130.exs.cx/img130/9071/pict23207qj.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img130.exs.cx/img130/7195/pict23210mp.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img130.exs.cx/img130/2001/pict23223yd.th.jpg
1 totaalbeeld
Afbeeldingslocatie: http://img217.exs.cx/img217/1821/pict23234ej.th.jpg
en voor de compleetheid ook nog met muis
Afbeeldingslocatie: http://img217.exs.cx/img217/3803/pict23182xy.th.jpg

Antwoord op je vragen:
Ik zelf vind het scrollwiel behoorlijk stroef. Tenminste, hij beweegt niet stroef voort, maar je moet wel ff kracht zetten. Terwijl bij de muis is het scrollwiel heel erg soepel, dat beweegt bijna vanzelf

De caps kan naar mijn weten niet worden gedeactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 13:27

Jrz

––––––––––––

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:25:

Taal op nederlands, toetsenbord indeling op amerikaans zetten.
Amerikaans Internationaal = amerikaanse indeling, maar als je bijv " intikt en dan een o krijg je ö
Handig tijdens word, irritant voor de rest

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
thanks!

Zo te zien is de layout iets anders dan de amerikaanse (smalle linker shift met schuin streepie ernaast). Maar daar valt wel aan te wennen.

Voor die capslock moet ik dan maar een andere oplossing zien te vinden. Hij moet nl. wel uitblijven, ik wil niet meer wennen aan een werkende capslock toets :P

Ik heb vanmiddag een MX1000 muis vastgehad en die ligt ook wel lekker in de hand. Hij is kleiner dan ik dacht (eigenlijk niks groter dan een MX700 helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 19:41
Raymond schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:58:
Zo te zien is de layout iets anders dan de amerikaanse (smalle linker shift met schuin streepie ernaast). Maar daar valt wel aan te wennen.
Ik vind het wel jammer eigenlijk. Hoewel ik er nu op m'n Cordless Deluxe al aan gewend ben, vind ik het streepje ontzettend overbodig daar, en moet ik nu (overbodig) mijn pink/hand verder naar links bewegen. Beetje jammer.

Ik heb hem trouwens ook net besteld :) Ik moest maar eens van m'n balletje af :P

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem ook bestellen na hem bij een vriend gezien te hebben maar hoeveel kleuren bestaan er nu voor de gehele set. Is dat alleen het mooie donkerblauw of ook het zwart en lichter blauw. Ik had namelijk eerder de MX1000 muis al gehaald maar deze was toch duidelijk lichterblauw dan degene die mijn vriend bij de set heeft gekregen....

Ik wil namelijk ook dat magische donkerblauw :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
De set zelf is alleen in 1 kleur te verkrijgen. En dat is in blauw, donkerblauw dan wel. De muis los is te verkrijgen in 2 kleuren, namelijk donkerblauw en zwart. De zwarte is dus niet icm het mx3000 toetsenbord te verkrijgen.
Kijk anders nog even bij de foto's die ik een paar posts hierboven postte. Of anders op de site van logitech (hoewel de muis op die foto's eerder groen dan blauw lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 12:20
Deze set is echt top.

Heb em nu enkele weken en wil em voor geen geld ter wereld ruilen.
Alles werkt zoals het hoort (en @ is nog steeds alt gr + 2 en niet shift + 2).

Enige probleem dat ik op deze pc heb en op geen enkele van men andere pc's is dat als ik horizontale scroll doe, de software van logitech crasht. Maarjah, werk dan ook al 82 weken zonder format :)

Dan isser nog een kleinigheidje wat ik mis bij dit toetsenbord. bij de Internet Navigator (SE) kon je de scroll laten functioneren als volumeknop etc wat bij dit toetsenbord niet meer kan. maarjah, dat wordt je snel gewoon :)

Voor de rest echt top. Beter voor je geld vindt je nergens.

[ Voor 22% gewijzigd door PeGys op 10-04-2005 23:39 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:20:
De set zelf is alleen in 1 kleur te verkrijgen. En dat is in blauw, donkerblauw dan wel. De muis los is te verkrijgen in 2 kleuren, namelijk donkerblauw en zwart. De zwarte is dus niet icm het mx3000 toetsenbord te verkrijgen.
Kijk anders nog even bij de foto's die ik een paar posts hierboven postte. Of anders op de site van logitech (hoewel de muis op die foto's eerder groen dan blauw lijkt)
er zijn dus 3 kleuren muizen

1. Blauw zoals je hem los kunt verkrijgen
2. Zwart zoals je hem los kunt verkrijgen
3. Donkerblauw zoals je hem bij de set krijgt...

Dan is er iig geen probleem :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:51:
[...]

er zijn dus 3 kleuren muizen

1. Blauw zoals je hem los kunt verkrijgen
2. Zwart zoals je hem los kunt verkrijgen
3. Donkerblauw zoals je hem bij de set krijgt...

Dan is er iig geen probleem :Y)
Ik denk dat je met verkeerd begrijpt. De blauwe die je los kan kopen is dezelfde als die welke bij de set set. Er zijn dus maar 2 kleuren, blauw en zwart. Hoe dan ook, als jij blauw wil, zit je met deze goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Onzin.
Er zijn drie kleuren, zoals hierboven vermeld staan.
100% zeker, heb ze alle drie naast elkaar gezien.
De MX1000 bij de MX3100 is ronduit blauw, de losse MX1000 is een beetje blauw/grijs achtig. iig veel minder blauw dan die bij de MX3100.

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonyB schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:57:
Onzin.
Er zijn drie kleuren, zoals hierboven vermeld staan.
100% zeker, heb ze alle drie naast elkaar gezien.
De MX1000 bij de MX3100 is ronduit blauw, de losse MX1000 is een beetje blauw/grijs achtig. iig veel minder blauw dan die bij de MX3100.
Je hebt gelijk, ik heb de set vanmiddag opgehaald 8) :*) en heb mijn oudere MX1000 (2 maanden oud) naast de nieuwe gezet. Die zijn niet dezelfde kleur blauw!! Als je me niet geloofd moet je maar komen kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Hmz, veel commotie om de kleuren.
Wel, er zijn er wel degelijk 3.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/psykoman/mx1000.JPG

Links: Logitech MX1000 uit de MX3100 set (mat)
Rechts: Logitech MX1000 met al retail naam "Dark Blue" (glanzend)

De midnight (mat) versie is echter lichter dan de MX3100 set mouse en heet een grijze schijn.

De bijne effectieve kleur van de Midnight versie:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/psykoman/midnight.jpg
Deze foto komt van de logitech site is ongeveer de effectieve kleur van de midnight versie.

Trust me, I know, heb er genoeg zien langskomen in de winkel waar ik gewerkt heb.

[ Voor 21% gewijzigd door PeGys op 11-04-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelijk Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/dancing.gif yeah Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/dancing.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Degene die rechts bij jou op de foto staat heet Midnight Blue volgens de officiële Logitech Channel Network site, en zo heet dus niet de gewone/algemene MX1000 die op het plaatje eronder staat (degene rechts op de foto is in mijn ogen overigens gewoon zwart).

Degene die je eronder hebt geplaatst, is dus de gewone/algemene MX1000, die een btje grijs/blauw is, en heeft verder geen aparte naam.

[ Voor 12% gewijzigd door TonyB op 12-04-2005 02:03 ]

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
ok, I surrender ;( 3 kleuren dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

victory >:)

ik blijf er trouwens bij dat ik de kleur die ik nu bij de set heb zetten verreweg het mooiste vind. Een heel magisch donkerblauw wat als het wat donkerder wordt niet meer van zwart te onderscheiden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even nog een vraag dan: ik heb de set nu volledig geinstalleerd inc. logigamer zodat je netjes in firefox alle knoppen kan gebruiken (overheerlijk browse genot) maar logigamer ondersteund vanzelfsprekend weer geen toetsenborden... Hoe kan ik nu zorgen dat mijn audio presets (rechts naast volumeknop) op bv een online radiostream komen te staan. Hoe zorg ik dat die stomme standbyknop van zijn functie afgehaald wordt?

Zou het wel fijn vinden als er ook een soort driverhack voor het toetsenbord kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:49:
even nog een vraag dan: ik heb de set nu volledig geinstalleerd inc. logigamer zodat je netjes in firefox alle knoppen kan gebruiken (overheerlijk browse genot) maar logigamer ondersteund vanzelfsprekend weer geen toetsenborden... Hoe kan ik nu zorgen dat mijn audio presets (rechts naast volumeknop) op bv een online radiostream komen te staan. Hoe zorg ik dat die stomme standbyknop van zijn functie afgehaald wordt?

Zou het wel fijn vinden als er ook een soort driverhack voor het toetsenbord kwam...
Tobo open, knop eruit, tobo weer dicht, gedaan stand-by knop })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:50:
[...]

Tobo open, knop eruit, tobo weer dicht, gedaan stand-by knop })
en dat is zeg maar nou net niet de oplossing :P Waarom denk je dat ik de set gekocht heb, omdat ik "zomaar" een tobo wilde of omdat ik een tobo wilde die mooi is en dat ook langer dan 1 dag moet blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik heb al een mx1000, de 'gewone' en vind de kleur eiglijk veel mooier :p
Komt er geen set met dezelfde kleur als de gewone mx1000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
PeGys schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:35:
Hmz, veel commotie om de kleuren.
Wel, er zijn er wel degelijk 3.

[afbeelding]

Links: Logitech MX1000 uit de MX3100 set (mat)
Rechts: Logitech MX1000 met al retail naam "Dark Blue" (glanzend)

De midnight (mat) versie is echter lichter dan de MX3100 set mouse en heet een grijze schijn.

De bijne effectieve kleur van de Midnight versie:

[afbeelding]
Deze foto komt van de logitech site is ongeveer de effectieve kleur van de midnight versie.

Trust me, I know, heb er genoeg zien langskomen in de winkel waar ik gewerkt heb.
Er is ook nog een zilvere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
nu je het zegt, daar kan ik me ook nog wel wat foto's van herinneren.
Maar dat waren eigenlijk de allereerste 'spy pics' en speculatie-verhalen, daarna eigenlijk nooit meer gezien...
Maar was dat achteraf gezien niet gewoon een gephotoshopte MX700?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
De zilvere waren inderdaad de spy pics. Maar er is nooit een zilvere op de markt gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen terug het volgende mailtje naar logitech gestuurd:

Ik wil graag de veel te grote en veel te groene letters die setpoint gebruikt op het scherm veranderen in mijn eigen keuze. Zou dit verwerkt kunnen worden in de volgende versie van setpoint? Ook zou ik graag willen dat ALLE programmabuttons programmeerbaar waren, zo ook de sleep of maantoets helemaal rechts onder de webcam toets. Ook vind ik het jammer dat logitech ondanks het feit dat lang niet iedereen een webcam gebruikt en ik zeker niet toch volledige woorden op het toetsenbord drukt! Verder is de MX3100 (heb hem nu ong. een dag) een topproduct, ga zo door, de stijl van logitech wordt steeds beter!!

Daar de volgende reactie op gekregen:

Geachte heer

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u enige suggesties heeft voor het gebruik van onze set en toekomstige ontwikkelingen.

Ik kan geen uitspraken doen over toekomstige eigenschappen van de software, ik kan echter wel uw suggesties doorgeven. Wij waarderen de feedback van onze klanten, dit helpt ons om onze producten continue te blijven verbeteren. Bij deze dank voor uw suggestie.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

:Z :Z

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 06-03-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Kon je der niet ff bijgezet hebben van de instelbaarheid van het scrollwheel op het toetsenbord :p
Nu moet ik zelf gaan mailen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:42:
Kon je der niet ff bijgezet hebben van de instelbaarheid van het scrollwheel op het toetsenbord :p
Nu moet ik zelf gaan mailen :(
zou je dat voor mij willen proberen, kijken of ze gewoon "exact" hetzelfde mailtje naar jou sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat ik wel even jammer vond aan dit toetsenbord is dat de home/end knoppen anders zitten dan op normale toetsenborden. Ik gebruik die toetsen erg vaak om snel naar boven of beneden te scrollen of naar het einde van een regel te gaan tijdens het typen. Bij aanschaf had ik hier niet goed op gelet en dat was dus wle en teleurstelling. Ik begin er nu een beetje aan te wennen (na al tig keer in een reflex op de verkeerde toets te hebben gedrukt), maar ik had toch liever dat ze het op de 'normale' manier hadden gelaten (ook omdat ik vaak op andere tobo's typ en dus aldoor weer moet omschakelen).

Verder zitten de knoppen (zoals iemand anders al aangaf) wel erg dicht op elkaar. Toen ik het bord net had tikte ik allemaal onzintekens omdat ik verkeerde toetsen indrukte of een aantal tegelijk :P Maar ook dit went na een tijdje wel.

Verder vind ik het toetsenbord wel erg degelijk aanvoelen en de toetsen gaan erg soepel. STuk beter dan mn vorige Logitech Internet Navigator, waarbij de toetsen erg stroef gaan. Merk je vooral bij de pijltjestoetsen in games.

Ik heb trouwens het Logitech Media Keyboard (had al een losse mx1000 muis), maar die is grotendeels hetzelfde als de mx3100.

[ Voor 13% gewijzigd door Palomar op 14-04-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die merken dat het status knopje niet werkt met MSN 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:10:
Zijn er meer mensen die merken dat het status knopje niet werkt met MSN 7?
Bij mij deed ie het bij msn6 al amper goed. Ik moest na elke reboot opnieuw instellen welke statusverandering ik aan die knop toegewezen wou hebben, anders was het gewoon standaard offline weergeven. Maar bij msn 7 doet ie het al helemaal niet, wachten op een update dan maar :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Topicstarter
Erger nog, bij Trillian doet ie het al helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Bij messenger 6 werkte het bij mij perfect, bij de 7 niet. Maar de softwarewas dan ook gemaakt voor de messenger 7 final uitkwam dus...

wachten op update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:47:
Bij messenger 6 werkte het bij mij perfect, bij de 7 niet. Maar de softwarewas dan ook gemaakt voor de messenger 7 final uitkwam dus...

wachten op update...
bij logitech is het telkens wachten op die updates, ik word er een beetje ;( van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Hey entail, waar heb je mail adres van logitech gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:13

Damian

Insane Obtrusion

Iemand die de back en forward toets in Firefox aan de praat hebben gekregen ;)

die doen het bij mij niet namenlijk, in IE wel :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Mensen,

Ik lees goede berichten over deze set, alleen iemand ervaring met gamen met deze set ???

Want ik wil ook nieuwe tb maar weet nie of draadloos zo handig is.

Greets Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Nou, het toetsenbord maakt dus echt helemaal niks uit bij het gamen. Batterij gaat 1x per jaar op ofzo, en ja, als je dan net aan het spelen bent is dat wel heel erg jammer.
En de muis...tsja, sinds de mx700 is er ook geen sprake meer van lag. Maar als je echt puur voor het gamen de muis wil zou ik toch ff kijken naar de mx518, de gamemuis van logitech (niet dat de mx1000 slecht is voor gamen).

@Damian

je moet ook ff kijken in het topic van de mx1000, daar staan dit soort dingen ook in. Maar de oplossing is dus gewoon om aan de back en forward toetsen bij setpoint de toetscombinatie alt+links en alt+rechts toe te wijzen. Of je moet ze veranderen in "algemene knop", dan doet hij het ook in ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-09 20:23

bakvis

Tweakers.Nerd

K heb m vandaag besteld... ma als k jullie zo hoor heb ik wel hoge verwachtinge van de set.... Heb m trouwes bij http://www.cool-prices.nl 106,95 euro ex verzend koste (7 euro bij vooruitbetaling :D)

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

Wie o wie kan mij overtuigen?

Ik heb op dit moment een Logitech MX510 met een Logitech UltraX Flat toetsenbord.
Deze 2e is overleden helaasch dus ik zit te twijfelen of ik deze set zal halen of gewoon voor 20 euro zo'n nieuw toetsenbord zal kopen. Iemand een idee of dit toetsenbord beter zal typen dan een UltraX?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Kan veel over gezegd worden, maar het beste werkt> ga naar de dichstbijzijnde mediamarkt en zoek de LX700 op en ga typen. Dan weet je het zelf:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
vraagje:

Weet iemand ook een shop waar ze het artikelnummer van logitech aangeven? Ik heb namelijk uitgedokterd dat de US versie de layout heeft waar ik nu aan ben gewend (kleine enter, grote linkershift toets, de backslash niet op een domme plek)

de US versie heeft artikelnummer 967513-0403, de NL versie heeft artikelnummer 967513-0100
(de laatste 4 cijfers geven het land aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Deze link komt uit het mx1000 topic maar kan net zo goed hier terecht.
http://forums.logigamer.com/viewtopic.php?t=142
Met de hacks kan je alle knoppen van de mx3000 herprogrammeren. Dus ook die audio presets die ik dus echt niet kon plaatsen als nuttig zijnde kan je nu toewijzen. Maar ook de zoom knop links op het tobo en de volumeknop etc.
De muis kan btw ook worden aangepast ;)

En setpoint 2.31 is ook uit. http://www.logitech.com/p.../mouse/setpoint231nld.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik heb vandaag ook het setje gekocht ! Super gewoon. Zit alleen wel met 1 probleempje. Tenminste ik vraag me af of het een probleem is. De muis is wankel .... net als een stoel die op ongelijke tegels staat weet je wel. Hoort dit zo ? Tis niet heel erg, maar het is wel te merken. En neee ... hij staat niet op een ongelijke ondergrond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Dat is ook wel eens genoemd in het mx1000 topic jah... Wat je er tegen kan doen, is proberen een nieuwe muis te halen bij de winkel. Of gewoon zelf ff wat plakband bij het "lagere" viltje onder je muis plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Shailesh schreef op zondag 29 mei 2005 @ 02:41:
Dat is ook wel eens genoemd in het mx1000 topic jah... Wat je er tegen kan doen, is proberen een nieuwe muis te halen bij de winkel. Of gewoon zelf ff wat plakband bij het "lagere" viltje onder je muis plakken.
wat plakband ... wat plakband ... een berg plakband ... heb er wel 7 laagjes opzitten nu :D ... nee ik ga wel terug naar de winkel ... hiervoor heb ik niet zoveel geld betaald !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:17:
Iemand die de back en forward toets in Firefox aan de praat hebben gekregen ;)

die doen het bij mij niet namenlijk, in IE wel :D
gemoet volgende en vorige als taak instellen en dan algemene knop kiezen dan werkt dat

Maar ik heb zelf een probleem als ik dus aan het gamen ben dan blijft mijn keyboard hangen.
Mijn ventje gaat dan bv in schokken of als ik naar links duw en ik laat los blijft hij naar links gaan.

Iemand hiermee raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat had ik gister ook in americas army, het kwam bij mij omdat ik mijn muis te veel tussen het toetsenboard en de ontvanger in had (naja, hij zat er niet tussen in maar gewoon te dicht bij de "straal" tussen de ontvanger en het tobo.

dit is echt een relaxte set btw, had hiervoor een medion draadloze set, die had het vrijdag begeven..
zaterdag naar mediam markt en gelijk deze gekocht.
Pagina: 1 2 Laatste