Na lange tijd is Logitech er eindelijk weer in geslaagd hun nieuwste muis te gebruiken bij een Cordless Desktop oplossing. De MX1000 zal gecombineerd met het toetsenbord van de MX3000 op de markt gebracht worden.
Hier de link naar Logitech: Logitech's MX3100
Aangezien ik al een poosje op deze combinatie wacht, ben ik aardig verheugd dat hij nu eindelijk komt. De vraag is echter: Wanneer? Hij is nog nergens in Nederland te bekennen.
Volgens Everythingusb.com komt de set in april uit in de US of A met een prijskaartje van $150.
HighFiDelity zegt dat wij tot mei moeten wachten.
En PCWorld meldt dan weer dat ie in maart al in Europa komt. Kortom: gespeculeer alom, afwachten maar.
Hij is er inmiddels wel
Pricewatch
Reviews:
* HardCoreWare
* Hardware Pacers
* PCGameworld
* CNet
* The Tech Zone
In dit topic kunnen, zodra de set beschikbaar is, gebruikerservaringen uitgedeeld worden.
Hier de link naar Logitech: Logitech's MX3100
Aangezien ik al een poosje op deze combinatie wacht, ben ik aardig verheugd dat hij nu eindelijk komt. De vraag is echter: Wanneer? Hij is nog nergens in Nederland te bekennen.
Volgens Everythingusb.com komt de set in april uit in de US of A met een prijskaartje van $150.
HighFiDelity zegt dat wij tot mei moeten wachten.
En PCWorld meldt dan weer dat ie in maart al in Europa komt. Kortom: gespeculeer alom, afwachten maar.
Hij is er inmiddels wel
Pricewatch
Reviews:
* HardCoreWare
* Hardware Pacers
* PCGameworld
* CNet
* The Tech Zone
In dit topic kunnen, zodra de set beschikbaar is, gebruikerservaringen uitgedeeld worden.
[ Voor 55% gewijzigd door SayWhatAgain! op 23-03-2005 21:39 ]