Ik heb een klein probleempje met de koppeling van een Access query naar een Word bestand. Ik doe een query in Access waar een aantal namen uit komen. Deze namen moeten dan weer in een brief worden gezet. Ik wil in 1 word document dus meerdere brieven hebben.
Ik heb de volgende code onder een knop staan:
Met bovenstaande code krijg ik bijna wat ik wil maar net niet helemaal. Hij opent heel mooi een Word document en zet ook de gegevens erin maar alleen in de volgende uitvoer:
Nu wil ik het graag zo hebben dat ie binnen hetzelfde Word document op de volgende pagina nog een brief neerzet met <naam2> en op pagina 3 de naam met <naam3>. Weet iemand hoe ik dit aan kan pakken? Heb al zitten zoeken in m'n boeken en op inet maar niks passends gevonden.
Ik heb de volgende code onder een knop staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| Private Sub knpGenBrief_Click()
Dim rstEmployees As New ADODB.Recordset
Dim appWord As New Word.Application
rstEmployees.Open "qryAfmeldenPraktijkopdracht", _
CurrentProject.Connection, adOpenKeyset, adLockOptimistic
'If rstEmployees.RecordCount = 0 Then
'DisplayMessage "Er zijn geen brieven te versturen!"
'Exit Function
'End If
appWord.Documents.Add "F:\Blok 2\PRJBBR\doc06.doc"
Do Until rstEmployees.EOF
With appWord
.ActiveDocument.ShowSpellingErrors = False
.Selection.GoTo wdGoToBookmark, Name:="NaamOntvanger"
.Visible = True
End With
appWord.Selection.TypeText _
rstEmployees!Naam & " "
rstEmployees.MoveNext
Loop
End Sub |
Met bovenstaande code krijg ik bijna wat ik wil maar net niet helemaal. Hij opent heel mooi een Word document en zet ook de gegevens erin maar alleen in de volgende uitvoer:
code:
1
| Geachte <naam1> <naam2> <naam3> <naam4> |
Nu wil ik het graag zo hebben dat ie binnen hetzelfde Word document op de volgende pagina nog een brief neerzet met <naam2> en op pagina 3 de naam met <naam3>. Weet iemand hoe ik dit aan kan pakken? Heb al zitten zoeken in m'n boeken en op inet maar niks passends gevonden.