Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone prepaid-actie: Motorola V980 (UMTS) voor ¤199

Pagina: 1
Acties:

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 13:13
Afbeeldingslocatie: http://a508.g.akamai.net/7/508/787/20041106151848/www.motorola.com/mot/image/9/9469_MotImage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a508.g.akamai.net/7/508/787/20041106153123/www.motorola.com/mot/image/9/9472_MotImage.jpg

Specs volgens Vodafone:
  • MPEG speler (mp3)
    • Extern geheugen : 16 Mb memory card
  • SMS zenden en ontvangen
  • Standaard : ringtones en screensavers
  • Local Sync with Outlook, Lotus Notes
  • USB : voor opladen en synchroniseren met pc
    • Video mogelijkheden
  • Wekkerfunctie
    • Scherm : TFT met 65.536 kleuren
    • Extern display
  • Java TM-technologie
  • Toegang tot de Vodafone live! sites
  • Triband (900/1800/1900)
  • E-Mail functie
  • Trilfunctie
  • Lithium-Ion batterij
  • Afmetingen : 94 x 49 x 27 mm
  • Gewicht : 100 gram
  • Gesprekstijd : tot 6 uur
  • Standby tijd : tot 200 uur
  • Rekenmachine
  • Wap-mogelijkheid
Dit alles voor de respectabele prijs van €199,-! Helaas geen bluetooth. :'(

Motorola V980 op de webshop van Vodafone

[ Voor 5% gewijzigd door TMC op 11-01-2005 13:12 ]

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Erg goedkoop, als ik geen Motorla MP-200 gekocht had zou ik deze denk ik kopen, alleen deze heeft een antenne. Ik vondt het heel vaag, maar wat /\ zei klopt, geen bluetooth en ook geen ira, echt zonde voor zo'n foon, misschien dat daarom al vrij snel de prijs gekelderd is. Het design had ook wel wat beter gemogen, kijk alleen al is naar de antenne. let op! het standaard geheugen is slechts 2 mb het is wel uitbreidbaar, standaard zit er al wat bij paar mb'tjes (k meen transflash ofzo).

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 13:13
Ach, een mini-antenne doet wonderen. Inderdaad uitbreidbaar geheugen, 16 mb. Ik weet alleen niet wat Vodafone nou bedoelt met 'Extern geheugen : 16 mb memory card'. Betekent dat dat er een 16 mb kaartje bij zit, of dat de telefoon kaartjes van max. 16 mb ondersteunt?

Erg zonde van het ontbreken van bluetooth, dat had deze telefoon perfect gemaakt. Zeker voor die prijs.

Verwijderd

Erg fijn toestel ik heb hem bij een abbo voor 1 jaar gratis. Het scherm is echt goed maar de fotocamera wat minder. Zit 16mb mini sd kaartje bij met adapter om hem in een normaal sd slot van je cardreader. Dus ik mis bluetooth niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 23:30 ]

Verwijderd

is het ook mogelijk om route66 software of andere gps achtige software te installeren op deze telefoon i.c.m. een gps dingentje??

Verwijderd

@Technodude

Voor deze motorola is volgens mij geen kant en klaar oplossing v.w.b. routeplanning te vinden.

De telefoon heeft zoals reeds eerder in dit topic vermeld vermeld geen Bluethooth.
Bluethooth is vaak noodzakelijk voor de gps-ontvanger (tenzij je een zgn. wired-gps muis kunt vinden voor deze motorola).
Daarnaast weet ik niet of de processor van deze telefoon wel een navigatie programma aan kan.

Kijk anders een bij de leveranciers van navigatiesoftware om te kijken of de foon wordt ondersteund.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 10:02 ]

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 09:02
Was wel te verwachten dat er geen bluetooth of infrarood op zou zitten. Ze willen natuurlijk dat je dat UMTS gebeuren gaat gebruiken.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:43:
is het ook mogelijk om route66 software of andere gps achtige software te installeren op deze telefoon i.c.m. een gps dingentje??
GPS software wordt geschreven voor standaard besturingssystemen, zoals Windows Mobile, PalmOS of Symbian. Deze telefoon heeft een specifiek OS en daar is dus geen navigatiesoftware voor. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat die er ook gaat komen, simpelweg omdat het de investering niet waard is iets te porten naar een specifieke telefoon. Dit geldt niet alleen voor de software maar ook voor de hardware. Een gps ontvanger moet bedraad aangesloten worden en ik verwacht niet dat die op deze telefoon gaat passen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:05
Oke, doen we maar niet :P

[ Voor 89% gewijzigd door Galaxis op 20-04-2005 15:34 ]

Verwijderd

Galaxis schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:00:
Oke , galaxis is verkoper bij vodafone.

Er zit WEL bleutooth op de v980 prepaid , echter heeft vodafone deze functie om nog onduidelijke reden uitgeschakeld.
Okay, post verwijderd ivm niet eerder bedachte trubbels ...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 15:31 ]

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:05
Quote verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Galaxis op 20-04-2005 15:34 ]

Verwijderd

Galaxis schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:09:
[...]

Hmm , Dan weet ik dat ook weer , ik had er al wel zo`n vermoeden van , maar niemand bij ons in het filliaal kon het bevestigen. Eigenlijk vind ik het wel jammer , als het niet geblokt was wordt er meer van verkocht , maarja , ik ben dan ook maar een tussenstation vodafone <---> consument ;)
Galaxis, zou je mijn quote kunnen verwijderen. Tnx!
Pagina: 1