Stuffit Expander niet aan de praat te krijgen

Pagina: 1
Acties:

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 23:52

Digistorm

ex-demo scener

Topicstarter
Ik heb net een iBook gekocht, en ben dus een beetje bezig met het uitproberen en installeren van applicaties. Nu zijn er af en toe applicaties die ingepakt zijn met stuffit. Zou opzich geen probleem moeten zijn, ware het niet dat Stuffit Expander bij mij niet wil werken. Hij launcht wel, ik kan 'em ook met de hand starten, en dan danst ie een hele tijd in de dock maar er gebeurt geen klap. Ik moet 'em dan geforceerd stoppen om 'em weer weg te krijgen.

Ik heb al geprobeerd om Stuffit opnieuw te installeren, zowel versie 9 als 8, maar dat helpt niet. Ik heb ook al overal gezocht naar instellingen die misschien zijn blijven hangen, dat 'ie ergens op hangt, maar ik kon geen configuratiebestand vinden. Stuffit Expander werkt wel op mijn pc, maar als ik die gebruik dan zijn alle meta-gegevens weg en in veel gevallen wil het programma niet eens meer uitvoeren. Sowieso zou ik het liefst gewoon Stuffit draaien op mijn iBook, maar ik heb dus ff geen idee meer hoe ik dit aan de praat krijg.

Ik heb ook nog gezocht naar alternatieven voor Stuffit, maar heb tot nu toe niks kunnen vinden. Is er iemand die me nog een tip kan geven? Ik heb ook al op de website van Stuffit gekeken, maar het lijkt erop dat hun support site momenteel down is.

Hier stond achterhaalde informatie…

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
bekend 'probleem'

komt er op neer dat je auto. update uit moet schakelen.
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=34240

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 11:40

JSchut

.....

Ik heb dit probleem ook gehad....
Nadat ik hem een minuut had laten stuiteren opende stuffit
Daarna het probleem niet meer gehad... :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Had ik laats ook. Heb alle preferences voor Stuffit verwijderd uit de preferences (~/Bibliotheek/Preferences) map verwijderd. Het gaat om de bestanden com.stuffit.*

Dit zou het moeten oplossen

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 23:52

Digistorm

ex-demo scener

Topicstarter
Het lag niet aan de preferences, maar inderdaad aan die version checker. Heb een tijdje gewacht, toen kwam inderdaad het venster. En toen dat vinkje uitgezet. Bedankt voor de tip!!! Ik dacht al even dat er een vlekje zou komen op mijn beeld van Macs ;)

Hier stond achterhaalde informatie…