"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Intentionally left blank
[ Voor 6% gewijzigd door jelmervos op 11-01-2005 12:03 ]
Intentionally left blank
Het is volgens mij ook altijd al zo geweest, dus sinds de installatie van Windows XP SP2.
[ Voor 18% gewijzigd door jelmervos op 11-01-2005 12:09 ]
Intentionally left blank
Ik ben benieuwd of anderen er ook last van hebben.
Ik ook; vooralsnog lijkt het een probleem met jouw PC/browserKaassoevlee schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:59:
Ik begin er nu steeds meer last van te hebben.
Ik ben benieuwd of anderen er ook last van hebben.
Heb je het al eens getest in een andere browser?
Intentionally left blank
Nog wat testjes (handig, HTML rechten
Welke waarden zie je hieronder staan:
En als je hierop klikt, gaat dan de banner weg?
note: svp wel testen op het moment dat het probleem speelt op deze pagina, je zal dus mogelijk een paar keer moeten refreshen...
[ Voor 24% gewijzigd door crisp op 24-01-2005 23:09 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
Gebruikte browser:
Mozilla 1.5
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.5)
Gecko/20031007
Ja, dan verdwijnt de gehele banner.crisp schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:17:
[...]
En als je <a href="#" onclick="banner.style.display='none';return false">hierop</a> klikt, gaat dan de banner weg?
[...]
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 16:48 ]
upgrade je browser eens...Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:46:
Ik heb er ook last van. Eigenlijk met alle banners die flash zijn.
Gebruikte browser:
Mozilla 1.5
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.5)
Gecko/20031007
Intentionally left blank
Verwijderd
/me schakelt over naar 2e bak
Waar de banner geheel verdwijnt op het moment dat het menutje wordt geopend.
En dat is onder
Mozilla 1.7.3
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.3)
Gecko/20040910
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:38
Dat klopt, maar G_M_C probeerde op mijn advies een nieuwere versie Mozilla en dat bevestigde mijn vermoeden dat het dus aan de oude versie Mozilla lag
Intentionally left blank
Kaassoevlee schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:54:
In sommige gevallen kan ik niet bij de menu items komen omdat er een banner voorzit. Dit is nogal vervelend. Het gebeurd niet altijd, in 50% van de gevallen ongeveer. Na een F5 is het dus meestal wel weer klaar.
[afbeelding]
Ik gebruik IE6, Windows XP SP2. Alles is up-to-date.
[offtopic]
Waarom kan ik de url van dat plaatje niet selecteren en kopieren, plakken?
[edit]Het hele plaatje doet niet eens
[/offtopic]
[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 14-01-2005 18:49 ]
AzzKickah schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:48:
offtopic:
Waarom kan ik de url van dat plaatje niet selecteren en kopieren, plakken?![]()
[edit]Het hele plaatje doet niet eens
Omdat de url naar een niet bestaand / toegankelijk plaatje wijst
bekijk dit maar in RML
[ Voor 20% gewijzigd door G33rt op 14-01-2005 22:15 ]
Heb het probleem nog steeds.
[ Voor 46% gewijzigd door jelmervos op 20-01-2005 21:03 ]
Intentionally left blank
Dat is inderdaad het probleem. Ik heb vaak dat het menu er eerder is als de banner, daardoor gaat de banner over het menu. Zeer irritant, maar weet nu iig hoe het komt.cowgirl schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:57:
Misschien een hele domme opmerking, maar ik heb het 1x gehad. Dat kwam volgens mij doordat het dropdownmenu er eerder stond dan dat de banner klaar was met laden.
Echter wordt er direct na het laden van de banner nog een functie aangeroepen die het hiden/unhiden van de banner regelt.
Blijkbaar wordt hier om de een of andere reden die functie uiteindelijk niet uitgevoerd. Krijg je, als het probleem zich voordoet, wel 'Done' in je statusbalk te zien?
Intentionally left blank
Wel merk ik dat er op een zeker moment een bepaalde corruptie optreedt als je in Firefox snel achter elkaar CTRL-F5'ed. Sommige plaatjes worden niet meer geladen, CSS wordt niet meer volledig toegepast (dat zie ik ook terug in jouw screenshot), en dus mogelijk ook javascripts die niet meer goed worden uitgevoerd...
[ Voor 72% gewijzigd door crisp op 24-01-2005 23:25 ]
Intentionally left blank
Ik kan mij indenken dat je als oplossing hiervoor:
1
| <script type="text/javascript">init_menu()</script> |
helemaal als laaste op de pagina neerzet zodat het menu niet eerder kan uitklappen dan dat de banner (banner div) geladen is.
Maar imo ben je dan verkeerd bezig want dan ga je de menu functionaliteit vertragen, en dat is volgens mij niet iets dat je wil.
[ Voor 7% gewijzigd door Civil op 25-01-2005 21:44 ]
Inderdaad, op die manier lukt het me. Echter als ik dan naar een ander menuitem ga wordt de banner alsnog verborgen, dus echt problematisch is het dan niet.Civil schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:42:
Je kan het naspelen door alvast op het menu te gaan staan, op F5 te drukken, snel je muis een millimeter te verplaatsen zodat het menu uitklapt. En als je dat maar snel genoeg doet dan is het menu eerder uitgeklapt dan dat de banner op je scherm komt te staan. Gevolg de banner staat voor het menu.
Inderdaad; het menu is dusdanig essentieel dat we dat niet willen vertragen. Zeker als onze webboer eens last heeft van trage responstijden is het middel erger dan de kwaal.Ik kan mij indenken dat je als oplossing hiervoor:
HTML:
1 <script type="text/javascript">init_menu()</script>
helemaal als laaste op de pagina neerzet zodat het menu niet eerder kan uitklappen dan dat de banner (banner div) geladen is.
Maar imo ben je dan verkeerd bezig want dan ga je de menu functionaliteit vertragen, en dat is volgens mij niet iets dat je wil.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()