ik heb nu sinds kort een microsoft wireless optical mouse 2.0 met tilt wheel. Ik heb hem aan gesloten via de usb. Een hele tijd werkt hij gewoon perfect, maar dan opeens na een tijdje gaat het lichtje op de ontvanger uit en krijg ik een melding van: usb apparaat wordt niet herkend, terwijl ik de hele tijd daarvoor gewoon prima kon werken met de muis.
hoe kan dit?? is dit een probleem van mijn pc, of van mijn muis? heb zaterdag nog een tijd met de muis gewerkt op mijn laptop en daar had ik geen probleem.
de muis heeft ook een tilt wheel zodat ik ook horizontaal kan scrollen. alleen: hoe krijg ik dit aan? bij intellipoint software staat al enabled, maar horizontaal scrollen lukt me maar niet...
hoe kan dit?? is dit een probleem van mijn pc, of van mijn muis? heb zaterdag nog een tijd met de muis gewerkt op mijn laptop en daar had ik geen probleem.
de muis heeft ook een tilt wheel zodat ik ook horizontaal kan scrollen. alleen: hoe krijg ik dit aan? bij intellipoint software staat al enabled, maar horizontaal scrollen lukt me maar niet...