Outlook verstuurt mail met verkeerd account

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• osado
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 22:47
Sinds een week of wat verstuurt Outlook 2003 mijn mail met de verkeerde afzenders. Ik heb 5 e-mail adressen actief staan. Als ik bv met mijn demon-account iets wil versturen, is het uiteindelijk Hotmail die gebruikt wordt, ook al staat er aangegeven dat ik met het demon-account verstuur. Hij pakt niet altijd Hotmail als afzender maar soms ook een ander E-mail adres die ik heb. De ontvanger van mijn E-mail krijgt dus een mailtje van mij met niet het juiste e-mail adres waarmee ik wil converseren.

Ik gebruik K9 (http://keir.net/k9.html) als E-mail filter. Geen idee of het daarmee te maken heeft, maar dat was voorheen niet zo (in december XP opnieuw geinstalleerd en zo).

Anyway, kent iemand dit verschijnsel? Ik zoek uiteraard naar de oplossing.

Verwijderd

Misschien te simpel gedacht maar dan haal je toch bij de accounts die je niet gebruikt voor het verzenden van e-mails de smtp servers weg. Knap dat je dan nog verstuurd met zo'n account.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:08
Ik ga dit topic even verplaatsen naar "Software Algemeen" aangezien het weinig met windows te maken heeft.

Heb je het ook al geprobeerd zonder K9?

• osado
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:54:
Misschien te simpel gedacht maar dan haal je toch bij de accounts die je niet gebruikt voor het verzenden van e-mails de smtp servers weg. Knap dat je dan nog verstuurd met zo'n account.
zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar voor een hotmail account kun je geen smtp wijzigen/verwijderen

• osado
Heb je het ook al geprobeerd zonder K9?
Ja, maakte geen verschil :'(

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb nu precies hetzelfde probleem, en het is heel erg irritant!

Ik gebruik Outlook 2003.

Wanneer ik een email verstuur via het default account, dan pakt hij een ander account waarmee het verstuurd wordt.

Is er een ander emailprogramma wat beter is ingesteld op meerdere accounts?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Open even een eigen topic. Topics van anderen omhoog schoppen is not done zoals je toch zo onderhand wel eens zou moeten weten. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) ook nog eens door, en check zo even je mail :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.