Memorystick data verloren

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02-2025
Na enig speurwerk kon ik niet concreet een antwoord vinden op mijn volgende vraag:
Ik gebruik sinds een aantal weken een memorystick voor dataopslag. Ging altijd goed en nergens geen problemen mee. Tot voor kort ik men memorystick wilde gaan gebruiken en ineens alle data verloren was gegaan. Maar de verkenner geeft aan dat er wel degelijk data op is geslagen. Heeft iemand een idee hoe ik deze data weer terug kan krijgen? PS: heb uiteraad geen back-up.

Verwijderd

Zijn de bestanden niet per ongeluk omgezet naar verborgen bestanden? Je kan ff kijken wat er gebeurt als je verborgen bestanden zien aanzet in je verkenner. Staat in mapopties.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-03 20:16
pas geleden heeft m'n vriendin ook dit probleem gehad. Heb toen met FinalData geprobeerd om data terug te krijgen maar dat programma gaf geen verloren bestanden aan.

Ontkoppel je de memorystick vóórdat je deze uit je PC haalt?

PS: natuurlijk maak je back-ups ;)

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02-2025
Canard schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:47:
pas geleden heeft m'n vriendin ook dit probleem gehad. Heb toen met FinalData geprobeerd om data terug te krijgen maar dat programma gaf geen verloren bestanden aan.

Ontkoppel je de memorystick vóórdat je deze uit je PC haalt?

PS: natuurlijk maak je back-ups ;)
Uiteraad maak ik altijd overal back-ups van maar helaas deze keer niet. En de ontkoppeling schorte er nog weleens aan. Ik ga zo ff de verborgen bestanden proberen. Maar ook als je iets wilt opslaan geeft hij aan dat de stick of vol of beschadigd of tegen beschrijven beveiligd is.

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-02 01:11
Zoals Canard al zei, kun je het eens met FinalData of GetDataBack proberen...

Of als je nog veel meer software wilt proberen kun je eens op google zoeken naar "Get Data Back"...
http://www.google.nl/sear...hl=nl&q=Get+Data+Back&lr=

iRacing Profiel

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-03 20:16
awwexl schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:53:
[...]
Maar ook als je iets wilt opslaan geeft hij aan dat de stick of vol of beschadigd of tegen beschrijven beveiligd is.
Krijg je deze foutmelding op meerdere PC's? Dan is de memorystick niet helemaal in orde meer lijkt mij.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Doe eens een scandisk over je stick.
Zelf heb ik gehad dat als je er iets opzette het er gewoon opstond, maar als je dan op een andere pc ging kijken het weer weg was. Met een scandisk was het probleem opgelost.

Juist

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ / Beleid

Kijk aldaar onder "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?" :)

FAq-gevalletje, dicht dus. In het vervolg wel éérst o.a. de FAQ checken eer je een topic opent. Dat valt echt wel onder "speurwerk" ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.