Hello,
Ik heb zojuist een 2e monitor op m'n nieuwe bureau erbij geplaatst.
- #1 Philips 107E aansluiting : VGA
- #2 HP Ultra VGA 1280 : VGA -> DVI
- VGA : Club 3D Radeon 9600 Pro
Probleem is echter het volgende,
Als ik de philips al primair scherm gebruik(direct op VGA) gaat de 2e monitor niet aan gebeurt gewoon hele maal niets mee, ATI Center herkend hem dan als een TV.
Als de Philips via de adapter op de DVI aansluit werkt het HP scherm gewoon goed en wordt de Philips wel herkend door de ATI util(als een 107E) en ik klik vervolgens op bureaublad uitbreiden naar deze monitor. De monitor gaat dan wel aan maar krijgt geen beeld.....het HP scherm werkt dan gewoon alsof het bureaublad doorloopt ik kan hier met mijn muis heen alleen ik zie niet behalve zwart.
Is het HP scherm niet geschikt voor dual screen(heb nog een spare scherm maar vertil me liever niet voor lucht) of staat er ergens een instelling verkeerd?
ATI Software:
ControlCenter dingie is versie : 1.1.1796585
AIT Drivers 6.14.10.6497
Ultramon 2.5(ook geen ander resultaat)
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Ik heb zojuist een 2e monitor op m'n nieuwe bureau erbij geplaatst.
- #1 Philips 107E aansluiting : VGA
- #2 HP Ultra VGA 1280 : VGA -> DVI
- VGA : Club 3D Radeon 9600 Pro
Probleem is echter het volgende,
Als ik de philips al primair scherm gebruik(direct op VGA) gaat de 2e monitor niet aan gebeurt gewoon hele maal niets mee, ATI Center herkend hem dan als een TV.
Als de Philips via de adapter op de DVI aansluit werkt het HP scherm gewoon goed en wordt de Philips wel herkend door de ATI util(als een 107E) en ik klik vervolgens op bureaublad uitbreiden naar deze monitor. De monitor gaat dan wel aan maar krijgt geen beeld.....het HP scherm werkt dan gewoon alsof het bureaublad doorloopt ik kan hier met mijn muis heen alleen ik zie niet behalve zwart.
Is het HP scherm niet geschikt voor dual screen(heb nog een spare scherm maar vertil me liever niet voor lucht) of staat er ergens een instelling verkeerd?
ATI Software:
ControlCenter dingie is versie : 1.1.1796585
AIT Drivers 6.14.10.6497
Ultramon 2.5(ook geen ander resultaat)
Kan iemand mij hiermee verder helpen?