ik heb toch wel een merkwaardig probleem waar ik niemand nog mee zie zitten hier op tweakers zowel elders op het internet...
ik heb een LaCie D2 Extreme 250Gb Firewirde 400/800 aangesloten thuis op een AMD bak met windows XP SP2. In het begin deed hij het perfect en kon ik de kabel er met opstarten gewoon in laten zitten maar op een gegeven moment werd het al zo dat ik de kabel er in moest doen tijdens het opstarten anders zag hij de hd niet meer in windows
Dit werd langzamerhand steeds erger en ik moest zelfs op een bepaald moment die kabel erin doen... Nu sinds gisteren werkt hij helemaal niet meer.. Op school op elke pc werkt hij wel dus het ligt niet aan de hd. Het lijkt mij dat er iets moet zijn op mijn computer en ik heb wel iets gelezen over SP2 dat dat met firewire 800 LaCie schijven zonder firmware update niet goed werkt maar ik heb mijn hd gewoon op 400 lopen.
De firewire kaart is een simpele van X-micro (IEEE 1394).
Verder heb ik dit probleem ook gehad op mijn laptop. Daar deed hij het ineens gewoon niet meer. Dat was ook heel vreemd maar dat zou nog kunnen komen doordat de firewire aansluiting daarvan stuk gegaan is. Dus kan dat niet helemaal meerekenen denk ik...
ik heb een LaCie D2 Extreme 250Gb Firewirde 400/800 aangesloten thuis op een AMD bak met windows XP SP2. In het begin deed hij het perfect en kon ik de kabel er met opstarten gewoon in laten zitten maar op een gegeven moment werd het al zo dat ik de kabel er in moest doen tijdens het opstarten anders zag hij de hd niet meer in windows
De firewire kaart is een simpele van X-micro (IEEE 1394).
Verder heb ik dit probleem ook gehad op mijn laptop. Daar deed hij het ineens gewoon niet meer. Dat was ook heel vreemd maar dat zou nog kunnen komen doordat de firewire aansluiting daarvan stuk gegaan is. Dus kan dat niet helemaal meerekenen denk ik...