Mede tweakers
Ik zit met het volgende probleem
Mijn WAP54G accespoint zit achter een getweakte alcatel speedtouch home modem op een xs4all adsl verbinding, op dit accespoint staat op dit moment alleen mac adress filtering aan.
Zodra ik de eerste keer met mijn laptop op het draadloosnetwerk inlog gaat dit goed herstart ik de laptop of probeer ik een dag later weer te connecten dan krijg ik de melding, deze verbinding heeft beperkte of geen verbinding. en kan ik er dus niks mee. Door de stroom van het accespoint af te halen en deze weer aan te sluiten is het probleem verholpen, maar dit is natuurlijk verre van ideaal
Daarnaast blijft ook de hele tijd het link act Lampje knipperen of er nu wel of geen client is verbonden. Ik heb de log bekeken maar ik zie geen vreemde zaken alleen dat mijn laptop connect en disconnect
HardwareWAP54G Firmware 2.08
Latitude D505 (centrino) met intel wireless kaart
WINDOWS XP Professional dutch SP2
Dit probleem treedt tevens op bij een andere laptop WINDOWS XP SP1 en usb wireless noname dongle
Wat heb ik allemaal geprobeert
WAP54G Firmware upgrad naar 1.09 en daarna naar 2.08
Dit mocht niet helpen blijf met d4ezelfde problemen zitten
Accespoint wep encrypte aan en uit
aan of uit maakt niet uit zit nog steeds met dezelfde problemen
SSID aan en uit geeft tevens geen oplossing
Op de laptop XP firewall aan en uit, dit mag wederom niet baten
Heeft iemand dezelfde problemen of weet iemand hoe ik dit kan oplossen???
BTW. de laptop krijgt via dhcp van de WAP54G zijn ipadres
Ik zit met het volgende probleem
Mijn WAP54G accespoint zit achter een getweakte alcatel speedtouch home modem op een xs4all adsl verbinding, op dit accespoint staat op dit moment alleen mac adress filtering aan.
Zodra ik de eerste keer met mijn laptop op het draadloosnetwerk inlog gaat dit goed herstart ik de laptop of probeer ik een dag later weer te connecten dan krijg ik de melding, deze verbinding heeft beperkte of geen verbinding. en kan ik er dus niks mee. Door de stroom van het accespoint af te halen en deze weer aan te sluiten is het probleem verholpen, maar dit is natuurlijk verre van ideaal
Daarnaast blijft ook de hele tijd het link act Lampje knipperen of er nu wel of geen client is verbonden. Ik heb de log bekeken maar ik zie geen vreemde zaken alleen dat mijn laptop connect en disconnect
HardwareWAP54G Firmware 2.08
Latitude D505 (centrino) met intel wireless kaart
WINDOWS XP Professional dutch SP2
Dit probleem treedt tevens op bij een andere laptop WINDOWS XP SP1 en usb wireless noname dongle
Wat heb ik allemaal geprobeert
WAP54G Firmware upgrad naar 1.09 en daarna naar 2.08
Dit mocht niet helpen blijf met d4ezelfde problemen zitten
Accespoint wep encrypte aan en uit
aan of uit maakt niet uit zit nog steeds met dezelfde problemen
SSID aan en uit geeft tevens geen oplossing
Op de laptop XP firewall aan en uit, dit mag wederom niet baten
Heeft iemand dezelfde problemen of weet iemand hoe ik dit kan oplossen???
BTW. de laptop krijgt via dhcp van de WAP54G zijn ipadres