Steam games updaten

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hey, ik ben gistermiddag rond 16:00 begonnen met het updaten van:

Half life 2
Half life 2 death match
Half life 2 source
CS source

alles goed en wel en had op verscheidene fora gelezen dat het zo'n dikke 6 a 7 uur kon duren. het werdt gisteravond 23:00 uur en ze waren nog niet klaar (stonden alle 4 rond de 70%) dus ik besloot mn comp een nachtje te laten draaien.

toen ik vanochtend naar mn pc ging kijken zag ik tot mijn schrik dat hij maar 10% verder was en dat ik een melding van mn internet verbinding in beeld had met de melding dat mn internet eruit lag. ik herstelde mn internet verbinding en die werkt (duh anders zat ik niet op GoT) maar nu gaat steam niet meer verder!! hij staat al een klein uurtje op dezelfde procenten en onderin staat ook niet dat hij aan het downloaden is (wat normaal wel was)...

ben een beetje bang om steam af te sluiten en opnieuw op te starten omdat ik dan mn games misschien kwijt ben ofzo? heeft iemand dit al gehad of weet iemand wat ik moet doen?

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28
Je kan steam gewoon opnieuw starten, hier gaat die dan altijd gewoon verder waar die was.

• Thrilled
SyphOn schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 07:07:
Je kan steam gewoon opnieuw starten, hier gaat die dan altijd gewoon verder waar die was.
are you very very very sure ??? :P

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yup :)
Wat je kan doen is de spellen even starten om de downloads te triggeren.
Ikzelf vind het echt een belachelijk systeem van Valve dat Steam. Ik vind het gewoon asosiaal dat je, wat je zegt, 6 tot 7 uur moet wachten tot je een geinstalleerd spel kan spelen! Laat ons dan liever gewoon een iso downloaden op 800kB/s :(

[ Voor 102% gewijzigd door Room42 op 11-01-2005 07:17 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Thrilled
heb hem opnieuw opgestart maar er staat wel dat hij aant het downloaden is (bij Steam Monitor) maar ik zie in dat venstertje niet de 4 games, alleen dat ie aan het scannen is (al 10 minuten...)??

Verwijderd

Thrilled schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 07:25:
heb hem opnieuw opgestart maar er staat wel dat hij aant het downloaden is (bij Steam Monitor) maar ik zie in dat venstertje niet de 4 games, alleen dat ie aan het scannen is (al 10 minuten...)??
Tja, in den beginne moet je altijd even kloten met die volledige downloads. Het verbaast me wel dat ie zo lang erover doet, terwijl de hoogtij download dagen al voorbij moeten zijn (16 November). Het helpt idd om je Steam af en toe helemaal af te sluiten en opnieuw op te starten. Be patient. Het is het waard.
Pagina: 1