Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Aanstaande maand ga ik voor een poosje op vakantie naar Tsjechië.
Nu wil ik voor mijn vakantie de Acer N30 aanschaffen met bluetooth GPS ontvanger aanschaffen.
Standaart bevat deze bundel software voor de Benelux.

Echter wil ik een software pakket aanschaffen hiervoor waarmee ik de router van, naar en in Tsjechië kan vinden. De locatie waar ik mezelf vooral ga bevinden is in de omgeveing van Strazne in het Reuzengebergte.

Weet iemand welke sofftware ik hiervoor kan aanschaffen zodat ik de weg kan vinden?

Greetz,

Hames

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:53
Tomtom is een veel gebruikte optie voor palmtops! 1 keer mee gereden en ik moet zeggen het verbaasde mij echt hoe goed het werkt,

Verwijderd

Topicstarter
fastbal schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 03:05:
Tomtom is een veel gebruikte optie voor palmtops! 1 keer mee gereden en ik moet zeggen het verbaasde mij echt hoe goed het werkt,
Het betreft hier een PDA met daarop Windows 2003 Pocket PC als OS.
Meer specs: http://www.acer.nl/acereu...1=3&ctx1=NL&crc=171623140

Het gaat me echt specifiek over de router van en naar tsjechië.

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
Volgens mij zijn er voor Tsjechie geen kaarten beschikbaar. Oktober 2003 ben ik naar Tsjechie geweest en toen was het volgens mij zo dat Tsjechie de kaarten gewoon niet vrijgegeven had. Niemand had dus een licentie om de kaarten te mogen gebruiken of iets dergelijks.

Kan natuurlijk zijn dat dat inmiddels is veranderd, maar TomTom heeft de kaarten dacht ik zeker nog niet. Misschien kun je eens kijken bij Mapopolis (www.mapopolis.com).

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De nieuwste versie van Garmin city select V7 dekt tjechie. Dus misschien met een Garmin Ique 3600. Kijk anders op www.gps.nl

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

GPS software wat bij de Acer N30 zit is Destinator, opzich goede software, maar idd alleen de benelux.

Wil je heel europa dan kom je bij tomtom uit, maar zoals hierboven al gezegd is wordt Tjechie niet ondersteund. Misschien beter om de N30 zonder navigatie software te kopen en een bundel kopen met daarin benelux en Tsjechie? zal wel goedkoper zijn :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Xof schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:51:
GPS software wat bij de Acer N30 zit is Destinator, opzich goede software, maar idd alleen de benelux.

Wil je heel europa dan kom je bij tomtom uit, maar zoals hierboven al gezegd is wordt Tjechie niet ondersteund. Misschien beter om de N30 zonder navigatie software te kopen en een bundel kopen met daarin benelux en Tsjechie? zal wel goedkoper zijn :)
Voor Destinator zijn Tsjechie kaarten
Czech:
Czech Rebuplic
Version 2004.Q1.2513 - map of TeleAtlas. HLG 4, Toll Roads, Signed map
Ik gebruik zelf Destinator (PC versie van mp3car.com), en ga dit jaar (eindelijk) met navigatie naar Hongarije, heb daar nu eindelijk kaarten van.

Maar idd, oostblok kaarten (polen, tsjechie, hongarije enz) zijn pas sinds kort beschikbaar

Trouwens, als t je om de route van- en naar gaat kun je beter Major-Roads-Of-Europe gebruiken, anders mag je per land een andere kaart laden ;)

Destinator-compatible maps zijn te downloaden bij de PDA fabrikant mio-tech ( www.mio-tech.be ). Ik heb zelf geen PDA, maar bij de PC versie is het letterlijk een kwestie van bestanden overkopieeren en klaar. (De kaarten bij Mio-Tech zijn van 2003. De kaart van Hongarije kun je op de hongaarse Destinator site downloaden (Samen met de nieuwste update naar 3.0.75). Nieuwere kaarten en de Tsjechie kaarten zijn (C) dus daar zul je zelf achteraan moeten.

[ Voor 28% gewijzigd door DJSmiley op 12-01-2005 23:16 ]

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Van tomtom bestaat absoluut geen Tsjechië,

denk wel van merken zoals VDO Dayton :)
Pagina: 1