Toon posts:

firefox 1.0 favicon's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik stoor me niet aan die bookmark icoontjes bij sommige sites vind ze zelfs wel handig! alleen nou heeft firefox de vervelende eigenschap om een random bookmark zo maar een icoontje te geven van een andere bookmark.
Zoals b.v. de moersleutel van t.net weergeven bij nu.nl :?

Kon er op bugzilla niks over vinden, iemand bekend met deze bug ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 02:01 ]

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

ja ik heb er ook steeds last van, twordt steeds een chaos in mn snelkoppelingen.
Deze vraag is ook al langsgekomen in het [Firefox] Wat vinden we ervan? topic:
Zpottr schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:42:
[...]

[...]

Favicon Picker 0.2.5 - The Extensions Mirror: lost Palomars probleem een beetje op en ucchans probleem helemaal, denk ik (niet getest). Verkeerde favicons heb ik trouwens al lang niet gezien; Palomar, gebruik je een recente versie?
deze gebruik ik om de foute iconen te verwijderen zodat er een nieuwe poging ondernomen kan worden.

[ Voor 2% gewijzigd door Larixk op 11-01-2005 02:11 . Reden: om 2 uur snachts schrijf ik blijkbaar nogal halve zinnen door elkaar ]

larixk

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:42
Ik heb daar ellemaal geen last van.
Heb heel wat in links maar bij de icoonjes zitten alle( die die hebben ) gewoon waar ze horen.
Alleen is het verveelt dat als je op een link klik dat je niet kan instellen dat die link in een new tabblad komt.

Verwijderd

Topicstarter
Larixk schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 02:10:
ja ik heb er ook steeds last van, twordt steeds een chaos in mn snelkoppelingen.
Deze vraag is ook al langsgekomen in het [Firefox] Wat vinden we ervan? topic:

[...]

deze gebruik ik om de foute iconen te verwijderen zodat er een nieuwe poging ondernomen kan worden.
Heb deze geprobeerd maar na verloop van tijd krijg ik hetzelfde weer, maar idd de beste work-around.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Calamor schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 02:12:
Ik heb daar ellemaal geen last van.
Heb heel wat in links maar bij de icoonjes zitten alle( die die hebben ) gewoon waar ze horen.
Alleen is het verveelt dat als je op een link klik dat je niet kan instellen dat die link in een new tabblad komt.
Tabbrowser Preferences installeren.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein