Hay mensen.
Ik heb zojuist een computer gemaakt, alleen heb ik een probleem. Hij wil niet booten. Ik heb ook geen boekje bij mijn moederplankje gekregen dus ik weet niet wat het kan zijn. De computer piept niet eens. Verder brand het ledje op het Moederplankje wel gewoon. Koelers draaien, Hd doet het. (Naar mijn weten is alles goed aangesloten?) Kan er al iets kapot zijn of moet ik gewoon een jumpertje verzetten ofzo? (er zit er een waar bij staat "bios", en die kan naar links gezet worden waar bij staat genoteerd "config"
Dit zijn de Specs:Intel
P4 530 (3,0 GHz 800FSB 1MB LGA775
Connect3D ATI Radeon X800 PRO 256MB DDR Zit er nog niet in. Nu een gewone PCI TNT flut kaart van 32MB
intel Augsburg i915G m-ATX LAN VGA <-- mobo
WD 160 GB S-ATA U150 7200RPM 8MB Cache
Logitech Click! Optical PS2/USB 2004
Logitech UltraX Flat Keyboard USB/PS2
Geheugen Dimm 512 MB PC3200 DDR Twinmos
HEEFT IEMAND ENIG IDEE WAT IK FOUT DOE OF WAT ER MIS IS?
Ik heb zojuist een computer gemaakt, alleen heb ik een probleem. Hij wil niet booten. Ik heb ook geen boekje bij mijn moederplankje gekregen dus ik weet niet wat het kan zijn. De computer piept niet eens. Verder brand het ledje op het Moederplankje wel gewoon. Koelers draaien, Hd doet het. (Naar mijn weten is alles goed aangesloten?) Kan er al iets kapot zijn of moet ik gewoon een jumpertje verzetten ofzo? (er zit er een waar bij staat "bios", en die kan naar links gezet worden waar bij staat genoteerd "config"
Dit zijn de Specs:Intel
P4 530 (3,0 GHz 800FSB 1MB LGA775
Connect3D ATI Radeon X800 PRO 256MB DDR Zit er nog niet in. Nu een gewone PCI TNT flut kaart van 32MB
intel Augsburg i915G m-ATX LAN VGA <-- mobo
WD 160 GB S-ATA U150 7200RPM 8MB Cache
Logitech Click! Optical PS2/USB 2004
Logitech UltraX Flat Keyboard USB/PS2
Geheugen Dimm 512 MB PC3200 DDR Twinmos
HEEFT IEMAND ENIG IDEE WAT IK FOUT DOE OF WAT ER MIS IS?