Heb na lange tijd Bf1942 met alle patches 1.6 en die kleine update naar 1.61 weer eens geinstalleerd.
Daarna de forgotten hope .65 full install (3x setup.exe) en de update naar 0.66
Eerder had ik een texturecorruptie die ook in het Forgotten Hope topic is besproken dit loste ik op door FH geheel te uninstallen en wederom te installeren, werkt perfect nu...
Echter, nu ben ik de singleplayer Campaign aan het doorlopen heb de eerste 4 maps gespeeld, kom nu uit bij Wake Island, die als ik in de lijst van Instant Battle kijk als zijnde een normaal map zonder het FH logo heb staan. Zodra ik continue kies, gaat hij de map vrij snel laden en is hij geladen kan ik dus kiezen voor continue en dan zou de campaign moeten starten maar krijg dus zo een vervelend geluid van app closed en sta zonder meldingen op me buroblad?!
Die overslaan in campaign is onmogelijk waardoor het verderspelen niet lukt!?
specs:
P4 Northwood 2,553Gh cpu
Asus p4s533 mobo met 512 pc2700 ddr
VGA: Club3D X800pro/vivo@XT PE flash
ati 4.12 final en online play voor BF42/FH/Vietnam allemaal geen probleem ?!
Wake joinen in bf42 sp of mp beide geen probleem, maar zodra ik em wil joinen in de FH mod dan zowel sp als mp joinen/hosten knalt ie eruit?!
weinig zin om em weer helemaal opn te installeren en die campaign te restarten
iemand die het probleem kent!?
Daarna de forgotten hope .65 full install (3x setup.exe) en de update naar 0.66
Eerder had ik een texturecorruptie die ook in het Forgotten Hope topic is besproken dit loste ik op door FH geheel te uninstallen en wederom te installeren, werkt perfect nu...
Echter, nu ben ik de singleplayer Campaign aan het doorlopen heb de eerste 4 maps gespeeld, kom nu uit bij Wake Island, die als ik in de lijst van Instant Battle kijk als zijnde een normaal map zonder het FH logo heb staan. Zodra ik continue kies, gaat hij de map vrij snel laden en is hij geladen kan ik dus kiezen voor continue en dan zou de campaign moeten starten maar krijg dus zo een vervelend geluid van app closed en sta zonder meldingen op me buroblad?!
Die overslaan in campaign is onmogelijk waardoor het verderspelen niet lukt!?
specs:
P4 Northwood 2,553Gh cpu
Asus p4s533 mobo met 512 pc2700 ddr
VGA: Club3D X800pro/vivo@XT PE flash
ati 4.12 final en online play voor BF42/FH/Vietnam allemaal geen probleem ?!
Wake joinen in bf42 sp of mp beide geen probleem, maar zodra ik em wil joinen in de FH mod dan zowel sp als mp joinen/hosten knalt ie eruit?!
weinig zin om em weer helemaal opn te installeren en die campaign te restarten
iemand die het probleem kent!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®