[Testcase] Boer en Gevleugelte

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is 't wat?

-1-
Afbeeldingslocatie: http://www.200asa.nl/DPZ/Eempolder/EB03s.jpg

-2-
Afbeeldingslocatie: http://www.200asa.nl/DPZ/Eempolder/EB04s.jpg

-3-
Afbeeldingslocatie: http://www.200asa.nl/DPZ/Eempolder/EB05s.jpg

-4-
Afbeeldingslocatie: http://www.200asa.nl/DPZ/Eempolder/EB06s.jpg

-5-
Afbeeldingslocatie: http://www.200asa.nl/DPZ/Eempolder/EB07s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:13
Het is een leuke serie als je wat met boeren/tracktoren of vogels hebt ;)
Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan, ondanks de kwaliteit van de foto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

die laatste vind ik wel vet, met al die actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 11:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die laatste vind ik ook wel cool en de tweede heeft wel wat vanwege het contrasterende tafereeltje (schone zwaan versus brute machine).

Als je plaatjes van trekkers wilt posten moet je eens op Farmphoto.com kijken ;) (alleen vrees ik dat je dan vooral kritiek krijgt op de kleur van de trekker die beter rood of groen had kunnen zijn ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 22:30

FendtVario

The leader drives Vario!

Femme schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:40:Als je plaatjes van trekkers wilt posten moet je eens op Farmphoto.com kijken ;) (alleen vrees ik dat je dan vooral kritiek krijgt op de kleur van de trekker die beter rood of groen had kunnen zijn ;) ).
Groen, duidelijk groen :P.

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik foto 54 de mooiste. 65 heeft iets teveel tumult en twee plekken die echt aandacht eisen, 5 4 is wat uitgebalanceerder wat dat betreft.

Verder heb ik het idee dat foto en boerderij wel samengaan hier op GoT :+

Beter tellen volgende keer :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:13
Zorg jij nou maar dat je die 7D ook krijgt Chris ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Foto 6 DaJaN? gaat maar tot 5??
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
foto 4 vind ik het beste, vanwege de actie. 5 is echter net ff té ;) 1,2,3 zijn mij wat saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de laatste is de beste IMO, actie, leuke lijnen.. maar toch vind ik het overall niet echt super, wel leuk hoor, maar ik heb beter van je gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe een klein vraagje: kan je me vertellen hoe je een action hebt gemaakt/aangepast voor dat foto-frame? ik kan het frame ook wel maken, maar met in elke serie een andere tekst lijkt me zo handig (bijv dattie prompt welke tekst je erin wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@knuppelhout: Deze zijn gewoon handmatig. Een handige tool is echter:
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12588

Echter, elke foto een andere text is wel mogelijk maar volgens mij net zo snel met de tool als je dat ook met de hand kan. Je moet hem dan namelijk voor elke foto opnieuw runnen... net als met de hand :P Succes in elk geval, hoop dat je er evengoed iets aan hebt. De tool is vanaf de link wel te vinden/downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:47

janklp

FortyTwo Capital

Op de boerderij is het mogelijk om ook wat meer variatie erin aan te brengen. Volgens mij had pelle of femme laatst een prachtige fotoshoot van de boederij. Die had net iets meer afwisseling. Maar verder vind ik de foto's qua kwaliteit wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik vind de opvolging 3-4-5 echt heel leuk. Op 3 een paar vogeltjes , op 4 een paar dozijn en op 5 is de traktor de enige die niet kan vliegen op de foto :)

En ik zie nu pas welke schitterende naam de traktor heeft gekregen van de boer :D

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jaaaaaaa daaaaaat iiiiiis.......

Mooi Man :P

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummer 2 zou met de zwaan meer op de voorgrond nog meer het contrasterend effect hebben wat Femme bedoelt. Foto vier vind ik heel netjes, en vijf ook wel, maar die is iets té voor mij. Persoonlijke smaak denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:41:
jaaaaaaa daaaaaat iiiiiis.......

Mooi Man :P
Ja, 't leven dat is één groot feest :D

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral de kwaliteit is goed ze zijn verder niet echt boeiend (behalve de laatste die heeft wel wat aardigs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's, alleen had ik bij 4 en 5 graag wat meer ruimte om al dat gekrioel gezien. Gewoon om voor wat rust te zorgen in de chaos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 22:30

FendtVario

The leader drives Vario!

willem169 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 00:05:Zorg jij nou maar dat je die 7D ook krijgt Chris ;)
Speciaal voor jouw Willem. Als het straks voorjaar is en ik heb mijn lenzenset iets uitgebreid gaan we foto's van echte maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.occidopagus.nl/~chris/images/vario716d.jpg

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

In principe zijn het mooie en goeie foto's, in het buitenland zullen ze t beter vinden dan wij boeren hier in nederland :) . Echter mis ik een beetje de compositie, en vind het persoonlijk erg saai, maar dat komt omdat ik 20 jaar tussen de boeren heb geleeft :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Erikie: Je mist compositie? leg uit please.
Alleen 5 is inderdaad volledig zonder compositie en dat is bewust om de chaos te benadrukken. Maar de rest van de foto's zou geen compositie hebben? ik snap je geloof ik niet.

Saai, dat zou kunnen, ieder zijn ding. Ik kom niet vaak de kans tegen een frezende tractor te schieten met een zwaan die er vrolijk omheen loopt. Niet al te vaak ook zie ik zoveel spreeuwen voor en meeuwen achter een tractor in dat heerlijke late middag licht. Mja, als jij er 20 jaar leeft zal 't indeed misschien saai worden ;)

Overigens, vanmiddag ben ik op zoek gegaan naar de betreffende boer, viel nog niet mee hem te vinden. Ik wilde hem graag een paar printjes brengen ... de hele familie vond ze prachtig en 't was erg gezellig.
Pagina: 1