Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan, ondanks de kwaliteit van de foto's.
Als je plaatjes van trekkers wilt posten moet je eens op Farmphoto.com kijken
Groen, duidelijk groenFemme schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:40:Als je plaatjes van trekkers wilt posten moet je eens op Farmphoto.com kijken(alleen vrees ik dat je dan vooral kritiek krijgt op de kleur van de trekker die beter rood of groen had kunnen zijn
).
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
Verwijderd
Verder heb ik het idee dat foto en boerderij wel samengaan hier op GoT
Beter tellen volgende keer
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 00:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12588
Echter, elke foto een andere text is wel mogelijk maar volgens mij net zo snel met de tool als je dat ook met de hand kan. Je moet hem dan namelijk voor elke foto opnieuw runnen... net als met de hand
En ik zie nu pas welke schitterende naam de traktor heeft gekregen van de boer
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Mooi Man
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 08:41 ]
Verwijderd
Ja, 't leven dat is één groot feest
This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot
Verwijderd
Verwijderd
Speciaal voor jouw Willem. Als het straks voorjaar is en ik heb mijn lenzenset iets uitgebreid gaan we foto's van echte maken.willem169 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 00:05:Zorg jij nou maar dat je die 7D ook krijgt Chris
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
traktor scratch!
Alleen 5 is inderdaad volledig zonder compositie en dat is bewust om de chaos te benadrukken. Maar de rest van de foto's zou geen compositie hebben? ik snap je geloof ik niet.
Saai, dat zou kunnen, ieder zijn ding. Ik kom niet vaak de kans tegen een frezende tractor te schieten met een zwaan die er vrolijk omheen loopt. Niet al te vaak ook zie ik zoveel spreeuwen voor en meeuwen achter een tractor in dat heerlijke late middag licht. Mja, als jij er 20 jaar leeft zal 't indeed misschien saai worden
Overigens, vanmiddag ben ik op zoek gegaan naar de betreffende boer, viel nog niet mee hem te vinden. Ik wilde hem graag een paar printjes brengen ... de hele familie vond ze prachtig en 't was erg gezellig.