Nu heb ik een klein vraagje over de vernieuwde algemene voorwaarden. Nu geef ik toe dat ik de vorige maar half heb gelezen, en dus niet weet of het vroeger ook zo was, maar als ik artikel 14 lees, dan zie ik
(eigen nadruk). Een beetje verder in artikel 14 lees ik echterBehalve het downloaden en printen van de geboden informatie voor eigen persoonlijk gebruik of anders voor zover dit expliciet door Tweakers.net BV wordt aangegeven, is het niet toegestaan om de inhoud van dit forum, zonder voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV, over te nemen, te vermenigvuldigen of op welke wijze dan ook te distribueren of openbaar te maken.
Nu zijn mijn posts duidelijk 'inhoud van dit forum', maar niets in bovenstaand stuk tekst geeft aan dat de licentie exclusief is, waardoor dus de schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV imo niet nodig hoeft te zijn om bepaalde 'inhoud' (mijn posts) te reproduceren. Zeker niet omdat de licentie duidelijk stelt dat Tweakers.net BV alleen recht heeft om de dingen te gebruiken voor de exploitatie etc etc van GoT en T.net, en niet om verder te sublicensen. Zou het dus niet beter iets in de aard zijn van 'zonder toestemming van de auteur'? (die dan voor posts wijst naar de poster zelf, en voor layouts enzo naar Tweakers.net BV)Het lid draagt zijn auteursrechten in licentie over aan Tweakers.net BV voor zover deze betrekking hebben op de explotatie[sic] van Tweakers.net en Gathering of Tweakers en/of de daaraan gerelateerde site en/of databases en/of bestanden.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post