Toon posts:

PC Boot NIET!! Help!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Computer boot als ie nog niet heeft aangestaan niet, na 1x reset drukken doet ie het dan vandaasg was dat pas na 7x reset. Dit begint echt vervelend te worden. Ik heb een Asus A7V een Thunderbird 750 @ 910 en 256 MB Ram. De potloodstreepjes voor het unlocken heb ik opnieuw gedaan maar ok dit hielp niet. Iemand een sugestie ... ????? :')

Verwijderd

piept je beestje ook nog ?
het komt me wel bekend voor, mits je een matrox videoplankje hebt, dan is'tie stuk !
8-)

Verwijderd

Ik heb dat eens gehad met mijn P1-133. Toen bleek de voeding kapot te zijn....

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:05
Ik heb een K6/3-400 2.4V. Op mijn oude DFI P5BV3+ liep ie 450 met 2.4V. Toen ik dat bordje verving door een K6BV3+, startte ie niet. Geen beep, nix. Pas na 1 minuut en dan een reset kon ik starten. Zelfde als jij dus. Wat bleek nou? De processor kon het niet meer trekken op dat bord. Voltage omhoog (2.5V) hielp wel, nooit meer dat probleem gehad.

Verwijderd

probeer de cmos is te resetten
(staat wel in de handleiding hoe dit
moet)
werkt dit niet dan is waarschijnlijk
je voeding
of
niet krachtig genoeg
of
verrot

Verwijderd

He....ik heb het ook gehad nadat ik me nieuwe vidkaart had gekocht en in me comp had gezet.....ik balen....terug naar de winkel pc meegenomen.....hun nakijken nog steeds zelfde probleem.....hebben ze mijn nieuwe kaart omgeruild met dezelfde kaart en probleem weg....*D

Daar was ik wel heel blij mee....maarja nu heb ik een andere comp....Ik bedoel pII 300 is ook niet meer wat het was he

Mijn nieuwe comp hieronder te vinden

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij start soms wel en soms niet das VAAG! enneuh hij piept niet heb een kast zonder PC Speaker.....:( stom is dat. FF uit een andere kast slopen. CMOS reset ga ik ook ff uitproberen
Pagina: 1