Verlichting MCE remote control

Pagina: 1
Acties:

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Net mijn nieuwe Microsoft MCE remote control binnen :). Wat me alleen opvalt is dat de verlichting het alleen doet (van boven naar beneden gezien) tot en met de "dempen" knop. De vier knopjes daaronder zijn (vrijwel) niet verlicht, en de toetsen daaronder helemaal al niet (maar die zien er ook wel errug ondoorschijnend uit. Hebben jullie dit ook?

[ Voor 4% gewijzigd door RutgerJan op 10-01-2005 22:22 ]

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ja, bij mij hetzelfde. Wat ik dus minder vind aan die verlichting is het volgende:

Stel je bent een dvd aan het kijken, licht uit, geluid lekker aan etc etc. Je wilt hem even op pauze hebben. Die verlichting gaat toch niet eerder aan dan dat ik een knop indruk... Waarvoor zit die verlichting er dan in vredesnaam op!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Eik zou het op beweging geactiveerd moeten worden, zodra je hem pakt, dat het licht aan gaat... Best een coole feature voor Windows Longhorn Media Center ;)

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Nou, hele geruststelling. Al blijft het jammer... Mooie feature om naar uit te kijken idd :) :)

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:19

MBV

je kan de volumeknop indrukken. Of de grote play-knop: dat doet toch niks als hij eenmaal speelt?