MBV: ik vind je reaktie wel interessant, maar hij roept bij mij toch meer vragen op dan 'ie beantwoordt. De reaktie van
Eric Oud Ammerveld erop maakt de zaken niet beter: het lijkt te gaan om een
proof of concept dat vast fantastisch werkt, maar de vraag waarom zo'n mooi systeem niet allang is ingevoerd wordt er alleen maar prangender door. Heeft de hond van de baas van Interpay de kat van de baas van een bank en/of een telco en/of een mobieltjesfabrikant doodgebeten? Of is het misschien - zie het artikel - een infraroodsysteem? Of is het toch stiekem een in het kader van de derde geldstroom geleverde studentenwerfactie van Interpay? Zoals het er nu staat moeten we je maar op je woord geloven: "technisch is het allang gerealiseerd maar er is een complot van het één of ander, dat invoering voorkomt".
Ik ben het verder met Luxx eens dat de reaktie van netwebber een niet goed passende oneliner is, en ook de (lichte) trollerigheid is imo goed opgemerkt. Een score tussen de 0 en de 1 lijkt ook mij terecht.
Nou vraag je eigenlijk om de reaktie van netwebber omhoog te modereren zodat jouw reaktie zichtbaar wordt. Het reageren op 'dubieuze' posts heeft echter het risico dat met de 'dubieuze' post ook jouw reaktie onzichtbaar wordt; hoe inzichtvol hij ook is. Voor een onomstotelijke +4-reaktie wordt misschien (!) soms (!) een uitzondering gemaakt, maar in dit geval laat ik eea toch liever aan de moddemocratie over. Dit draadje zal er zeker voor zorgen dat er genoeg mensen naar kijken; ik ben eigenlijk best benieuwd naar het eindresultaat