Toon posts:

iPod 20g overzicht wat op je iPod staat en wat op je HD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 20G iPod waar nogal wat mp3 files opkunnen. Hoe kun je nu goed bekijken welke mp3 files er wel of niet opstaan vanuit je library.
Ik kan in de playlist zien wat er op staat en ik kan in de library zien wat ik op mijn hd heb staan, maar ik kan niet zien wat ik er niet op heb staan. Er is geen labeltje in de library dat zegt ''on iPod'

Hoe gaan jullie daarmee om?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

aan de computer hangen, maar als er iets beter is graag :) op de 40gb kan zoveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ik laat mijn iPod Mini synchroniseren met één playlist (van 3,73 GB dus). Daarnaast heb ik een Smart Playlist gemaakt ('Niet op iPod' genaamd) met de regel
Playlist - is not - Bas' iPod Selection

Daar komen dus automatisch de nummers in die niet op m'n iPod staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx!, Ga het vanavond meteen proberen, ziet er uit als een goed idee. Vindt maar weinig
info in faq e.d. over dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:01:
Thnx!, Ga het vanavond meteen proberen, ziet er uit als een goed idee. Vindt maar weinig
info in faq e.d. over dit soort dingen.
offtopic:
Als je je geroepen voelt, mag je daar natuurlijk altijd verandering in brengen he ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Tot nu toe staat alles op mijn HD ook op mijn iPod, sinds de aanschaf 1/2 jaar geleden is mijn mp3 collectie wel zeer sterk gegroeid, binnenkort gaat alles dus niet meer passen.
Heb hier al eens naar gekeken en volgens mij is er niet een erg simpele oplossing voor in iTunes, ik zou het bijvoorbeeld erg handig vinden om een bepaald album uit te vinken zodat die niet op mijn iPod terecht komt, het selecteren en aanvinken moet in iTunes altijd per nummer en kan niet per album. Doe ik dan iets niet helemaal goed of is het gewoon onhandig?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Je kan gewoon een smart playlist maken en opties invoegen zoals '{Album} bevat niet {Album titel}'.

Dan komt een bepaald album niet op de playlist.

Iets anders, dat ik doe is playlists maken met beoordelingen per nummer. Ik geef nummers 4 of 5 sterren en maak op basis van die beoordeling playlists. Bijvoorbeeld: 'Alle waar beoordeling > 3 sterren'. Het meest luister ik inmiddels naar dergelijke playlists. Partyshuffle heb ik ook ingesteld om op de beoordelingen van nummers te letten.

[ Voor 55% gewijzigd door MacWolf op 15-01-2005 14:46 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Dat ik heb ik ook.

Ik heb een playlist laatst toegevoegd, die spreekt voorzich.
Daarin tag en beoordeel ik de nummers. De complete CD's krijgen 4 steren, losse nummers 2 sterren.
En de bootlegs geeft als album naam Bootleg en Cabaret als album naam bij cabaret.

En dan van alles een smartplaylist. Echt perfect zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Itunes heb je ook de mogelijkheid om de playlists te selecteren waarmee de Ipod synchroniseerd. Mogelijk biedt dit een oplossing voor een meer beperkte sync.

Staat onder voorkeuren > Ipod

En zoals boven omschreven playlists, playlists, ... als je handige regels opstelt kan je er vrijwel alles mee. Nog nooit gespeeld, minder als xx gespeeld, datum toegevoegd enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
met Ephpod werkt het allemaal een stuk makkelijker vind ik, iTunes is alleen maar onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ook hier weer; verdiep je eens in de mogelijkheden van Smart Playlists en andere opties in iTunes. Ook al is het in het begin misschien niet zo prettig, er is zoveel mogelijk. Beter dan 3 losse programma's om je MP3's te beheren, da's helemaal van de zotte.
Al is het misschien wel vanzelfsprekend op Windows.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Hydraulik-Phunk schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:56:
Ook hier weer; verdiep je eens in de mogelijkheden van Smart Playlists en andere opties in iTunes. Ook al is het in het begin misschien niet zo prettig, er is zoveel mogelijk. Beter dan 3 losse programma's om je MP3's te beheren, da's helemaal van de zotte.
Al is het misschien wel vanzelfsprekend op Windows.
helemaal mee eens, daarom gebruik ik ook alleen Ephpod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Globkul schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:48:
met Ephpod werkt het allemaal een stuk makkelijker vind ik, iTunes is alleen maar onhandig
inderdaad! gratis en pakken overzichtelijker! ook met autosync en overzetten van contacten, firmware updater...
Pagina: 1