Gisteren heeft een vriend van me een Powercolor Geforce 2MX gekocht (die met TV out erop). Maken we de doos open kwam dat design toch best bekend voor, vergeleken en idd, het is precies de Asus V7100!!! Ook de bijgeleverde software op CD is gelijk. Mag ik hieruit concluderen dat deze 2 kaarten gelijk zijn, afgezien van de prijs?
tsja... op allebei de videokaarten zit de nVidia Geforce2 MX chip en blijkbaar maken ze allebei gebruik van het reference-design van nVidia, dus zijn ze min of meer hetzelfde.
Misschien dat er een andere tv-out chip op zit en misschien iets ander geheugen, maar meer verschil zal er niet zijn.
Misschien dat er een andere tv-out chip op zit en misschien iets ander geheugen, maar meer verschil zal er niet zijn.
Verwijderd
Ik weet het niet.. ik heb een Powercolor GeForce2 MX dual crt + tv-out
Dit kaartje draaide stabiel zonder fratsen 210/200MHz dus met de kwaliteit is niets mis dacht ik.. es een keer de Tv-Out testen met een DivXje..
Dit kaartje draaide stabiel zonder fratsen 210/200MHz dus met de kwaliteit is niets mis dacht ik.. es een keer de Tv-Out testen met een DivXje..