T-mobile contract openbreken

Pagina: 1
Acties:
  • 843 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:49
Ok ik ben al 2,5 jaar klant van t-mobile en heb op 20 augustus een sim only afgesloten.

nu wilde ik een SDA aanschaffen en mijn abonnement dus weer verlengen... alleen volgens de klantenservice kan dit niet...

ik moet dus wachten tot 20 augustus en dan pas kan ik mijn abonnement verlengen, terwijl ik dus best wil verlengen tot 20 augustus 2006 en dan nu al meer gaan betalen.... maar dat willen ze dus niet.

Iemand hier ervaring mee of tips wat ik kan doen? (zodat het wel nog enigszins betaalbaar blijft...)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is een SDA? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-08 14:48

Coach4All

I'm a Coach 4 All

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:38

job

Je gaat een contract aan voor minimaal een jaar.
Dus als jij op 20 aug een contract afsluit is het nogal logisch dat je dat niet eerder kan opzeggen.

Bij sommige providers kan je het contract afkopen, maar dat lijkt me geen goede optie aangezien je dan meer betaald dan dat je nu nog verschuldigt bent (6 maand abo geld + afkoop som)

De enige manier die ik kan bedenken om onder je contract uit te komen is als er een wijziging plaatsvind in de algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-08 14:48

Coach4All

I'm a Coach 4 All

openbreken =! opzeggen....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
job schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:41:
Je gaat een contract aan voor minimaal een jaar.
Dus als jij op 20 aug een contract afsluit is het nogal logisch dat je dat niet eerder kan opzeggen.

Bij sommige providers kan je het contract afkopen, maar dat lijkt me geen goede optie aangezien je dan meer betaald dan dat je nu nog verschuldigt bent (6 maand abo geld + afkoop som)

De enige manier die ik kan bedenken om onder je contract uit te komen is als er een wijziging plaatsvind in de algemene voorwaarden.
Als ik nu nog een extra jaar bijteken tot 20 augustus 2006, dan hou ik me toch aan mijn contracttermijn en dan betaal ik vanaf de volgende periode ook nog eens vol tarief ipv 50% zoals nu met mijn sim-only??? Ik zie geen nadelen voor t-mobile hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is idd geen nadeel voor T-Mobile maar het kan gewoon echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:45:
Er is idd geen nadeel voor T-Mobile maar het kan gewoon echt niet.
zelf ook al eens geprobeerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
T-Mobile wilt graag een stukje herkenning creëren om de mensen te laten weten waar ze aan toe zijn, stukje zekerheid, als het contract nu opengebroken wordt en jij de SDA krijgt, dan zal iedereen zijn contract wel willen openbreken voor een nieuw vet toestel en natuurlijk zal er op de lange termijn wel geld opleveren maar die werkwijze is voor hun verre van ideaal, ook vanwege de hoge investeringskosten in personeel "bij-opleiden" hierin etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 01:19
Nou was bij mij niet verkeerd hoor, opzeggen.

Ik moest nog 7 maanden, opgezegd uitgerekend dat ik €280,- moest betalen.....ik wacht nog steeds op me eindafrekening....

En het leuke was ik heb alleen gezegd dat ik niet tevreden was over de service...misschien werkt het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

als beide partijen 't ermee eens zijn, lijkt 't me dat er geen probleem is...
Van wie heb je dat, dat ze dan niet willen?

Loop anders 's een t-mobile store binnen.
Bel de klantenservice
drop een e-mail.

Kijk of er niet eentje is van wie 't mag, en daarmee door gaan. Vaak roepen ze gewoon maar dat 't niet mag om ervanaf te zijn. (moeilijke vraag, boekjes. moeten ze gaan nadenken enzo... :X (nofi))

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Le0032 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:52:
T-Mobile wilt graag een stukje herkenning creëren om de mensen te laten weten waar ze aan toe zijn, stukje zekerheid, als het contract nu opengebroken wordt en jij de SDA krijgt, dan zal iedereen zijn contract wel willen openbreken voor een nieuw vet toestel en natuurlijk zal er op de lange termijn wel geld opleveren maar die werkwijze is voor hun verre van ideaal, ook vanwege de hoge investeringskosten in personeel "bij-opleiden" hierin etc. etc.
point taken...... alleen zou je kunnen zeggen dat je maximaal voor 2 jaar + de nog openstaande periode zou mogen bijtekenen..... het is ook niet dat ik een matige beller ben en ontrouwe klant... ik ben al 2,5 jaar klant en betaal steeds braaf (en veel)...

maar goed, we zullen zien.... hopelijk kunnen ze iets voor me betekenen...... anders gaan we eens melden dat ik blijkbaar beter over kan stappen naar een andere provider omdat het daar wel kan (maar dat wil ik eigenlijk niet ivm dubbel abonnement en nummerportering en zo)... en daarnaast denk ik ook niet dat ze super impressed zijn... maar goed, we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
miel schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:35:
Ok ik ben al 2,5 jaar klant van t-mobile en heb op 20 augustus een sim only afgesloten.

nu wilde ik een SDA aanschaffen en mijn abonnement dus weer verlengen... alleen volgens de klantenservice kan dit niet...

ik moet dus wachten tot 20 augustus en dan pas kan ik mijn abonnement verlengen, terwijl ik dus best wil verlengen tot 20 augustus 2006 en dan nu al meer gaan betalen.... maar dat willen ze dus niet.

Iemand hier ervaring mee of tips wat ik kan doen? (zodat het wel nog enigszins betaalbaar blijft...)
misschien helpt het als je zegt dat je toestel onder een auto is gekomen en dat je het simkaartje nog hebt ( bespaart je weer simkaart-kosten ) maar dat je een nieuwe mobiel nodig hebt.... misschien werkt dat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
J2pc schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:54:
als beide partijen 't ermee eens zijn, lijkt 't me dat er geen probleem is...
Van wie heb je dat, dat ze dan niet willen?

Loop anders 's een t-mobile store binnen.
Bel de klantenservice
drop een e-mail.

Kijk of er niet eentje is van wie 't mag, en daarmee door gaan. Vaak roepen ze gewoon maar dat 't niet mag om ervanaf te zijn. (moeilijke vraag, boekjes. moeten ze gaan nadenken enzo... :X (nofi))
klantenservice wist me net te vertellen dat het niet mocht......
en eigenwijs als ik ben bel ik nog een keer.... klantenservice mag het niet maar de afdeling relatiebeheer kan me misschien wel helpen, die kan ik morgen tijdens kantooruren bellen dus dan gaan we dat maar eens doen... kijken wat die zeggen..... en anders gaan we voor het huilende "mijn telefoon is stuk en ik wil bellen verhaal"

[ Voor 25% gewijzigd door miel op 10-01-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

zie je wel, gewoon door blijven zeuren, en liefst bij verschillende mensen. er komt er vast wel een keer een die zegt dat 't wel kan >:)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
J2pc schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:02:
zie je wel, gewoon door blijven zeuren, en liefst bij verschillende mensen. er komt er vast wel een keer een die zegt dat 't wel kan >:)
ik noem het zelf liever doorzetten...het verbaast me nog dat er niet allang een dikke * achter mijn naam staat bij verschillende helpdesks.... maar ik heb goede hoop!

heb net besloten dat telefoon/pda/navigatie in 1 toch beter is dan alles los want daar maak ik toch geen gebruik van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ach ja, jij vindt 't doorzetten, bij T-mobile vinden ze vast dat je zeurt ;)

kwestie van interpretatie. 'T ligt niet zo heel ver bij elkaar hoor. Hangt ervanaf hoe je 't aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Imho mag je vanaf 20 mei verlengen, want je mag voor zover ik weet 3 maanden voor je abo afloopt verlengen. Maar uit je verhaal maak ik op dat je geen zin hebt om daarop te gaan wachten ;)

Je kunt ook het geld optellen dat je met je sim-only bespaart en dan een lost toestel aanschaffen...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, 3 maanden van te voren. Zo is het bij alle netwerken. Bij een defect toestel krijg je van T-Mobile een aanbod met keuze uit een paar simpele toestellen maar geen SDA. Dat is altijd zo geweest.

Tenzij het nu ineens veranderd is zal het je niet lukken. Maar evengoed, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stiefzusje d'r 6230 (oid) was een tijdje geleden gejat (nou ja, tas laten staan in een discotheek) en ze had 'm pas met een 2-jarig contract genomen.
T-mob wilde wel een nieuwe geven als ze haar contract met 2 jaar verlengde. Althans, dat was haar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:56:
Mijn stiefzusje d'r 6230 (oid) was een tijdje geleden gejat (nou ja, tas laten staan in een discotheek) en ze had 'm pas met een 2-jarig contract genomen.
T-mob wilde wel een nieuwe geven als ze haar contract met 2 jaar verlengde. Althans, dat was haar verhaal.
ik heb net nog eens gebeld.... ik kan pas vanaf 20 mei verlengen inderdaad... niet eerder.... ik moet dus wachten tot die tijd ook al heb ik geen toestel meer (verhaal gehouden dat mijn toestel stuk was....). Ik wacht nu de reactie op mijn email af en anders moeten we maar wachten tot mei.. het is niet anders. Ik had graag nu al een smartphone gehad ivm een navigatiesysteem in de auto..... maar ik weiger om er veel geld voor te geven als ik met 4 maanden wachten hem praktisch voor niets kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
net nog even gebeld... kan wel de klantenservice bellen en om een lost/stolen aanbieding vragen.... maar dan kan ik geen SDA uitzoeken..... dus dat schiet niet op... ga misschien eens een klachtenbrief proberen... kan nooit kwaad lijkt me... of ik wacht gewoon, dat kan misschien nog minder kwaad....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klachtenbrief?
Ik zie de klacht niet echt...
Omdat ze niet van hun regels kunnen of willen afwijken?
Als ze voor 1 iemand een keer een uitzondering maken, is het eind zoek natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:10:
Een klachtenbrief?
Ik zie de klacht niet echt...
Omdat ze niet van hun regels kunnen of willen afwijken?
Als ze voor 1 iemand een keer een uitzondering maken, is het eind zoek natuurlijk.
punt is dat ze er zelf niet slechter op worden... ik verleng mijn abonnement tot en met augustus 2006 en ik betaal vanaf NU al meer ipv vanaf mei....

maar klachtenbrief is niet helemaal het woord inderdaad, ben ik met je eens.. wil ze gewoon een "speciaal verzoek" doen.... maar misschien laat ik het ook wel schieten... ligt er aan hoeveel verschillende klanten ik mag bezoeken de komende maanden... hoe vaak ik er een nodig zou hebben als navigatiesysteem..;-)

Pagina: 1