Toon posts:

Probleem met Athlon XP 1800+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik het probleem dat bij alle spellen die ik speel, mijn processor op 100% gaat draaien. Hij wordt niet te warm, dat heb ik al gechecked.Ik had het probleem al een keer bij Championship Manager 4, maar nu bij elk spel.
Of het gedownloade spellen of origineel zijn maakt niet uit.
Wat kan het zijn?

PC bestaat ui:

Asus A7V333 mobo
Athlon XP1800+
1024MB DDR333 2x256mb 1x 512mb
c: WDC WD600BB-75CAA0
d: Maxtor 4W060H4
MSI Geforce ti 4400
Realtek RTL8139
CD-RW Sony CRX1611
Toshiba DVD-rom SD-M1612

mail me hierover aub.....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En welk proces neemt dan 100% in beslag? Check eens de FAQ van dit subforum onder "Mijn CPU verbruik is 100%, hoe komt dat?" :)

En aan mailen doen we hier niet. Het is hier geen contactadvertentieforum. Het is een discussieforum. Anders plaats je maar een "Help me met mijn PC" advertentie op de supermarkt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is zeer normaal dat je cpu op 100% loopt, gezien hij de volledige cpu gebruikt voor je game. Dus ik zie niet wat er mis mee is?

en mailen? we zitten hier op een forum :P

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Doh, dat hoort zo. Bij spellen wil je zoveel mogelijk fps, dus wordt de cpu maximaal belast (meestal dan).

Als spellen niet goed draaien kijk dan in de taskmanager welk proces die cpu belasting veroorzaakt. Als dit niet het spel is dan klopt er iets niet.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-08 08:06

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zoals eerder al vermeldt. Dat is vrij normaal. Snap ook niet dat je dit 'probleem' sinds kort hebt want als het goed is is dit bij vrijwel elke game. Er wordt gestreeft naar een natuurlijk zo hoog mogelijke performence in de game. Dus wordt natuurlijk geprobeert het maximale uit je PC te halen om het spel zo goed mogelijk te laten lopen.

Welkom op GoT trouwens! :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.