Met kerst een iPod gekocht en natuurlijk gelijk 100% opgeladen om ermee te spelen. Daarna de cradle aan de pc gehangen en de muziek klaargezet. iPod geformat enzo, alles werkt.
Het apparaat heb ik eigenlijk nog amper gebruikt, (in totaal een uur is veel) en altijd staat dat ding op de cradle (die middels usb verbonden is met de PC). Trek ik hem er vanmiddag af om in de bus te kunnen luisteren, is het batterij leeg
1) Is het niet de bedoeling van die cradle dat hij de accu oplaadt? Of doet ie dat expres niet de eerste accu-ronde?
In de (gesealde) doos zit een (geseald) doosje maar daarin de handleidingen. Volgens de sticker een NL, EN, DU en FR. In het doosje vind ik echter alleen een DU en FR.
2) Buiten dat ik hierdoor eea aan basis informatie mis, is dit normaal?
Winkel: Dixons. Versie: 4th gen 40GB.
Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal!
Het apparaat heb ik eigenlijk nog amper gebruikt, (in totaal een uur is veel) en altijd staat dat ding op de cradle (die middels usb verbonden is met de PC). Trek ik hem er vanmiddag af om in de bus te kunnen luisteren, is het batterij leeg
1) Is het niet de bedoeling van die cradle dat hij de accu oplaadt? Of doet ie dat expres niet de eerste accu-ronde?
In de (gesealde) doos zit een (geseald) doosje maar daarin de handleidingen. Volgens de sticker een NL, EN, DU en FR. In het doosje vind ik echter alleen een DU en FR.
2) Buiten dat ik hierdoor eea aan basis informatie mis, is dit normaal?
Winkel: Dixons. Versie: 4th gen 40GB.
Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal!
[ Voor 5% gewijzigd door rik op 10-01-2005 21:26 ]