Toon posts:

Amd 64 3400+ Newcastle Overclock resultaten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
na 2 dagen tevergeefs op internet te hebben gezocht naar overclock resultaten van de amd 3400 newcastle dus niet de clawhammer met 1mb richt ik me tot julie.

als 1 van jullie een 3400+ newcastle hebben wil ik jullie vragen om hier je OC resultaten te posten en ook hoe je dit gepresteerd heb.

ik ben zelf ook van plan deze proc te halen maar wil wel weten wat er precies mee te doen is.

alvast bedankt.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:05

sapphire

Die-hard pruts0r

ik zou zeggen neus hier eens wat rond, staat vast en zeker genoeg:
MoFoC

Kan me trouwens moeilijk voorstellen dat je na 2 dagen minder vind dan ik in 15 seconden ;)

[ Voor 27% gewijzigd door sapphire op 10-01-2005 21:10 ]

Gabriël AM5

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet op zoek naar videokaart benchmarks maar naar 3400+ overclock resultaten

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:27:
ik ben niet op zoek naar videokaart benchmarks maar naar 3400+ overclock resultaten
Je moet wat beter zoeken. Mofoc is een verzameling van oa videokaarten. Maar ook cpu's en zo.
Kijk eens rond op het forum. Het is hier geen helpdesk hoor.
Er zijn genoeg topics te vinden met het overclocken van een 3400+. Het is in princiepe allemaal hetzelfde met amd 64. Dan maakt het echt niet of je nou een 3000+ of een 3400+ wilt oc-en.
Wat wil je eigenlijk weten?

we kunnen dus ook niks zeggen of je cpu die nu nog in je winkel ligt tot hoever die gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Mister I op 10-01-2005 21:30 ]

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-01 13:37

Skyline GT-R

RB26DETT

Ik geraak niet ver met die van mij, met een Zalman CNPS 7000B Cu,...

2.7GHz is de max die gehaald heb, maar dat was net stabiel genog om een CPUZ screen te kunnen nemen... 2.52GHz loopt wel stabiel, en 2.65GHz normaal ook, maar ik vindt 2.4GHz snel genoeg :P

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:27:
Verder kijken dan je neus lang is. Pifast en SuperPi zijn pure rekentests voor je cpu, dus daar zal je waarschijnlijk geneog OC's vinden.

Gabriël AM5

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:24
maar ik vindt 2.4GHz snel genoeg
vindt ik dat wel snel genoeg voor de spellingscontrole ? :P ;)

Zoek eens rond op dat mofoc, of hier in het Athlon64 OC topic, wat wel ergens op dit subforum staat. :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Advies: fix een 3000+ of 3200+ winchester s939 - die oc'en beter :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je score Skyline GT-R volgens mij ben jij de enige die begrijpt wat ik met dit topic wou.

en voor Mister I ik dacht altijd dat een forum was om mensen te helpen maar als dat met dit forum niet zo blijkt te zijn zal ik me voortaan niet meer tot dit forum richtenen hier mijn vragen stelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 22:47 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

maak je niet druk als het geen goed topic is dan sluit een modje het wel en niet een of andere gast van het forum ja,gast

maar ik snap je vraag wel wat ik zo heb gezien hier op het forum dat ze 2,6 tot 2,7 doen met lucht koeling.

maar als je wat extremer gaat oc hoge vcore en beter koeling gaan ze een stuk harder.
2,8 tot ?
ik heb 3+ ghz hier al gezien >:)

maar als je mobo + cpu gaat vervangen zal ik eens naar een socket 939 kijken
3000+ loopt makelijk 2.6/2.7ghz en kost een stuk minder en je heb dual channel.
meestal kan je de ht-bus verhogen naar 300mhz (is standaard 200mhz)

bron:
nieuws: Chip.de klokt meerdere 90nm Athlon 64-cpu's over met 50%

/edit
Dit forum is er toch ook voor Discussies :?
Mister I schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:29:

we kunnen dus ook niks zeggen of je cpu die nu nog in je winkel ligt tot hoever die gaat.
nee,daar heb je helemaal gelijk in maar je kunt wel zorgen dat je een gunstige stepping neemt en sommige geloven ook in het batch nr.(hoe lager hoe beter ik hat een 034 was echt bagger) maar daar ben ik niet van over tuigt

[ Voor 29% gewijzigd door mad_max234 op 10-01-2005 23:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok thx voor je reactie.

ik ga nu voor een socket 754 omdat ik de 939 borden te duur vind.
ik ben over een half jaar van plan t zaakie weer te verkopen en betere spullen te halen ( S939 ).
de prijs van een socket 393 bord is hiervoor de rede.
en wil dus ook de 3400 omdat die beter te verkopen is oven een half jaar dan een 3000+

marja ff terug naar t onderwerp met 2,7 Ghz zou ik erg tevreden zijn al klinkt die 3 ghz ook wel leuk :P :9

ik ben wel van plan t met gewoon luchtcooling te gaan doen vind de overige zooi wat te duur daarvoor dus het streven word dan 2,7
klinkt aardig :P

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:46:
bedankt voor je score Skyline GT-R volgens mij ben jij de enige die begrijpt wat ik met dit topic wou.

en voor Mister I ik dacht altijd dat een forum was om mensen te helpen maar als dat met dit forum niet zo blijkt te zijn zal ik me voortaan niet meer tot dit forum richtenen hier mijn vragen stelen.
Dat is het ook, maar in de FAQ staat duidelijk dat je zelf ook wat gedaan moet hebben omdat we hier geen helpdesk zijn ;) En ik kan moeilijk geloven dat je in 2 dagen zoeken helemaal niets hebt kunnen vinden, buiten eht feit dat ik een hele rits links heb waar ik zelf altijd zoek is er zelfs op google onder Newcastle+overclocking genoeg te vinden als ik zo even kijk.
Dus het is niet zo dat wij niet behulpzaam zijn of dat we ons te goed voelen voor dit soort vragen ofzo, maar we zijn nou eenmaal geen helpdesk maar een forum voor computer enthousiastelingen ;)

Gabriël AM5

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

En we hebben hier ook nog een mooi topic op GoT hierover lopen : [rml][ OC & INFO] AMD Athlon64 OC resultaten deel 7[/rml]

Daar is vast en zeker ook genoeg in te vinden ;)

Omdat dit dus zo makkelijk te vinden is gaat deze dicht :)

Ohwja... GoT is er idd om elkaar te helpen maar daarom hebben we een aantal regels opgesteld zoals je hebt kunnen lezen bij het registreren (de algemene gebruiksvoorwaarden enzo ) Daarin had je dan ook gevonden dat je enig voorwerk gedaan moet hebben, en als je dat gedaan hebt, aangeven waar je op gezocht hebt, en waarom je dan ook geen resultaten kan vinden.

En @ Mister I en nog een paar anderen: Als het een slecht topic is, maak je een TR aan, dan ga je niet zoals je nu doet in het topic blaten :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.